Translate

piątek, 26 kwietnia 2019

MOXTECH

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Muzyka towarzyszy człowiekowi praktycznie podczas każdej czynności.
Jazda pociągiem czy autobusem znacznie szybciej będzie nam mijała, 
podczas słuchania jakichś ulubionych piosenek.
Jednak należy pamiętać, aby nie przeszkadzać innym pasażerom.
Najlepszym rozwiązaniem są słuchawki, które pozwolą na spokojne oddanie się naszym utworom 
bez obawy, że komuś będzie to przeszkadzało. Firma MOXTECH oferuje słuchawki przewodowe 
i bezprzewodowe. Ja tradycyjnie postawiłam na słuchawki przewodowe w kolorze czarnym.
Link do nich zostawiam TUTAJ! Słuchawki posiadają naprawdę świetną jakość dźwięku. 
Dodatkowo wbudowany mikrofon z redukcją szumów pozwoli na swobodne rozmowy telefoniczne.
Moją uwagę przykuł jeszcze jeden produkt. Mianowicie 
To świetne urządzenie pozwoli zrobić nam piękne zdjęcia z dalszej odległości.
Gadżet wyposażony został w pilota bluetooth, który po przyciśnięciu guzika automatycznie robi zdjęcia. Przyznam szczerze, że na początku nie wiedziałam jak on działa,
ale nauczyłam się go obsługiwać. Ten SELFIE STICK pochodzi od marki Floveme.
Maksymalna jego długość to 750mm, a długość po złożeniu wynosi 190mm.
Dodatkowo produkt ten posiada ukryte nóżki, 
dzięki którym możemy postawić gadżet na podłodze.
Sądzę, że osoby lubiące wykonywać zdjęcia na pewno byłyby z takiego selfie sticka zadowolone.
Gadżet idealnie może się sprawdzić podczas licznych podróży. 
Na pewno często będę go zabierała ze sobą podczas różnych wyjazdów.
Co sądzicie o tych produktach? Dajcie znać w komentarzu!

13 komentarzy:

  1. Fajne to rządzenie do robienia zdjęć :) moja siostra ma podobne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki statyw to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne te gadżety 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi słuchawki towarzyszą na każdym kroku, więc na pewno są przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki statyw to bardzo przydatna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty. Takie słuchawki by mi się przydały. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne gadżety!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki selfie stick to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ten selfie stick :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te gadżety to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak w poprzednim wpisie - fajne gadżety za fajną cenę. Musze się z tym sklepem bliżej zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥