Translate

poniedziałek, 3 lutego 2020

dirtyshop

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Moim zdaniem ludzie za szybko dają komuś miano przyjaciela.
Prawdziwych przyjaciół, którzy będą z nami na dobre i złe
w dzisiejszych czasach trochę trudno znaleźć.
Chyba każdy z nas doświadczył przyjaźni, a może ona trwa u Was do dnia dzisiejszego?
W moim życiu miałam dwie "przyjaciółki". 
Z pierwszą przyjaźniłam się cztery lata, natomiast z drugą osiem lat. 
Każda z nich miała zupełnie inne charaktery,
ale dzięki temu nawzajem od siebie czerpałyśmy jakąś naukę.
Prawda jest taka, że nic nie trwa wiecznie. 
Wszystko dookoła się zmienia, a każdą przyjaźń tak naprawdę weryfikuje czas.
Jest takie powiedzenie:
"przyjaźń, która się kończy, tak naprawdę nigdy się nie zaczęła".
Z biegiem lat myślę, że chyba coś w tym jest, bo nic nie dzieje się w naszym życiu bez przyczyny.
Przyjaźń z tymi dziewczynami rozpadła się z różnych powodów. 
Obydwie historie naszej znajomości były inne, jednakże bardzo się cieszę,
że miałam okazję je poznać. Nieraz bywały między nami burzliwe spory i wymiany zdań,
lecz dużo też było wesołych przygód oraz momentów, które zostają w pamięci na zawsze.
Nie warto rozpamiętywać złych chwil tylko cieszyć się teraźniejszością.
Gdy pewne drzwi się zamykają to otwierają się nowe.
Z moją kumpelą znam się od gimnazjum.
Zawsze mogłam liczyć na nią w trudnych momentach,
kiedy nie miałam wsparcia chociażby w rodzinie. 
Jak nam się powodzi i odnosimy sukcesy może być z nami każdy,
jednakże tylko najlepszy przyjaciel zostaje, gdy cały świat wali nam się na głowę,
a cała reszta od nas odchodzi. Z Kasią znamy się już siedem lat i wiemy,
że możemy być ze sobą szczere. Żadna znajomość budowana na kłamstwie nie przetrwa.
Ostatnio otrzymałam paczkę od sklepu internetowego dirtyshop w której znajdowały się
koszulki oraz kubki z naszymi imionami oraz datą rozpoczęcia naszej znajomości.
Pierwsza ma napis BEST, a druga FRIENDS . Pod napisem zostało umieszczone serduszko
w którym znajdują się imiona, a na samym dole data. Kubki są wykonane w identyczny sposób.
Myślę, że warto takim prezentem podziękować przyjacielowi za zwyczajną obecność.
Dirtyshop oprócz rzeczy dla przyjaciółek posiada również w asortymencie produkty dla par,
dzieci, rodziców, świadków. Jeśli będziecie kiedyś szukać idealnego prezentu
na dzień chłopaka, matki, nauczyciela, ojca to gwarantuję, że tam coś znajdziecie.
W sklepie są dostępne także inne kategorie, lecz jeżeli jesteście ciekawi
co jeszcze tam znajdziecie to musicie kliknąć TUTAJ.
A wy macie w swoim życiu prawdziwego przyjaciela?
Co sądzicie o takich koszulkach oraz kubkach? Zajrzycie do sklepu dirtyshop?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

52 komentarze:

  1. Fajne t-shirty, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the designs!
    By the way, I followed your blog, I hope to see you on mine too. Have a great day!

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam dwie przyjaciółki w podstawówce. Z jedną utrzymuje kontakt, a z drugą nie.
    Później byla taka niby przyjaciółka około 6 lat, ale wyjechałam do Anglii i się rozsypało.
    Ale za to 7 lat temu poznałam wspaniałego człowieka i ta przyjaźń jest myślę na dobre i złe - ale znając go to raczej nie wystąpiłby w takiej bluzce :D. Chociaż kto wie, muszę go zapytać 😂.
    A tak na marginesie świetna sprawa z tymi nadrukami, zawsze znajdzie się jakaś okazja, naprawdę świetne na prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne podziękowanie za taką przyjaźń:) ja też miałam jeszcze w szkole podstawowej taką przyjaciółkę od serca, ale znajomość przetrwała tylko do czasów szkoły średniej, potem nasze drogi się rozeszły. A obecnie? ...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedną przyjaciółkę. Reszta to znajomi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka bardzo fajna ;) Ja miałam kilka "przyjaciół" w szkole. Po latach szkolnych niestety wszystko się rozpadło.. Później myślałam, że mam jedną przyjaciółkę taką prawdziwą, w końcu prawie 10 lat to jest bardzo dużo. Niestety.. poznała chłopaka i odzywa się sporadycznie. No cóż zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisałaś o tej przyjaźni-rzeczywiście zbyt pochopnie niekiedy nazywamy ludzi swoimi przyjaciółmi
    Kubeczki są bardzo fajne 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda za szybko- jak długo czekałam zanim kogos określę mianem przyjaciel.
    Pierwsza przyjaciółką została moja siostra, druga poznałam w szkole podstawowej, upłyneło tyle lat a my wciąż mozemy na siebie liczyć - i to jest piękne. Kolejną poznałam w dorosłym życiu i liczę ,że zostanie w nim do końca. W przyjaźni liczy się jakość nie ilość.
    Koszulki i kubki fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki prezent będzie fajny na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam "przyjaciółkę" , z którą "przyjaźniłam" się 7 lat. I mimo tak długiego czasu za szybko ją tak nazwałam, bo odwróciła się ode mnie przez swojego chłopaka. Niestety, ludzie są różni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zarówno t-shirty jak i kubki są świetne. Genialny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ciekawy pomysł :D swietny pomysł na genialny prezent :D https://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jak do tej pory chyba nie poznałam jeszcze takiego 100% przyjaciela, zawsze jest to relacja ciutkę mocniejsza od stopnia "kolega", ale nie jest to Przyjaciel przez wielkie "P". Zawsze wszystko rozpadało się przez kogoś, przez zmiany w życiu lub po prostu przez brak czasu na pielęgnacje znajomości. T-shirty świetne, bardzo podobały mi się zawsze np. takie bransoletki czy naszyjniki dla przyjaciółek z dwoma połóweczkami, które można złączyć. Może kiedyś...

    Miłego dnia,
    Gansgtyle
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie koszulki i kubeczki to super pomysł na prezent dla BFF :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne i pomysłowe propozycje. Podobają mi się zarówno koszulki, jak i kubki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja przyjaciółka obecnie mieszka daleko ode mnie, szkoda, ale tak to jest, kiedy życie spędzało się na walizkach. Myślę, że dzisiaj w ten sposób nie manifestowałabym przyjaźni, ale to kwestia wieku oczywiście :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od mojego przyjaciela, który ostatnio jest bardzo zajęty, dostałam kubek z napisem "Przyjaciele sa jak gwiazdy, czasem ich nie widzisz, ale wiesz, że tam są". :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł! Super wykonanie i .. też chyba coś takiego zrobię ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te rzeczy, ciekawy motyw! :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajny pomysł. Faktycznie taki odzwierciedlający przyjacielskie więzi. Podobają mi się szczególnie koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fakt o prawdziwą przyjaźń nie łatwo. Wiele razy na przyjaźni się sparzyłam. Koszulki i kubeczki jednak przyznaję są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega pomysłowe rzeczy! Szczególnie podobają mi się kubeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi! Lovely t-shirts. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  25. Te koszulki wyglądają przeuroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszulki są naprawdę w porządku, a co do przyjaciół to trudno się nie zgodzić z Twoim zdaniem. Ludzie rzeczywiście zbyt szybko ufają i mianują kogoś "przyjacielem"

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudowne te koszulki. Też o takich pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna ta disneyowska czcionka. ;) Masz rację, trzeba dobrze kogoś poznać, by móc nazwać go przyjacielem. Nie należy nadużywać tego słowa, bo można się rozczarować.
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyjaźń to piękna wartość, ale czasem ciężko pielęgnować wiec zamiera.

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne! chociaż tego się nie spodziewałam po nazwie sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Super są te koszulki:)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetne koszulki! A jeśli chodzi o przyjaźń, nie zastanawiam się nigdy nad tym zbyt mocno, moje przyjaciółki "od dziecka", zostały na drugim końcu świata, przyjaźnimy się przez internet, nie wiem, jakby to wyglądało teraz, gdy jesteśmy dorosłe itd. Obok siebie mam dziewczynę którą znam od 5 lat, nie wiem czy mogę ją nazwać przyjaciółką, bo raczej nigdy nie wystawiałam tej relacji na próbę. Kiedyś na pewno się samo sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne koszulki!:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele osób skorzysta z tej inspiracji zapewne na Walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To bardzo ciekawy pomysł na prezent dla przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy sklep, na pewno na prezent dla przyjaciółki mozna coś tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mądre podejście do przyjaźni, Możesz dzięki niemu zawierać wartościowe znajomości. Przede wszystkim utrzymać te, na których Ci zależy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super :) Bardzo lubię takie personalizowane rzeczy, od razu zyskują na wartości bo są takie... imienne :D No po prostu rewelacja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam prawdziwych przyjaciółek. To smutne.
    POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny prezent dla przyjaciółki, Super że masz taką osobę na którą możesz liczyć :) Koszulki i kubki wyglądają super :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Są świetne na miły upominek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥