Translate

wtorek, 3 września 2019

BLISS

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Na świecie mamy wiele marek. które zdobywają nasze serce.
Jedną z nich jest właśnie BLISS!
 To właśnie tam znalazłam swoją niepowtarzalną sukienkę maxi oraz włoski garnitur.
BLISS  to dynamicznie rozwijająca się firma. Została założona przez fotomodelkę 
Marlenę Kasperską w 2019 roku i już przyciągnęła uwagę wielu kobiet!
Większość moich czytelników wie, że bardzo lubię kolor różowy, 
dlatego garnitur również jest w takim kolorze.
Jego ozdobą są złote guziki oraz doszyte kieszonki.
W komplecie dołączone są spodnie. Do wyboru mamy kolor spodni: czarny oraz różowy.
Spodnie podkreślają nogi. Ja wybrałam spodnie w tej samej barwie co marynarka,
która jest doskonale skrojona i podkreśla naszą talię.
Materiał stworzony w 95% z poliestru i 5% elastanu.
Jest idealny na lato oraz panujące upały, ponieważ przepuszcza powietrze.
Dostępne rozmiary od S do L.
Kolorowe marynarki coraz częściej goszczą w mojej szafie i muszę przyznać,
że właśnie ten model bardzo mi się spodobał.
Sukienki maxi poszukiwałam już od dłuższego czasu, ale żadna nie spełniała moich oczekiwań.
Wchodząc do sklepu BLISS miałam do wyboru kilka sukienek, jednakże to właśnie ona zwróciła jako pierwsza moją uwagę. Spodobał mi się w niej dekolt w literze V.
To suknia wieczorowa ,,księżniczka" , która idealnie wpisze się na różne uroczystości.
Góra została wykonana z koronki i zdobią ją cekiny.
Rękawy są wykonane z przeźroczystej siateczki, dzięki czemu całość świetnie się prezentuje.
Sukienka jest zapinana z tyłu na zamek błyskawiczny.
Produkt ten pochodzi w 100% z polskiej produkcji.
Materiał wykonany w  30% z poliestru oraz 70% z wiskozy.
Obecnie dostępny jest tylko rozmiar 40.
Suknia od razu mi się spodobała, gdy tylko ją zobaczyłam i myślę, 
że przy różnych uroczystościach chętnie będę ją ubierała.
A wy co sądzicie o różowym garniturze oraz sukience maxi?
Znacie sklep internetowy BLISS? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie sukienki. Cieszą moje oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka taka sobie, nie wiem na jaką okazję mogłabym ją założyć, ale garnitur bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie ☺
    Sukienka i garnitur są bardzo ładne 😍
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny garnitur, kocham takie garnitury :) Mam na razie dwa komplety, jeden szary drugi czarny i jestem z nich mega zadowolona :) Sukienka też śliczna, lubię takie, chodź nie bardzo mam gdzie je założyć to są jak trofeum w mojej szafie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się ten garnitur :) Co do sukienki, to jest śliczna, niestety nie miałabym jej gdzie ubrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Garnitur jest genialny, sukienka też piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka i ten różowy garnitur super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Garnitur jest piękny! zupełnie inny niż wszystkie te, które kojarzą mi się ze starymi kobietami w urzędach (nie obrażając nikogo oczywiście :P ) sama bym taki ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym sklepie, ale garnitur bardzo mi się podoba. Sukienka nie w moim guście, ale ładna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi ulubieńcy: sukienka maxi i garnitur :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym sklepie, ale pierwszy zestaw powala mnie z nóg. Wielkie wow.

    OdpowiedzUsuń
  12. Garnitur jest świetny, szczególnie ten wyrazisty kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplet rewelka, odważne kolory ale świetnie się prezentuje, przyciąga uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka i garnitur :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio jestem zakochana w takich damskich garniturach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥