Translate

poniedziałek, 27 stycznia 2020

Sfera Koszulek

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jeśli na bieżąco jesteście ze wszystkimi wpisami na blogu
to na pewno już kojarzycie ten sklep
Sfera Koszulek tym razem przygotowała dla mnie dwie koszulki z logo naszej strony.
Jedna koszulka jest w kolorze czarnym, natomiast druga w kolorze czerwonym.
Grafika została bardzo dobrze nałożona. 
Tym produktom po praniu ręcznym zupełnie nic się nie dzieje. 
Nadruk nie odchodzi, a muszę przyznać, że tego najbardziej się bałam.
Jeśli zastanawiasz się jak zareklamować swoją stronę to właśnie masz rozwiązanie.
Dzięki takiej odzieży reklamowej Twoja marka na pewno stanie się bardziej rozpoznawalna
 i będzie wywoływać pozytywne skojarzenia. Trzeba podkreślić, że koszty koszulek 
nie są jakieś wielkie, więc jeśli będziemy posiadać dobry projekt 
to każda koszulka będzie świetnie się prezentowała.
Przepraszam z góry za słabą jakość zdjęć moich koszulek, jednakże telefon uległ wypadkowi
 i aparat nie spisuje się do końca tak jak powinien.
Pragnę jeszcze wspomnieć, że Sfera Koszulek przygotowała również ofertę na walentynki,
które będą za niecałe osiemnaście dni. 
Jeżeli jeszcze nie macie prezentu dla swojej drugiej połówki 
to może warto zainwestować w ciepłą bluzę? 
Na pewno chłopak lub dziewczyna będą z takiego podarunku bardzo zadowoleni. 
Po pierwsze bluza jest bardzo praktyczna, a po drugie będzie zapewniała nam ciepło w mroźne dni.
Co sądzicie o koszulkach z logo? Bardziej spodobała Wam się czerwona czy czarna?
Skorzystacie z oferty na Walentynki? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

41 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda, ciekawy pomysł :). Weszłam na stronę - fajne bluzeczki i bluzy w przystępnych cenach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na promocję. Podobają mi się te koszulki.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna taka spersonalizowana koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię koszulki z napisami. Na jednej mam taki napis: To nie jest bałagan tylko bardzo skomplikowany porządek. To jest fragment z Kubusia Puchatka. Ale ta koszulka była kupiona już z tym napisem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł niespodzianka. Sprawdzę ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne takie koszulki z własnym zdjęciem. Ja mam jedną z grafiką na koncert, już nie noszę, ale z jakości jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tymi koszulkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie te koszulki wyglądają, czerwona najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie za bardzo nie ciągnie do takich koszulek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł, czarna wersja rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi bardziej podoba się czarna wersja ;) Z chęcią zapoznam się z asortymentem sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne koszulki, podobają mi się.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie wersje kolorystyczne ładne, acz czarna - wiadomo - bardziej uniwersalna i praktycznie do wszystkiego pasuje. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, no tak Walentynki :/ Po 8 latach skończyły mi się pomysły na ten dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam podkoszulki. :)
    Twoje logo sie ładnie prezentuje. Szkoda, że trzeba ręcznie prać... Ale jakby sie miały zniszczyć, to lepiej się poświęcić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszulka z logo bloga ,to fajny pomysł ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. koszulki lubie do spania zwlaszcza;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszły piękne. Sama nieraz zamawiam takie koszulki dla bliskich. Chętnie sprawdzę i Strefę Koszulek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyszły! Mnie osobiście bardziej podobają się właśnie czarne koszulki. Mam wrażenie, że mniej gryzą się z nadrukiem :) Ale to już kwestia co kto woli.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł z tymi koszulkami- czarna jest barzdiej w moim klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda taka koszulka. Super pomysł na prezent. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. Może coś na Walentynki znajdę tam inspirującego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne koszulki!:)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super koszulki :) I fajne są te bluzy na samym końcu posta z napisami :D No genialne, na Walentynki idealne :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujące! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne koszulki. Do tej pory nie słyszałam o tej firmie.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Można przygotować spersonalizowany prezent :), fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne koszulki:) Ja dostałam na święta 3 koszulki z napisami: mama, tata i urwis więc cała rodzinka ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarna najbardziej mi się podoba. Rewelacja naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię projektować koszulki i potem nosić takie ze swoim własnym nadrukiem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki fajny pomysł. Super jest mieć koszulkę z logo swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się ta czerwona koszula, więc chętnie zobaczę cały asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie mieć koszulki z własnym logo. <3

    OdpowiedzUsuń
  34. JUż dawno chciałam sobie zamówić taką koszulkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥