Translate

czwartek, 19 września 2019

ESTETIC DENT

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Pielęgnacja jamy ustnej powinna być priorytetem każdego człowieka.
Na rynku mamy wiele produktów, które pomagają nam dbać o jamę ustną.
Nawiązując do zębów często wybieramy szczoteczki elektryczne, 
ponieważ lepiej czyszczą nasze szkliwo niż zwykłe szczoteczki. 
Jednak szczoteczki elektryczne są coraz rzadziej kupowane
ze względu na szczoteczki soniczne, które posiadają wiele funkcji.
Sklep internetowy ESTETIC DENT posiada wiele szczoteczek sonicznych.
Z całą pewnością każdy tam znajdzie coś dla siebie.
Jakiś czas temu otrzymałam od ESTETIC DENT białą szczoteczkę soniczną
Muszę przyznać, że stała się moim ulubieńcem. 
Jej wygląd bardzo mi się spodobał, gdyż jest elegancka 
i wkomponuje się do każdego wnętrza łazienki. 
 Szczoteczka MERIDEN usuwa do 100% więcej płytki nazębnej niż zwykła szczoteczka manualna, poprawiając tym samym stan dziąseł. Meriden smart generuje do 40,000 tysięcy ruchów sonicznych na minutę, a każdy tryb szczotkowania generuje inną częstotliwość co zwiększa jej skuteczność.
Szczoteczka posiada trzy tryby szczotkowania!
Tryb normalny - przeznaczony do codziennego szczotkowania. 
Dzięki dużemu zakresowi ruchów wymiatających jest niezwykle skuteczny.
Tryb soft  - stworzony z myślą o osobach posiadających wrażliwe zęby i dziąsła. 
Po za szczotkowaniem, delikatnie masuje dziąsła.
Tryb refresh -  przeznaczony do rozjaśniania i nabłyszczania zębów. 
Szczoteczka w tym trybie generuje większą częstotliwość drgań zapewniając połysk i gładkość.
Dodatkowo w szczoteczce jest wbudowany zegar, który po 30 sekundach informuje nas 
o konieczności szczotkowania kolejnej ćwiartki jamy ustnej.
Ładowanie szczoteczki jest indukcyjne i po naładowaniu będzie działać dwadzieścia jeden dni.
Dodatkowo otrzymałam pastę wybielającą BLANX PRO PURE WHITE,
 która od pierwszego użycia wybiela zęby w naturalny i nieagresywny sposób. 
Rekomendowana do codziennego użytku, chroni biel zębów, 
usuwa przebarwienia z powierzchni szkliwa i zwalcza bakterie znajdujące się w jamie ustnej.
W przesyłce znajdowały się również końcówki wymienne do szczoteczki, 
które na przyszłość się przydadzą.

37 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze takiej szczoteczki sonicznej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam tę pastę - nic nie dała. A co do szczoteczki... no można wydać fortunę na technologię rodem z NASA i myć zęby w każdy dzień tygodnia innym trybem, tylko po co?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywalam szczoteczki sonicznej,jak narazie używam elektrycznej
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam takich szczoteczek. Jestem tradycjonalistką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sonicznej nigdy nie używałam. mam za to elektryczną. No a pasta blanx to jak dla mnie numer jeden wśród wybielających past :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle nowości
    Grzech nie wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas zastanawia mnie jakim cudem masz taką datę do przodu w poście :D (29 września 2019)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis, nie używałam jeszcze takich szczoteczek.


    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zestaw na pewno sprawiłyby mi dużo radośći :) Z przyjemnością wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiła mnie ta szczoteczka. Podoba mi się, że ma różne tryby.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastę blanx uwielbiam jest świetna do usuwania przebarwień :)

    Buziaki:*
    Wracam z nową stylizacją -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam nigdy szczoteczki sonicznej. Pasty blanx tez jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także nie stosowałam jeszcze szczoteczki sonicznej...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam tradycyjnej szczoteczki ale nie ukrywam że te soniczne bardzo mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam takie szczoteczki, myję zęby tylko tradycyjnymi. Ciekawe są te tryby :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię elektryczne szczoteczki :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o takich szczoteczkach. Zazwyczaj używam elektrycznej, ale może czas na zmiany :)??!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze nie miałam przyjemności z taką szczoteczką ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nigdy nie używałam takiej szczoteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam jeszcze okazji używać takiej szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie wygląda ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam pastę tej marki, ale taką o intensywnie niebieskim kolorze, nie pamiętam dokładnie nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam soniczną i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taką szczoteczkę używałam tylko z oral b

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja używam tradycyjnej szczoteczki :-) ale Blanx to mój faworyt wśród past wybielających :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tyle różności. Ja ostatnio kupiłam sobie szczoteczkę elektryczna. Jestem b. Zadowolona. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie mialam szcoteczki sonicznej

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałąm raz tego typu szczoteczkę ale i tak wróciłam do tradycyjnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Od jakiegoś czasu przymierzam się do testów takiej szczoteczki; dotychczas ząbki myłam tylko i wyłącznie tradycyjną.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe, czy można używać takiej szczoteczki przy aparacie ortodontycznym. Pewnie tak, ale chyba bym się bała, przynajmniej na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Przydałoby mi się coś takiego. Ja mam obecnie zwykłą szczoteczkę elektryczną, słyszałam też o szczoteczkach sterowanych telefonem, ciekawe jakby to wyglądało... Super że dodajesz takie posty, o tematyce użytkowej! Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥