Translate

poniedziałek, 6 listopada 2023

Symbols in my dreams - symbole w moich snach - opowiadanie

Czy w waszych snach pojawiły się kiedykolwiek jakieś symbole?
Podchodzicie do takich znaków na poważnie, a może nie zwracacie uwagi
na takie rzeczy? Pewnego razu przyśnił mi się naszyjnik w kształcie serca.
Zastanawiacie się nad tym co oznacza naszyjnik z sercem?
Jest to symbol miłości, zaangażowania, a także oddania.
Taki naszyjnik wyraża miłość oraz pragnienie bycia ze sobą.
Jeżeli ktoś w Twoim śnie podaruje Tobie naszyjnik w kształcie serca to jest znak,
że to serce będzie przypominało zawsze o łączącym Was uczuciu.
Wiem, że brzmi to trochę jak bajka, ale po wielu latach stwierdzam,
że coś w tym jest. Na Dzień Babci zrobiłam jej laurkę z bardzo dużym wyciętym sercem.
- Kochana Babciu! To jest dla Ciebie - powiedziałam cichutko, bo troszkę wstydziłam się.
Babcia Krysia aż popłakała się ze wzruszenia. 
- Kochanie bardzo Ci dziękuję - mocno mnie przytuliła di siebie.
Wiesz co? Kupię Tobie naszyjnik tak samo w kształcie serca,
aby już zawsze przypominał Tobie o wyjątkowej więzi jaką mamy między sobą 
- uśmiechnęła się do mnie.
Przyznam szczerze, że teraz ten naszyjnik dużo dla mnie znaczy. 
Kiedy miałam piętnaście lat to moja babcia zachorowała na poważną chorobę.
Pamiętam, że przyjechałam do niej w odwiedziny, a ona leżała na łóżku 
i zwyczajnie z bólu nie mogła wstać. Podarowała mi złote serce, które noszę do dnia dzisiejszego.
Gdy miałam w życiu różne problemy to przyśnił mi się właśnie ten naszyjnik.
Pomyślałam sobie, że to jest znak z niebios od niej.
Pomimo tego, iż zmarła to nasza więź wcale się nie zerwała.
Jestem tego pewna, że cały czas strzeże mnie z góry i moja noga nigdy się nie potknie,
a nawet jeżeli upadnę to wstanę silniejsza.
Jeżeli ktoś wierzy, że dusze zmarłych osób idą do nieba to może być pewny tego,
że ludzie, których kochaliśmy tak naprawdę nie umarli, ale przenieśli się do znacznie lepszego świata.
Raz miałam bardzo wyraźny sen w którym mnie odwiedziła.
- Dlaczego nikt mnie nie odwiedza? - zapytała.
- Przecież dzieci Cię odwiedzają - odpowiedziałam babci.
- Nikogo tutaj nie widzę, a przecież cały czas tutaj jestem i nigdzie się nie ruszam. 
Nikt za mną szczerze się nie modli - odrzekła.
- A jak Ci tam jest? - zapytałam, jednakże nie otrzymałam odpowiedzi na to pytanie.
Widocznie nie mogła mi zdradzić jak tam jest. Jeżeli napotykam w życiu jakiekolwiek trudności 
to zawsze przypominam sobie symbol z tego snu i głęboko wierzę, że kiedyś znowu się spotkamy.

38 komentarzy:

  1. Coś z tym jest. Mój tata ma sny, które często zwiastują coś niedobrego. I to się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sny faktycznie potrafią się sprawdzać.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Kiedyś bardzo interesował mnie ten temat i od babci już słyszałam, uczyłam się znaczeń, symboliki tego, co nam się śni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do snów to raczej należy podchodzić z przymrużeniem oka,
      ale zdarzają się czasem prorocze sny :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Być może... ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Nie wiem czy kiedykolwiek śnił mi się wyraźny symbol. Raczej losowe scenki z życia w rodzaju odgrywanego scenariusza :D Gdybym bardziej analizowała swoje sny, pewnie coś bym znalazła. Świetny tekst! Bardzo emocjonalny!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że opowiadanie podobało się :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Symboli w moich snach nie dostrzegam, ale bliscy czasami mi się śnią...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu chyba każdego człowieka w snach odwiedzają bliskie nam osoby :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Ja mam bardzo pokręcone sny, ale chyba żaden konkretny symbol mi się nie przyśnił. Ale czasem boję się analizować to co mi się śni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami miewam bardzo pokręcone sny ;)
      Czasami można poczytać o znaczeniu symboliki snów,
      ale nie warto przywiązywać do nich jakiejś dużej wagi.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  7. Wiem że jest coś takiego jak sennik i czasem sprawdzałam znaczenie snów. Ciekawy temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można poczytać znaczenie snów, ale nie warto brać dosłownie tego co pisze w sennikach ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Coś w tym jest.. Kiedyś w sumie sprawdzałam znaczenie snów, ale jakoś mi później przeszło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczenie snów zawsze można sobie posprawdzać, ale tak jak wspominałam wcześniej nie warto brać tego co pisze w sennikach na poważnie, a bardziej do tego podchodzić z przymrużeniem oka ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. Bardzo lubię twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje opowiadania podobają się :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Bardzo ładne opowiadanie :) Mam sny ostrzegające- zawsze mają tę samą symbolikę. Kiedy mi śnią, czuję się bezradna, bo wiem że tak naprawdę niewiele jestem w stanie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Czasami sny faktycznie mogą być ostrzeżeniem,
      ale moim zdaniem do snów to warto podchodzić z przymrużeniem oka i nie brać snów do siebie zbyt poważnie ;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Oj ja sny mam bardzo dziwne... Zwłaszcza ostatnio. Aż brak słów czasami o.o I też często sprawdzam ich znaczenie :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sny potrafią być dziwne ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Ja rzadko pamiętam sny, a co dopiero mówić o symbolach w nich zawartych. Kilka zapadło mi co prawda mocno w świadomość, ale symboliki jako takiej chyba nie miały.
    Opowiadanie bardzo wzruszające
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że opowiadanie podobało się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Sny są łącznikiem z innym światem, pozwalają nam też dokładniej przyjrzeć się nam samym. Wierzę w symbole senne, podróżuję astralnie, zapisuję wszystkie swoje sny. Piękna wzruszająca historia z babcią, aż mi się łezka w oku zakręciła. Miałam kiedyś podobną sytuację. Moja babcia również ciężko zachorowała i odeszła, ale zawsze była mi bardzo bliska. Kiedyś miałam bardzo poważny dylemat, zadręczało mnie sumienie, bo miałam wrażenie, że wybieram między jednym złem a drugim. Wtedy przyśniła mi się babcia. Nic nie mówiła, przyszła do mnie na kawę, usiadła za stołem, uśmiechnęła się i spojrzała na mnie wzrokiem, który powiedział mi wszystko. Zrozumiałam, że robię dobrze, że ona widzi to wszytko z góry i w pełni akceptuje mój wybór i mnie wspiera, od tamtej nocy byłam spokojniejsza i faktycznie wiem, że postąpiłam dobrze, choć szczegóły są dość prywatne, dlatego zachowam dla siebie :). Mojej mamie i cioci też się często śni, czasem się właśnie do niej uśmiecha, czasem patrzy groźnie, jakby chciała skarcić, że nie tędy droga i zawsze ma racje. Stała się naszym aniołem stróżem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że opowiadanie podobało się i wywołało w Tobie emocje.
      Czasami nasi zmarli są naszymi aniołami stróżami ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Cudowne opowiadanie, staram się nie analizować snów bo jak źle to się boję, babcia mówiła że jak się śni ogień to na radość, jak konie to na list, jak zęby to na chorobę, sporo tego było.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Cieszę się, że opowiadanie spodobało się :)
      Dobrze wiedzieć, że jak śni się ogień to na radość - wprawdzie nie wierzę
      w znaczenie snów, ale zawsze dobrze wiedzieć ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Bardzo wzruszający post kochana. Wierzę, że nasi ukochani, co odeszli, nadal są obok. Cieszę się, że miałaś tak cudowną babcię i nadal czujesz z nią więź. To jeden z tych postów, które będę pamiętała i dziękuję Ci za to. Czasami sny są podpowiedziami. Mnie się śniło, że ktoś mi bliski jest oszustem i ciągnie mnie w dół, nie mogłam uwierzyć, że ten sen mi się powtarza, że w każdym śnie ta konkretna osoba mnie zostawia i kłamie...nie TA osoba, to niemożliwe...a jednak okazało się, że właśnie ta, choć nigdy bym nie powiedziała... Za to nadal czuję bliskość osób, które odeszły, mojego Dinusia- pieska tak samo! Piękny post kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥ Też wierzę, że nasi ukochani co odeszli nadal są obok
      pomimo, że fizycznie obok nas ich już nie ma ;) To jest tylko opowiadanie, ale moje dwie babcie były cudowne i wyjątkowe.
      Czasami sny potrafią naprawdę się spełnić.
      Cieszę się, że opowiadanie podobało się ♥
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥


      Usuń
  16. Częściowo wierzę w symbolikę snów, a częąciowo nie. Czasem pamiętam swoje sny, nawet sobie sprawdzę w senniku co może oznaczać, ale to tak tylko dla zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście ja nie wierzę w symbolikę snów, ale zdarzają się takie sny,
      które sprawdzają się. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Pisałam już kiedyś komentarz pod tym tekstem, ale post zniknął, nie wiem o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami komentarze wpadają do spamu... Uroki bloggera... :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Sny ... mam różne, ale jeden się zawsze sprawdza.
    Kiedy śni się mi chrzestna lub kuzynostwo z którymi nie utrzymuję kontakty - na ich życzenie, to do max3 dni mamy w pracy kontrolę wewnętrzną :D - pracuję w sklepie i co 2 czasem 3 miesiące kontrola jest.
    Czasem na pobliskim markecie jest kontrola, szefowa szaleje a ja mówię, że nie będzie bo mi się familia nie śni. No i nie ma. A czasem jest 100km stąd to mówię, że familia się śniła i kontrola będzie i jest :D.

    Dziwne to, ale jak od 5 lat robię w tej firmie to jeszcze ani razu się nie zdarzyło, żeby było inaczej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę to dziwne, ale czasami jak widać sny mają swoje przesłania ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  19. Bardzo często śnią mi się Zmarli, większość snów pamiętam. Wierzę w świętych obcowanie, więc dużo się modlę za duszami zmarłych, wierzę też, że oni mi pomagają. Zmarła przed trzydziestu laty Babcia zawsze powtarzała, że krowy śnią się na list, fekalia na przypływ gotówki, a wielka, mętna rzeka na chorobę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też większość snów zazwyczaj pamiętam :) Tak jak wspomniał ksiądz
      w najnowszym wpisie jeżeli Pan Bóg na to pozwoli to zmarli mogą czuwać nad swoimi bliskimi po śmierci. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥