Translate

poniedziałek, 27 listopada 2023

PROMOCJA KSIĄŻKI - współpraca z domem wydawniczym RAFAEL

 

#WSPÓŁPRACA
Od domu wydawczego RAFAEL otrzymałam książkę pt. "TikTokowe Q&A."
Bardzo zaciekawiły mnie poruszane w tej książce tematy, które są zbiorem różnych pytań od ludzi.
Autor poruszył w tej książce wiele ciekawych tematów.
Książka zawiera 308 stron i jest do kupienia w cenie 34,9 + koszt wysyłki.
Zazwyczaj nie piszę na blogu o książkach, ale tym razem zrobiłam wyjątek,
bo uważam, że książka jest naprawdę warta przeczytania.
Poniżej robię spoiler kilku stron z tej książki, które najbardziej przyciągnęły moją uwagę.
# "WTRĄCĘ SIĘ W KOŚCIÓŁ: uważam, że każdy ksiądz powinien pracować,
a Mszę prowadzić jako dodatkowe zajęcie po pracy".
"Czemu ksiądz ma TikToka, a moja Pani z religii mówiła, 
że ksiądz nie może mieć TikToka?"
" Jakie jest księdza największe marzenie?" - tutaj muszę zgodzić się z treścią, 
która została zawarta pozwolę sobie zacytować słowa
" Warto mieć marzenia, bo one są po to, aby były spełnione,
chociaż ich realizacja nie musi przyjść natychmiast".
To prawda, ale trochę bym polemizowała z tymi słowami, ponieważ moim zdaniem
jeżeli chcemy, aby marzenia naprawdę się spełniły to musimy sami dążyć do ich realizacji,
a nie czekać aż gwiazdka sama spadnie z nieba.
"Czy przyjaźń z niewierzącym jest grzechem?"
"Mam pytanie: jeśli będę chciał poddać się kremacji po śmierci 
czy będzie to grzechem?"
"Jak wygląda niebo?"
"Proszę księdza, gdzie idą dzieci, które jeszcze nie były ochrzczone, a umarły?"
"Ale jak mamy się spotkać w niebie? A jak miałem dwie żony to do której pójdę?"
Powyżej pokazałam Wam kilka treści z książki na które zwróciłam szczególną uwagę,
jednakże przyznam szczerze, że znajdziemy w tej książce znacznie więcej odpowiedzi
na bardzo różne pytania. Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o tej książce
i czy spotkaliście się już wcześniej z tą książką?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

40 komentarzy:

  1. Spotkałam się z tą pozycją już gdzieś w mediach społecznościowych, ale osobiście nie miałam przyjemności jej czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz miała taką ochotę na sięgnięcie po tą książkę
      to serdecznie polecam :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też nie korzystam z TikToka.
      Moje Social Media to wyłącznie blog ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  3. Nie moja bajka, a tłumaczenia dotyczące pracy czy pochówku dla hardcorowych wierzących. Mnie to nie obchodzi, czy ksiądz pracuje zawodowo, byle mi nie zawracał głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka nie każdego zainteresuje ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  4. super, ale ja tik toka nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że do TikToka też specjalnie mnie nie ciągnie ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  5. Książka nie jest tą, którą bym chciała przeczytać, ale być może przekazuje jakieś ważne wartości, pozwalające spojrzeć na drugiego człowieka bez złości i nienawiści. Jak widać w życiu nie każdy wierzący praktykuje zasady swojej religii w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy książka przekazuje ważne wartości? Każdy kto przeczyta tą książkę
      tak naprawdę sam wystawi sobie opinię na temat tej książki po jej przeczytaniu :) Zgadzam się, że nie każdy wierzący praktykuje zasady swojej religii w życiu, ale chrześcijaństwo moim zdaniem też nie polega na tym, że człowiek poprzez swoją wiarę jest idealny, bo każda osoba posiada jakieś własne słabości, wady i zalety :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  6. Trochę naiwne niektóre pytania, bo jak grzechem może być przyjaźń?
    Czy to duchowni powinni decydować, co jest grzechem?
    Poradniki wydawane przez kler, który utracił swoje zaufanie, to ryzykowne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaźń sama w sobie nie jest grzechem i moim zdaniem nigdy nie powinna być grzechem, ale czasami człowiek przyjaźni się z toksycznymi ludźmi, którzy mogą powodować w drugiej osobie jakieś ciężkie grzechy i tak jak jest napisane w tej książce "Jeżeli znajomość prowadzi do ciężkich grzechów to warto zastanowić się poważnie czy takiej relacji nie ograniczyć lub nie zakończyć". Czy to duchowni powinni decydować, co jest grzechem? Moim zdaniem każdy człowiek powinien posiadać własne sumienie i wiedzieć czy jego czyny są dobre lub złe :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
    2. To nie przyjaźń nas niszczy, ale nasze wybory...

      Usuń
    3. To szczera prawda, że nasze wybory potrafią nas niszczyć,
      aczkolwiek niewłaściwa przyjaźń też potrafi człowiekowi napsuć krwi...
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  7. Tik tok to dla mnie czarna magia,ale pytania w książce rzeczywiście są warte aby się w nie zagłębić. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem serdecznie polecam tą książkę, jeżeli Ciebie zainteresowała :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  8. Socjal Media potrafią być ułatwieniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że Social Media potrafią być dużym ułatwieniem,
      ale należy z Social Media korzystać z głową ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥

      Usuń
  9. I znowu zjadło mój komentarz, co się dzieje z bloggerem? Dla mnie tik tok to czarna magia,ale postępu się nie zatrzyma więc niech sobie będzie. A książka? No cóż nie byłby to mój pierwszy wybór,ale dobrze wiedzieć że coś takiego jest. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co ostatnio dzieje się z bloggerem, ale wszystkie komentarze, które lądują w spamie prędzej czy później publikuję, więc proszę się tym nie przejmować ;)
      To prawda postępu się nie zatrzyma, a za kilkanaście lat pewnie będą popularne jakieś inne nowe aplikacje :) Książka nie każdego zainteresuje, ale myślę, że warto o niej wiedzieć :)
      Jeszcze raz pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  10. Ja nie ma Tik Toka a Instagram i Fb też miałam chyba jako ostatnia ze znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie posiadam TikToka ani Instagrama ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Ciekawa książka :) Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o tym tytule. Widzę, że porusza dość interesujące zagadnienia, przeczytanie jej może być ciekawym doświadczeniem. Chętnie poznam ją bliżej, jak tylko będę miała okazję :) Co do tik toka, dość często go używam. Sama nie jestem aktywną użytkowniczką, po prostu oglądam filmiki zamieszczone przez innych :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda książka porusza dosyć ciekawe tematy, ale tak jak mówię każda osoba, która zdecyduje się przeczytać tą książkę tak naprawdę sama wystawi sobie opinię na jej temat.
      Mnie osobiście do TikToka szczególnie nie ciągnie ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  12. Nie spotkałam się z tą książką i raczej nie miałabym ochoty jej przeczytać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka nie każdego zainteresuje ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej książce! Zapowiada się naprawdę ciekawie :)Może trafić do młodych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że książka głównie jest skierowana do osób młodych,
      aczkolwiek osoba w każdym wieku może ją przeczytać,
      jeżeli tylko będzie miała taką ochotę :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  14. Nie znam tego wydawnictwa, ciekawa pozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli książka Cię zainteresowała to polecam przeczytać :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  15. Książka raczej nie dla mnie, ale siedzę czasem na Tik-Toku i spotkałam się tam też z księdzem, nie wiem, czy autorem, ale doceniam nowoczesne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka nie jest dla każdego, ale jeżeli ktoś będzie miał ochotę ją przeczytać to naprawdę warto :D Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  16. Ciekawa i bardzo oryginalna pozycja.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest raczej dosyć nietypowa, ale warto do niej zajrzeć,
      jeżeli ktoś będzie miał taką ochotę :)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  17. Próbowałam ogarnąć tik-toka ale nie wyszło mi. Instagram ostatnio zaniedbuję. Jakoś zawsze wracam do bloga, to trzon wszystkiego. A FanPage pomaga dotrzeć do kilku osób więcej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście do tik-toka i Instagrama zbytnio nie ciągnie ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń
  18. Nie znam tej książki. Pytania w sumie ciekawe. Z Tik toka nie korzystam, jakoś najmniej wydaje mi się interesujący ze wszystkich dostępnych portali społecznościowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie korzystam z TikToka i jakoś szczególnie mnie tam nie ciągnie ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny ♥

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥