Translate

niedziela, 28 kwietnia 2019

Drukarnia Wojewoda

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Zastanawiacie się jak najłatwiej można powiedzieć komuś o swojej działalności?
Wystarczy wręczyć osobie własną wizytówkę, która jednym słowem powie wszystko za nas.
Jednak należy pamiętać, aby jej wygląd estetycznie wyglądał i ładnie się prezentował.
Drukarnia Wojewoda w swojej ofercie posiada również wizytówki, które są naprawdę
świetnie, ale najważniejsze porządnie wykonywane. Możecie je zamówić TUTAJ!
 Ze swoich jestem bardzo zadowolona i być może niektóre z nich trafią właśnie do waszych rąk!
Wykonane są one z kredy 350 gram. Do wyboru mamy zadruk jedno lub dwustronny.
Ja zdecydowałam się na ten drugi, a wymiar ich wynosi 90x50mm.
Będą one niezwykle trwałe dzięki laminowaniu, który zabezpiecza przed zniszczeniem 
oraz gwarantuje zachowanie własnych cech przez długi czas.
Otrzymałam ich w ilości 1000 sztuk. Pierwsza strona okładkowa prezentuje logo bloga,
natomiast druga zachęca do zakupu mojej książki. 
Na drugiej stronie zostały zamieszczone także moje media społecznościowe. 
Dzięki nim możecie się ze mną kontaktować. Każdy sklep wysyłając swoje produkty najczęściej zamieszcza do paczki swoją wizytówkę, żeby pamiętać o nich na przyszłość.
Taka forma przedstawienia siebie będzie idealna nie tylko dla własnej działalności, 
ale również przedstawienia siebie w przypadku, kiedy jesteśmy trochę nieśmiali.
Jesteście ciekawi jak moje się prezentują? Zapraszam więc do obejrzenia poniższych zdjęć.
Co sądzicie o takiej promocji? 

33 komentarze:

  1. Forma promocji poprzez wizytówkę jest na prawdę bardzo przyszłościowa :)
    Gratuluje kochana pomysłu na rozwój.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizytówka to ważna sprawa. Muszę zajrzeć na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zachodzie wizytówki są bardzo popularne i tak naprawdę nieważne jakie stanowisko się zajmuje i tak ma się wizytówkę ;) Fajnie, że wpadłaś na taki pomysł na promocje. Często widzę po sobie, że widzę coś fajnego z czym chciałabym się zapoznać bliżej, ale po powrocie do domu zapomnę nazwy albo coś zamienie i już nie mogę tego znaleźć.
    trzymam kciuki za dalsze sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i super wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wizytówki kojarzą mi się bardzo profesjonalnie. ;)
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizytowki sa bardzo dobre, nieduze i zawieraja najwazniejsze informacje.
    Twoje sa sliczne :)
    Mam nadzieje, ze pomoga Ci w promowaniu :)
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wizytówki prezentują się bardzo fajnie i estetycznie:-)
    Ja już od dawna mam swoje. Wymóg zawodowy;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry sposób reklamy. Sama mam zamiar w najbliższym czasie wydać książkę ale nie wpadłam na to by rozdawać wizytówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne wizytówki sobie zrobiłaś. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się bardzo Twoje wizytówki :) Taka forma reklamy jest świetna :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo profesjonalnie :) Super pomysł.
    Pozdrawiam i życzę miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizytówki kojarzą mi się z takim profesjonalizmem. Opowiadasz komuś o swojej działalności i nagle tak *pyk* wyciągasz z rękawa wizytóweczkę i od razu wiadomo gdzie Cię szukać. Twoje wizytówki wyszły rewelacyjnie, są bardzo przejrzyste i zawierają najważniejsze informacje.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł ! Twoja wizytówka bardzo przykuwa uwagę:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle wyglądają te wizytówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne wizytówki. Podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu ale one ładnie wyglądają! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobry pomysł taka własna wizytówka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Grafika i dobór kolorów są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam działalności, więc wizytówki mi póki co nie potrzebne, :) Ale na prawdę ładnie wykonane. Wielki plus dla drukarni, że się przykładają do swojej pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na rozwój swojego bloga :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka wizytówka o faktycznie przydatna sprawa, Twoje są prześliczne!

    https://sar-shy.blogspot.com/2019/05/ciy-zdrowe-i-smaczne-pomysy-na-sniadanie.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ważna sprawa, gdy ktoś myśli profesjonalnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne są. Chciałabym taka.
    Co do wizytówek - wolę je niż plakaty czy ulotki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękujemy za zamówienie w naszej drukarni i tyle pozytywnych komentarzy na temat naszego produktu. Inne nasze projekty można zobaczyć:
    http://magicprojects.pl/portfolio/

    oraz zapraszamy również do naszego bloga o promowaniu własnej firmy:
    http://magicprojects.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥