Translate

niedziela, 28 kwietnia 2019

Labellaa

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda kobieta chce wyglądać pięknie i czuć się swobodnie w ubraniach jak również w bieliźnie.
Dzisiaj chcę przedstawić Wam sklep Labellaa, który w szczególności przykuł moją uwagę 
swoim asortymentem. Znajdziemy tam: komplety bielizny, biustonosze, koszulki nocne,
figi, stringi, szorty, gorsety, szlafroki i tym podobne rzeczy.
Zamówienie bardzo szybko do mnie dotarło, dlatego jestem z tego powodu zadowolona.
Strona jest świetnie oraz przejrzyście wykonana. Jesteście ciekawi jakie rzeczy wybrałam?
To zapraszam do czytania oraz oglądania!
***
W sklepie jest naprawdę duży wybór, jednakże zamówiłam wyłącznie komplet biustonoszy.
Pierwszy z nich jest koloru białego. Musiałam postawić chociaż przy jednym na jednolity kolor, 
aby nie przebijał się przez ubrania. Typ miseczki jest usztywniany-puszysty.
Zapinany na haftki z tyłu. Możliwość regulowania oraz odpinania ramiączek.
Materiał został wykonany w 93% z nylonu i 7% ze spandexu.
Link do niego zostawiam: TUTAJ!
Drugi jest koloru czerwonego z wkładką sylikonową. 
Przyznam szczerze, że rzadko stawiam na zakupy w takim kolorze,
ale tym razem jednak się skusiłam. Typ miseczki to push-up.
Możliwość regulowania oraz odpinania ramiączek. Zapinany na haftki z tyłu.
 Materiał został wykonany w 93% z nylonu i 7% ze spandexu.
Link do niego zostawiam: TUTAJ!
Trzeci jest koloru bordowego. Nie będę ukrywała, że byłam z niego najmniej zadowolona,
ponieważ materiał jak dla mnie jest zbyt cienki. Niemniej jednak bardzo ładnie się prezentuje, 
jednakże będę używała go raczej w domu. Typ miseczki: usztywniany, lekki push-up.
Zapinany na haftki z tyłu. Możliwość regulowania i brak odpinania ramiączek.
Materiał został wykonany w 85% z polamidu i 15% z elastanu.
Link do niego zostawiam: TUTAJ!
Czy spotkaliście się kiedykolwiek z tym sklepem? Koniecznie dajcie znać!

14 komentarzy:

  1. Oba biustonosze są bardzo ładna. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie kupuję biustonoszy bez mierzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czerwony jest śliczny 😍
    Marki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super! Widać, że dobre wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis :) Fajne biustonosze znalazłam na stronie Leyraa-Sho. Mają taki ogromny asortyment i wybór, że ciężko uwierzyć i pomimo tego, że początkowo bałam się o jakość ich bielizny, to są bardzo porządnie wykonane, bo przecież biustonosz musi być wygodny i dobrze się nosić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne biustonosze. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥