Translate

środa, 8 stycznia 2020

GANGIRLS

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Oficjalnie dla maturzystów rozpoczął się sezon studniówek 2020.
Jeśli zdam do następnej klasy to własną studniówkę będę miała za rok.
To właśnie w tym czasie każda dziewczyna chce wyglądać pięknie i wyróżniać się z tłumu.
Zaczynają się poszukiwania idealnej sukienki, ale często tuż przed samym wydarzeniem
stwierdzamy, że suknia nie spełnia do końca naszych oczekiwań i decydujemy się na inną kreację.
Moim zdaniem już wcześniej należy mieć wizję swojego wizerunku oraz sukienki,
 którą mamy zamiar ubrać na jakąkolwiek uroczystość.  
W tym roku nadal będą w modzie neony, więc jeżeli jesteście odważne i nie boicie się takich kolorów
to właśnie ta sukienka skradnie wasze serce. 
Na pewno żadna osoba nie przejdzie obok obojętnie widząc Ciebie w takiej kreacji. 
Przeglądając asortyment sklepu GANGIRLS wpadło mi w oko wiele ciekawych ubrań,
jednakże kiedy zobaczyłam tą sukienkę to nie mogłam wyjść z zachwytu.
Bardzo spodobało mi się jej wykonanie oraz fason. Kolor limonkowy jest naprawdę piękny.
Sukienka jest asymetryczna i posiada dłuższy tył. Góra natomiast została podkreślona gorsetem.
Jak widzicie nie posiada ona żadnych ramiączek. 
Sukienka została wykonana z porządnego materiału, 
więc jest gwarancja, że szybko się nie rozpadnie.
Można ją kupić od rozmiaru XXS do rozmiaru L. 
Jeśli jesteście zainteresowane zakupem właśnie tej sukienki to radzę się pospieszyć,
bo jej dostępność w sklepie jest na wyczerpaniu.
GANGIRLS na pewno sprawi, że będziesz wyglądała w ich ubraniach wyjątkowo i niepowtarzalnie.
Każda kobieta będzie zazdrosna o Twoją stylizację. 
Warto przejrzeć asortyment GANGIRLS i znaleźć coś dla siebie.
Spodobała mi się również ich strona, która jest przejrzysta. 
Dzięki temu robienie zakupów jest jeszcze bardziej przyjemniejsze. 
Jako duży plus zaliczam również szybką wysyłkę oraz świetny kontakt ze sprzedawcą.
Czy spotkałyście się kiedykolwiek ze sklepem GANGIRLS?
Co sądzicie o takiej sukience? Odważyłybyście się ubrać ją na jakieś wyjście?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

57 komentarzy:

  1. Beautiful dress
    Have a good day
    https://softcutieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie nie mój kolor. Ale krój mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny krój, ale kolor nie dla mnie
    Swoją drogą, nazwa całkiem fajna 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę nie moje klimaty ale sukienka sama w sobie bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krój jak najbardziej na plus, ale kolor nie w moim typie. O sklepie nie słyszałam,, ale zaraz z przyjemnością na nią wejdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój styl, a z drugie strony coś mnie w niej urzeka. Zwraca na siebie uwagę, ma coś w sobie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kolor! Nie jestem pewna, czy będzie dobry na wieczór. Ale duzo też zalezy od typu urody dziewczyny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor, który zwraca uwagę, a z taką kreacją można trochę zaszaleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam sklepu, ale sukienka jest przepiękna :) Moja siostra miała kiedyś podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to bym się cofnęła do czasu mojej studniówki,ah <3 to już 2 lata!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny i bardzo odważny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No kolor nie mój ale krój super, modny i bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo odważny kolor niestety na mojej studniówce by on nie przeszedł. Z góry mamy narzucony kolor i jest bordowy granatowy czy czarny :/
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor bardzo energetyczny i ładne opakowanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale krój, kolor nieco zbyt odważny jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Krój jak i kolor to nie moja bajka. Ja pamiętam moją studniówkę to królowały balowe suknie w raczej dziś bym powiedziała sylwestrowy wydaniu. Im bardziej się mieniła tym bardziej byłaś trendy. Takie krótkie sukienki nie wchodziły w ogóle w rachubę. Jednak jak widać i studniówki przeszły metamorfozę, że teraz można ubrać wszystko i dobrze przynajmniej każdy będzie się czuł w swoim stroju komfortowo 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor fajny, ale nie dla mnie. Krój sukienki super :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krój mi się bardzo podoba, lubię takie sukienki. Natomiast neony zdecydowanie nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie nie dla mnie. ani kolor mnie nie urzeka, ani materiał, a już tym bardziej nie gorset bez ramiączek :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka ładna, ale nie mój kolor i nie zakładam sukienek bez ramiączek/rękawów, bo do tego trzeba mieć większy biust, żeby ładnie się trzymała. O sklepie wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna sukienka, choć gdybym wybierała dla siebie, zdecydowałabym się na inny kolor. Co prawda fajna ta zieleń, lecz na mnie raczej nie wyglądałaby po prostu zbyt dobrze. Pozdrawiam i życzę przyjemnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobiłam szybką "przebieżkę" po sklepie i znalazłam szafirową hapi blue z kokardą na przodzie- bardziej dla mnie, bo wolę fasony spokojne ale nietuzinkowe. Ceny przystępne. Dziękuję za polecenie. Pozdrawiam, Pola

    OdpowiedzUsuń
  23. Krój ciekawy, kolor także chociaż ja wolę raczej klasyczne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta sukienka. Zdecydowanie przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka ładna, ale ja pewnie nie odważyłabym się na taki kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna, uwielbiam takie nieklasyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie się prezentuje, ale to nie mój klimat. Ja wolę czerwień, czerń i bordo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Odważna sukienka i ciekawa ale zupełnie nie dal mnie, nie czuję się w jaskrawych kolorach a zwłaszcza w zielonym :) Ja tam na studniówkę nie poszłam :P nie przepadałam za swoją klasą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna sukienka :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2020/01/let-me-be-your-tempo.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sukienka,lecz nie dla mnie :). Może być jednak idealna dla mojej córki, która ma jak ty studniówkę w przyszłym roku :). Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mój kolor i krój, bo nie pasuje zbytnio do mojej figury. Ja mam studniówkę w tym miesiącu i zdecydowałam się na długą sukienkę. :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  32. W tej sukienkce nie ma opcji pozostać niezauważonym :D Krój ma bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie przepadam za takimi neonowymi kolorami, a studniówkę na szczęście mam już za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super kiecka! Pięknie leży na manekinie.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa kreacja, chociaż krój i kolor to nie moje klimaty ;). Ale na młodej dziewczynie, takiej jak Ty, na pewno wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz już bym się nie odważyła, wróć! Złe słowo. Teraz już bym jej nie wybrała, ponieważ nie współgra z moją osobą/osobowością. Ale kilkanaście lat wcześniej - jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba fason tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Odważny kolorek :) Podoba mi się, chociaż sama bym jej nie ubrała, bo mam tak strasznie jasną karnację, że mało który kolor mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki cudowny kolor <3 <3
    Ja na swojej studniówce byłam w złotej sukni z gorsetem, bez ramiączek :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sukienka, idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  41. cóż za kolor! :P sukienka zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie zbyt odważny kolor. Ale na pewno się wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. uuu! piękna kiecka, chociaż kolor nie dla mnmie ;D ale ogólnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ma coś w sobie chociaż ja bym w niej nie wyszła ;) jestem ciekawa jak leży na ciele ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka fajna sukienka, kolor też wystrzałowy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolor ten zupełnie nie dla mnie niestety...

    OdpowiedzUsuń
  47. Kolor sukienki nie w moim guście, ale fason świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Odważna kreacja! Ja swoją studniówkową sukienkę wybierałam 10 dni przed uroczystością. ;) Skądinąd pamiętam, że moja tuż przed kolano była jedną z najkrótszych! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥