Translate

środa, 4 września 2019

Projekt Żywica

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Zawsze podziwiałam talent ludzi, którzy sami potrafią wykonać własną biżuterię.
Z całą pewnością zajmuje to wiele czasu, aby każdy szczegół był idealny
 i super się prezentował. Projekt Żywica to mała pracownia na terenie Żar,
 która wykonuje biżuterię z żywicy epoksydowej.
Wszystkie projekty wykonywane są ręcznie począwszy od szlifowania
skończywszy na polerowaniu. 
W żywicy zatapiane są rośliny, mechanizmy zegarków,
kawałki drewna, kamyki, bursztyny oraz muszle.
Każdy kto chociaż raz miał styczność z żywicą
doskonale wie ile cierpliwości, a także precyzji oraz czasu trzeba poświęcić na stworzenie
takiej biżuterii. Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę w której znajdowały się dwie pary kolczyków,
trzy naszyjniki oraz jedna bransoletka.
Pierwsza para kolczyków przedstawia niebieskie kotki z naszyjnikiem.
Całość to komplet, który można zobaczyć TUTAJ!
Ten nietypowy model kolczyków od razu przykuł moją uwagę.
Dla kociarzy taki prezent będzie strzałem w dziesiątkę.
Drugi komplet przedstawia serduszko zatopione w bursztynie.
Komplecik przyda się na każde wyjście, a dzięki bursztynom zyskamy nowy look.
Bursztynowy komplecik w kształcie serca możecie znaleźć TUTAJ!
Jako dodatek można zakupić białą bransoletkę, która posiada również serduszko zatopione
w bursztynie. Bransoletka jest bardzo klasyczna, więc będzie pasowała do każdej stylizacji.
Możecie znaleźć ją TUTAJ!
Ostatnia rzecz stała się moją ulubioną. Każdy kto mnie zna to wie, że kocham zwierzęta,
a najbardziej psiaki. Kiedy zobaczyłam ten naszyjnik to wiedziałam, że musi być mój.
Symbolizuje psią łapkę, która od teraz bardzo często mi towarzyszy.
Od początku do końca producent zadbał o najdrobniejszy szczegół,
dzięki czemu naszyjnik jest unikatowy oraz jedyny w swoim rodzaju.
Możecie znaleźć go TUTAJ!
Czy znaliście sklep internetowy Projekt Żywica?
Co sądzicie o takiej biżuterii oraz psiej łapce?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

23 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że istnieje taka biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam twórców, biżuteria naprawdę śliczna i bardzo oryginalna. :) Tak, łapka, jak najbardziej do Ciebie pasuje, mnie też się podoba i rozczula. :) Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również podziwiam takie osoby ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy bardzo za wspaniałą prezentacje naszych produktów:)
    A Państwa serdecznie zapraszamy do naszego sklepu.
    Biżuteria jedyna w swoim rodzaju. Posiadamy także piękne zegary z żywicy , drewna i roślin.
    Zapraszamy ��

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo ciekawy pomysł na biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o "Projekcie Żywica" - z chęcią przejrzę pozostałą ofertę marki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna biżuteria, a w szczególności ujęły mnie kocie główki i łapki. U mnie zresztą mieszka 1 czarny kocurek, więc mam słabość do wszystkiego, co związane jest z mruczkami. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna biżuteria, szczególnie motyw z kotkiem przyciąga uwagę. <3
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ciekawa ta biżuteria ;)

    https://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla miłośników oryginalnych upominków to świetna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zna, ale chętnie bym pochodzila w takich pięknościach

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o "Projekcie Żywica" :-)
    Śliczna biżuteria, ta z łapką mega urocza <3

    przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta biżuteria, bardzo mi się podoba,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Bursztynki fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥