Translate

sobota, 13 kwietnia 2019

MOGUSTO

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Biżuteria jest elementem codziennych stylizacji. Kobieta doskonale o tym wie.
Jednak czasami mamy takie dni, że zastanawiamy się nad tym, 
która bransoletka czy kolczyki będą pasowały do naszego ubioru.
Najlepiej jak postawimy na minimalizm, ponieważ on zawsze wygrywa.
Zbliżają się święta Wielkanocne, więc warto sprawić sobie mały prezent.
MOGUSTO  oferuje nam biżuterię wykonywaną z kamieni naturalnych 
o szerokiej palecie różnorodności barw oraz kolorów.
Sklep przygotował dla Was specjalny rabat w wysokości 10%
który obowiązuje do końca kwietnia. Wystarczy tylko wpisać kod w pole "kupon" : pretty10%,
aby obniżka została naliczona. Obecnie jest darmowa dostawa przy każdym zamówieniu.
Tym razem otrzymałam bransoletkę na gumce z agatów czarnych.
Ozdobiona jest dyskami z hematytu złotego oraz srebrnej zawieszki w wersji złoconej.
Wielkość kamienia: 6 mm.
Srebro próby 925 złocone 24 karatowym złotem.
Bransoletka pomimo tego, że nie jest duża to pięknie się prezentuje.
Możecie ją znaleźć TUTAJ. Będzie idealnym prezentem jak również zdobieniem. 
Asortyment sklepu posiada naprawdę przepiękną biżuterię, która skradnie serca wielu paniom.
Można powiedzieć, że mamy do wyboru do koloru. Zazwyczaj stawiam na biżuterię
 mającą w sobie jakiś urok. Ta bransoletka zdecydowanie będzie moim ulubieńcem.
Czy kiedykolwiek robiliście zakupy na tej stronie? Jak podoba Wam się moja bransoletka?
Skorzystacie z 10% rabatu? Koniecznie zostawcie swoją opinię w komentarzu!
Jestem ciekawa co sądzicie o takiej biżuterii.

20 komentarzy:

  1. Nie znam 'Mogusto' ale bransoletka bardzo mi się podoba:-)
    Ja też ostatnio dostałam bransoletkę. Z białych pereł i białego złota. Uwielbiam ją!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta bransoletka. W moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta bransoletka❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie drobiazgi bardzo lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuterii nie noszę od dawna. Nie skorzystam więc z oferty reklamowanego sklepu. Tobie młodej nawet tak skromna bransoletka pasuje, bo na gładkiej skórze wszystko wygląda lepiej. Z okazji Wielkanocy jeszcze piękniejszych "zajączków" życzę, a także zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta bransoletka- zazdroszczę 👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie noszę bransoletek, więc nie znam tej filmy, ale ta przedstawiona przez Ciebie jest naprawdę ładna.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przepadam za bransoletkami zrobionymi z koralików. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklepu nie kojarzę :) bransoletka bardzo ładna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie pasować do wszystkiego z racji koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj polubiłabym się z nią :) jest "bogata" a jednocześnie bardzo subtelna i delikatna, w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale bransoletka naprawdę śliczna:)

    Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać i obserwuję bloga :)
    byy-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam 3 bransoletki z hematytem, uwielbiam ten kamień, nawet po kilku latach wygląda, jak nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna! Chociaz dla mnie by się nie nadała, złoto wszelakie omijam szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ta bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie noszę bransoletek. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie za bardzo umiem nosić bransoletki. Zawsze jakimś magicznym sposobem przeskakują z ręki na rękę. Ale kamienie szlachetne uwielbiam, mam na ich punkcie bzika lecz raczej je kolekcjonuję niż noszę :P
    Niemniej śliczną bransoletkę zaprezentowałaś :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥