Translate

środa, 13 marca 2019

Ottomania

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Ottomania to jedyny sklep internetowy w którym możesz znaleźć niepowtarzalną,
orientalną biżuterię z Turcji. Strona oferuje również perfumy arabskie, 
które muszę przyznać są jedyne w swoim rodzaju i posiadają bardzo przyjemny dla nosa zapach.
Spośród tak szerokiej oferty jaką prezentuje nam ten sklep zdecydowałam się zamówić perfumy
Czym te perfumy arabskie w olejku się wyróżniają od zwykłych produktów, 
które możemy nabyć w sklepach stacjonarnych?
Al Haramain Forever to orientalne perfumy dla kobiet i mężczyzn. 
Zamknięte są w eleganckim, poręcznym flakonie. 
Wyraziste nuty owocowe perfum Forever - kwiatowy bukiet i delikatna wanilia sprawiają, 
że są idealne do stosowania przez cały dzień. Perfumy nie zawierają alkoholu. 
Zapach jest naprawdę piękny i  utrzymuje się przez długi czas. 
Moim zdaniem bardziej pasuje do kobiet niż mężczyzn. 
Jedynym minusem może wydawać się nam zawartość flakonika, bo przecież 15ml to nie jest dużo. 
Niemniej jednak perfumy tak szybko się nie skończą, 
dzięki kuleczce przez którą nanosimy zapach na ciało. 
Sprawdzą się idealnie na każdy dzień, a dużym plusem będzie to, iż wszędzie się zmieszczą 
oraz nie będą zajmowały nam zbyt dużo miejsca. 
Jeżeli zauważyliście to opakowanie perfum bardzo oryginalnie się prezentuje.
Nuty głowy: ylang-ylang, bergamotka, czarna porzeczka 
Nuty serca: orchidea, nuty owocowe, drewno lotosu 
Nuty bazy: paczula, kadzidło, drzewo sandałowe
Czy używałyście kiedykolwiek perfum w olejku? Znacie sklep internetowy Ottomania?
Koniecznie dajcie znać!

7 komentarzy:

  1. piękne mają rzeczy w tym sklepie :) perfum arabskich używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy perfum arabskich ani w olejku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o takich perfumach,jednak ich nie używałam ☺
    Bardzo ładne opakowanie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety orientalne zapachy są dla mnie za ciężkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam własnoręcznie perfumy w olejku i dość długo się utrzymują :) O sklepie nie słyszałam, ale przejże ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze słyszę, powiem córce , ona na pewno się zaiteresuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z takimi produktami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥