Translate

piątek, 19 kwietnia 2019

PWTRADE

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda kobieta przyciąga wzrok innych poprzez swój wygląd.
Dużą rolę w tym momencie odgrywają również ubrania, które codziennie na siebie zakładamy.
W dzisiejszym wpisie chciałam przedstawić Wam sklep PWTRADE.
Obecnie znajdziemy tam różnego rodzaju legginsy.
Firma co pewien czas powiększa swój asortyment o nowe dostawy, 
dzięki czemu mamy możliwość znalezienia tam fajnej perełki.
Przeglądając asortyment sklepu od razu w moje oczy rzuciły się czarne legginsy z białym pasem.
Przesyłka bardzo szybko do mnie dotarła, więc nie ukrywam, iż byłam z tego powodu zadowolona.
Producent przedstawia produkt jako legginsy wyszczuplające o śliskiej powierzchni.
Są one na wysokim stanie z gumką w pasie. Materiał sam w sobie jest przyjemny,
miękki, śliski, ale również rozciągliwy o dopasowanym kroju.
Materiał: 95% bawełna, 5% lycra.
Spodnie, które przedstawię poniżej możemy kupić wyłącznie w kolorze czarnym,
a link do nich zostawiam TUTAJ.
Dostępne są takie rozmiary jak: S, L, M, XL.
Moim zdaniem takie spodnie idealnie dopasują się do każdego stylu
Czy posiadam jakieś uwagi do tego produktu?
Ze swojej strony nie mam żadnych uwag, ponieważ legginsy zostały naprawdę świetnie wykonane,
dlatego szczerze mogę Wam polecić ich zakup. 
Sądzę, że wśród moich stylizacji będą częstym gościem.
Czy kiedykolwiek spotkaliście się z tym sklepem? Co sądzicie o takich legginsach?
Koniecznie dajcie znać!

27 komentarzy:

  1. Te leginsy bardzo ładnie się prezentują. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Leginsy są super :D
    https://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo dobrze, może się skuszę :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu, ale leginsy wyglądają rzeczywiście ciekawie. Materiał, z którego zostały uszyte zachęca mnie do zapoznania się z asortymentem tegoż sklepu :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklepu nie znam :) w takich legginsach raczej nie chodzę ale ogólnie ładnie wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie troszkę za szerokie lamówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym sklepie, ale sprawdzę co mają ciekawego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładne są te legginsy 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajnie wyglądają, choć legginsów nie miałam poza treningami na sobie wieki ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię nosić legginsy, są bardzo wygodne. Te Twoje świetnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne, klasyczne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklepu nie znam, Twoje legginsy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotykam się z tym sklepem, ale te legginsy mnie zauroczyły! :D
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za legginsami, ale fajnie się prezentują :D Ten pasek fajnie urozmaica ich prostotę

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem fanką legginsów, a już o mdłości przyprawia mnie jak ktoś nosi je jak spodnie - jak modelka. Jak komuś za gorąco na jeansy to niech shorty ubierze a nie świeci majtkami pod legginsów bo ani to ładne ani smaczne. Jakoś to wygląda jedynie do koszuli za tyłek albo na siłownię, ale tam raczej na modę nikt nie patrzy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te legginsy :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne leginsy. Przydałyby mi się takie do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio też zaopatrzyłam się w leginsy z lampasami. Mężowi się podobają :)


    Zapraszam do mnie nowy wpis. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skład bardzo dobry ;) Wyglądają całkiem interesująco jednak chyba nie do końca po drodze mi ze sporowym stylem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kupić takie legginsy swojej dziewczynie na urodziny ? :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥