Translate

sobota, 8 sierpnia 2020

Tattooland

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Tatuaże od lat wywołują wśród ludzi różne dyskusje. 
Niektórym ludziom tatuaże bardzo się podobają, a inni zastanawiają się 
jak można tak okaleczać swoje ciało. Mój stosunek do tatuaży jest neutralny.
Prawdziwe tatuaże podobają mi się u kogoś, jednakże na swoim ciele nie wykonałabym ich,
ponieważ nie czuję takiej potrzeby i bez tego dam radę żyć. W świecie nieraz krążyła pogłoska,
że jeżeli ktoś posiada jakikolwiek tatuaż to bez wątpienia jest kryminalistą.
To oczywiście mit, gdyż wielu ludzi wykonuje na swoim ciele tatuaże ze zwykłej potrzeby.
Nieraz jako dzieci sami wykonywaliśmy na własnej skórze tatuaże wodne 
i właśnie takie chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować.
Tattooland w swoim asortymencie oferuje tatuaże wodne: duże, małe, dla dzieci oraz rękawy.
Ja wybrałam tatuaże wodne z motywem: wilka, róży, kota, tygrysa, jelenia oraz lwa.
Dla chrześnicy oraz jej brata wybrałam tatuaże z motywem: Krainy Lodu oraz Minionków.
Muszę przyznać, że tatuaże dla dorosłych wyglądają jak prawdziwe. 
Niektórzy moi znajomi naprawdę myśleli, że wykonałam sobie prawdziwy tatuaż, 
a później byli zdziwieni jak powiedziałam im, że to są wodne tatuaże, 
bo wszystkie wyglądają z daleka naprawdę naturalnie.
Z przedstawionych niżej tatuaży zrobiłam sobie na ten moment tylko cztery.
Jak długo wytrzymują takie tatuaże? To zależy jak długo chcemy mieć takie tatuaże na skórze,
ale zazwyczaj wytrzymują kilka dni, ponieważ jednak podczas kąpania lubią się zmywać.
Na początek przedstawiam tatuaż wodny z motywem lwa.
Następne dwa tatuaże wodne przedstawiają motyw tygrysa.
Trzeci tatuaż wodny prezentuje motyw róży.
Dzieciaki bardzo ucieszyły się z wodnych tatuaży, więc podczas wakacji mogą z nimi szaleć.
A tak prezentują się tatuaże z motywem Krainy Lodu oraz Minionków.
A jakie jest wasze zdanie na temat tatuaży?
Co sądzicie o takich wodnych tatuażach? Podobają Wam się?
Znaliście wcześniej stronę Tattooland? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

48 komentarzy:

  1. Kiedyś szalałam na punkcie tatuażu ale już mi minęło ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeden tatuaż i mi wystarczy do końca życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre tatuaże fajnie wyglądają, jednak ja jeśli miałabym sobie zrobić to jakiś mały w mało widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają te tatuaże, ja mam jeden od kilku już lat i myślę nad następnym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatuaże to zdecydowanie nie moja estetyka pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wzory, ale nie przepadam za tatuażami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem :) Nigdy nie myślałam o tatuażu :) Ten wzór kwiatowy na ramieniu jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś bardzo delikatnego tak ale nie przepadam za tatuażami. Może dlatego, że mam okazję widzieć jak taki malunek wygląda na zestarzałej skórze. Nie wygląda to zbyt atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. W dzieciństwie parę razy zdarzyło mi się sięgnąć po wodne tatuaże. Co do trwałych tatuaży, nie mam takich i raczej nie planuję, choć zazwyczaj nie przeszkadzają mi one u innych. Wracając do tych wodnych, bardzo podobają mi się pokazane przez Ciebie wzory - głównie te dla dorosłych. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam tatuażu, ale od czasu do czasu nachodzi mnie myśl o nich. Jednak na myśleniu się kończy. Fajne wzory zaprezentowałaś.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Pojedynczy mały tak, ale całe ciało? Niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam jakiś mieć, ale nie ciągnie mnie do zrobienia tatuażu, chociaż podobają mi sie u kogoś, ale nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne tatuaże! Dobrze, że zmywalne. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama też nie mam tatuaży i nie pragnę ich. Te są całkiem fajne, można się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama jestem posiadaczką tatuażu, co prawda malutki i w miejscu bardziej ukrytym, ale jednak jest. Faktycznie te czarno białe z samych kontur, wyglądają bardzo realistycznie, a przynajmniej z daleka.
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow super tatuaże ja czasami również przykleję sobie sztuczny, niektórzy się z tego śmieją a ja uważam że to fajny Gadżet na dwa lub trzy dni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś chciałam mieć tatuaż ale z wiekiem mi przeszło :D
    Nie jestem przekonana do zrobienia sobie dziary ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie tatuaże kompletnie nie korcą:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam swój malutki, prawdziwy, więcej mi nie trzeba;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz jest wiele miejsc gdzie robią świetne tatuaże, u mnie jest już ich 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znałam tej strony. Co do tatuaży, sama bym chciała mieć, jednak nadal nie mogę znaleźć dla siebie odpowiednich wzorów, co mi się spodoba, nudzi mi się po pewnym czasie albo już nie jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze jako dziecko uwielbiałam te wodne! ale kiedyś nie było minionków, a teraz jestem ich wielką fanką hihi

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tatuaże. Takie prawdziwe. Mój mąż zrobił sobie rękaw (w renomowanym studio, trochę zapłacił, ale to jest coś na całe życie). Ja miałam umówiony termin, ale choroba skóry wykluczyła mi możliwość wykonania takiego cacka. Z chorobą wygrałam, więc jak tylko urodzę syneczka i nabiorę sił, udaję się po moje wymarzone piórko na ręce.

    OdpowiedzUsuń
  24. niby fajne, zwłaszcza, że można zmyć - bo normalnie, to ja za tatuażami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że wyglądają bardzo interesująco. Sama mam 7 tatuaży, a w planach jeszcze więcej, więc można się domyśleć jakie mam zdanie w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako dziecko cała byłam w kolorowych tatuażach :D
    Nie wiedziałam, że są też w wersji dla dorosłych ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam tak, że tatuaże podobają mi się u kogoś, ale sama nie mam potrzeby zrobienia go sobie. Zresztą podoba mi się, jak ktoś ma jeden czy dwa, a nie wytatuowane całe ciało. Ten z wilkiem jest świetny i ta róża w rombach. Myślę, że dzieciaki miały frajdę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tatuaże to nie moja bajka.
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzę o tatuażu, jednak boję się tego, że będzie bolał :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam dwa tatuaże i planuje kolejne 😉 muszę powiedzieć, że ten z różą wygląda na zdjęciu prawie jak prawdziwy 😜

    OdpowiedzUsuń
  31. A mi się podobają i u kogoś i u mnie tylko się boję zrobić hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi się podobają tatuaże, sama zastanawiam się nad zrobieniem sobie jakiegoś...
    Tak ,tak słyszałam już niejednokrotnie że zazwyczaj tatują się kryminaliści- no cóż...
    Te które dla siebie zamowilas bardzo mi się podobają😍
    Na pozostałe jestem za stara 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wodne naklejałam w dzieciństwie, ale o prawdziwym nie marzę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Niektórym ludziom tatuaże pasują, ale ja u siebie nie zrobiłabym ich w żadnej formie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam.
    Lubię ładne tatuaże. Ja mam takie z lat 60-tych. Masakra.
    Już bym się nie zdecydował na nowe.
    Miło zaprosić dziewczynę na plażę, aby pokazać sobie tatuaże.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  36. Pamiętam takie tymczasowe tatuaże, które można było znaleźć przy lizakach. Osobiście podobają mi się delikatne tatuaże u kogoś, ale sama chyba bym się nie odważyła :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdy byłam mała, to robiłam sobie czasem takie zmywalne tatuaże. Często można było je znaleźć w chipsach lub magazynach dla nastolatek. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥