Translate

piątek, 21 sierpnia 2020

E-CANDYSTYLE

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Ostatnie dni sierpnia zapowiadają się dosyć słonecznie, ale już niedługo będzie jesień,
więc warto skorzystać z letnich wyprzedaży, które oferują produkty 
jesienno - zimowe za dużo niższą cenę. W sezonie zimowym nigdy nie zapominam o moim piesku,
który przy dłuższych spacerach w mroźne dni zawsze marznie, dlatego musi nosić ocieplaną kurtkę.
Przeglądając asortyment sklepu E-CANDYSTYLE w moje oko wpadła niebieska kurtka bezrękawników, która w okresie zimowym sprawdzi się idealnie. 
Dla mojej wzięłam rozmiar M trochę większy, aby nie ograniczał podczas chodzenia jej ruchów.
Jedynym minusem tego ubranka jest to, że nie posiada na karku dziury,
dzięki której można zapiąć smycz, jednakże jeśli posiadamy zdolności krawieckie 
to taki otwór możemy zrobić sami. Kurtka ma dołączony kaptur i zapinana jest na napy.
Do wyboru jest również kolor łososiowy. Od razu mówię, że mojego pieska nie ubieram 
podczas lata, a zaprezentowana niżej kurteczka została ubrana tylko do przymiarki oraz kilku zdjęć.
Kiedy świeci słońce lubimy razem zwiedzać naszą okolicę.
Od małego nauczona jest chodzenia w szelkach, a jej poprzednie się całkowicie rozwaliły,
dlatego zamówiłam tak samo czerwone szelki, które są ozdobione cyrkoniami.
Do wyboru jest również kolor różowy oraz czarny. 
Z nowego nabytku jak widać po zdjęciu jest bardzo zadowolona i z dumą będzie w nich chodziła.
Jak na małego pieska posiada dużo energii i szczerze powiedziawszy na psie lata jest już babcią
chociaż tego może po niej nie widać. Dla jej bezpieczeństwa podczas jedzenia
zamówiłam miskę antyzadławieniową, która ma ograniczać nadmierne branie karmy.
Miska fajnie się prezentuje, ale moim zdaniem przeznaczona jest dla większych psów.
Gdy zobaczyła ten produkt była nim zaciekawiona i chętnie z niego zajada.
W sklepie znajdziemy również maty węchowe, obroże, a także inne ubranka oraz szelki.
Co sądzicie o tych produktach? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

58 komentarzy:

  1. Jakie fajne akcesoria dla pieska. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne! Aż żałuję, że nie mam psiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne szelki, zdecydowanie są lepsze dla małych piesków. Mój ma kurkę i ubranko na zimę, ale nie chce w nich chodzić. Nie rusza się z miejsca jak ma je na sobie. Moje szczęście musiało mieć taką miskę jak był szczeniakiem, bo zbyt łapczywie jadł i często się dławił.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne akcesoria dla pieska 😊 ta niebieska kurtka jest świetna 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe akcesoria, a kurteczka wręcz mnie rozczuliła. No i Twój piesek jest prześliczny. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy dla piesków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój brat ma bardzo podobnego pieska do Twojego :) Chętnie polecę mu asortyment sklepu E-CANDYSTYLE.

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkie, choć przyznaję, że nie popieram ubierania psów

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznego masz psiaka :) Bardzo fajne są takie gadżety dla piesków :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! A nice dog and cool photos!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta miseczka z serduszkami wygląda bardzie ciekawie. ;)

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia i życzę miłego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ mu ładnie w tej kurteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam psa, ale jesli produkty się sprawdzają to ok. O to chodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nigdy nie zrozumiem po co są takie ubranka dla zwierząt :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo słodki piesek! Produkty fajne, ale akurat ubran dla psów nie kupuję, obroża nowa by się mogła przydać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja psinka nie lubi kurteczek, tylko się sweterki sprawdzają u nas :)
    A co do miseczki, to jak mówisz, raczej dla dużych zwierząt. Moja to taki niejadek, więc o to się nie muszę martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne i przydatne akcesoria

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe te akcesoria o takich miskach nie słyszałam, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam jeszcze swojego pieska. Planuję mieć w przyszłości dwa, ale duże, więc ubranka na nich byłyby ciut za małe. Co nie zmienia faktu, że małe psiaki wyglądają supersłodko w tych kubraczkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam psa, więc trudno mi oceniać, ale to wszystko wygląda
    bardzo interesująco.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo troskliwa z Ciebie Pani, a Twoja kruszyna słodko w tym wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Piesek na pewno będzie zadowolony, szczególnie z kubraczka na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post. : D <3
    follow for follow? tell me the answer in my new post!
    jfashionlover.online <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale super :) Moja Islandia jak była mała też zimą nosiła podobną kurteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że zmieniłaś nagłówek - super się spisuje. kubraczek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy ten Twój psiak -fajnie że o niego ,tak dbasz 😍
    Uroczy jest ten kubraczek 💞
    Szelki też
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna ta kurteczka. Takie ubranka dla naszych czworonogów są po prostu urocze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój piesio to urodzony model :-) Śliczne rzeczy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super wdzianko ma Twój piesek. W jesienne zimne dni nie zmarznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczna kurteczka. Twój piesek wygląda w niej przeuroczo 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem fajna ta miseczka, nie dość, że ładna to jeszcze pełni ważną funkcję ;) Mojemu psu spodobałyby się te maty zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale słodziak :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie fajne rzeczy dla psiaczków :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. wolę kotełki:) choć piesia masz zacnego:)

    OdpowiedzUsuń
  35. No to psiak już przygotowany na mroźniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialnie wygląda ta kurteczka ale jednak najbardziej podobają mi się szeleczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocze są te ubranka dla pieska <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo uroczego pieska. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  39. jeju ten kubraczek jaki rozkoszny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bo o psiaki też trzeba dbać 😊 szczególnie o takie maluchy 😉

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczy ten niebeski bezrękawnik, pieskowi na pewno bedzie cieplej jesienną i zimową porą.

    OdpowiedzUsuń
  42. To takie urocze, że pomyślałaś o piesku, żeby miał na zimę kamizelkę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna kamizelka, mój Rocky ma całą szufladę w komodzie ubranek i gadżetów, które mu kiedyś zamawiałam z azjatyckich stronek :D

    Buźka, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla zwierzaków są teraz takie cuda, jak dla dzieci. Kurteczka bardzo ładna, szelki eleganckie, a miska fajna :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem, mnie jakoś nigdy nie przekonywały te ubranka dla piesków. Jeszcze taką kurtkę to rozumiem, bo może faktycznie zwierzęciu jest zimno, ale te takie przebieranki psów, jakieś sweterki i inne rzeczy to już według mnie trochę przesada.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥