Translate

środa, 5 sierpnia 2020

PREZENT MARZEŃ

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Wakacje to czas na odpoczynek, relaks oraz poznawanie nowych miejsc.
Jestem ciekawa czy kiedykolwiek mieliście okazję odwiedzić Warszawę?
Ja byłam tam trzy lub cztery razy i to miasto naprawdę tętni życiem.
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam kilka voucherów ze strony Prezent Marzeń,
 które możecie zrealizować albo podarować osobie wybierającej się w tamte strony.
Voucher w postaci wycieczki po stolicy polski na pewno sprawi takiej osobie dużą radość.
Zamiast zwiedzania można również postawić na odpoczynek chociażby 
w salonie Happy&Beauty lub wybrać się na jakiś spektakl w teatrze.
Osobiście mogę powiedzieć, że gdybym ponownie wybierała się do Warszawy
to sama najchętniej preferowałabym właśnie jakiś voucher z wycieczką,
ponieważ jednak człowiek najczęściej się tam udaje, aby coś zobaczyć.
Miasto jest duże, a przewodnik znacznie lepiej potrafi oprowadzić turystę
oraz opowiedzieć różne historie związane z daną okolicą.
Czy skorzystalibyście z takich voucherów, gdybyście mieli odwiedzić Warszawę?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

50 komentarzy:

  1. Ja z Nimi byłem 2 miesiace temu w spa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie korzystałam nigdy z takich voucherów, choć może kiedyś się na nie skuszę. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Warszawie byłam już z kilkanaście razy. Oczywiście te pierwsze wycieczki do stolicy były organizowane przez szkołę, więc kilka ciekawych miejsc udało mi się zwiedzić. Ja jakoś nie przepadam za wycieczkami z przewodnikiem.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie byłam jeszcze na takich usługach upiększania się;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe dopełnienie wizyty w Stolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My już korzystaliśmy, z mężem byłam na masażu dla dwojga, syn dostał skok na spadochronie, a na gwiazdkę obdarowaliśmy bliskich masażem tajskim:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może być ciekawie. A w Warszawie dawno nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Do spa chętnie bym się wybrała :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie byłam jeszcze w Warszawie. Przykaciółka mnie zaprasza, bo mieszka tam od niedawna. Może kiedyś się wybiorę, ale właśnie w odwiedziny do niej i żeby zwiedzić choć trochę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Warszawie nieco ponad rok temu, ale u lekarza. Mam nadzieję, że kiedyś będzie inna, przyjemniejsza okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O słyszałam o tej firmie, może przy jakiejś okazji się skuszę :D Co do vouchera na wyjazd do Warszawy to czemu nie, przynajmniej miałabym już zaplanowaną wycieczkę, a nie musiałabym myśleć co mogę zobaczyć ;)

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wybrała się na spektakl teatralny.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa razy byłam w Warszawie
    Podczas pierwszej wizyty ,przerażało mnie to miasto ale druga wizyta była już o wiele lepsza (nie zgubiłam się jak podczas pierwszej 😊)
    Wizyta w stolicy z takim voucherem nie wydaje mi się że byłaby dla mnie odpowiednia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam w zeszłym roku w Warszawie, ale tylko niecały dzień. Bardzo mi się podobało. <3 Fajnie byłoby zwiedzać z przewodnikiem, bo jak sama napisałaś, można się wtedy dowiedzieć wielu ciekawostek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój mąż ostatnio korzystał ale trochę w innej formie bo był to prezent na jazdę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co kto lubi. Mi wycieczki z przewodnikiem źle się kojarzą bo zawsze nas wprowadzał po nudnych kościołach i kaplicach. Dlatego chętniej wybrałabym się w jakieś ciekawsze miejsce 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł, jeśli chodzi o prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z voucherami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są te vouchery my się zdecydujemy na kolacje we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dano nie korzystałam z voucherów. Warszawę lubię, byłam parę razy. Tam też jeżdżę na koncerty Awolnation, także Warszawa kojarzy mi się ze spełnionymi marzeniami. :) Pozdrawiam cieplutko.:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie skorzystam jak pandemia się skończy :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja korzystałam z takich voucherów w Lublinie i byłam bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój czeka na wykorzystanie. Mam do wykorzystania spa dla twarzy, jednak ma je na miasto gdzie studiuję, a przez pandemię i obecne wakacje przebywam u rodziców. Wiec musi jeszcze trochę poczekać
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  24. Wycieczka do Warszawy połączona z wyjściem do teatru to kusząca propozycja. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie korzystałam jeszcze z takich voucherów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie czekam na dogodny moment realizacji swojego Prezentu Marzeń - lotu motoparalotnią :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. W Warszawie przeważnie zatrzymywałam się przejazdem. Takie vouchery są super, ale ja ze względu na panującą obecnie sytuację, odpuszczam sobie takie atrakcje. Im mniej ludzi i tłumów, tym lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nigdy nie korzystałam z prezentów od nich ale je kojarzę :) ciekawa opcja jak brakuje nam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że to idealny pomysł na prezent! Na wycieczkę do stolicy niestety ze względu na pandemię na razie się nie wybieram. Szkoda, bo planowaliśmy wyjazd na ten rok.

    OdpowiedzUsuń
  30. Yes! I would totally use vouchers!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że to świetny pomysł na prezent :)
    Sama chętnie skorzystałabym z takiej opcji :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W Warszawie bywam dość regularnie, gdyż mieszkają tam moje koleżanki. Za każdym razem gdy jadę w odwiedziny pokazują mi najładniejsze miejsca w Stolicy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobry pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Byłam raz ale na pewno tam jeszcze wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też preferowałabym voucher w wycieczką. Ale do Warszawy w najbliższym czasie się nie wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  36. W Warszawie byłam 4 lata temu, miasto bardzo mi się spodobało :) Chętnie pojechałabym tam znowu :) Na więcej dni by móc pozwiedzać najlepiej z przewodnikiem rzecz jasna :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę bliżej przyjrzeć się ich ofercie. Jeszcze nie korzystałam z ich usług. A Warszawę chętnie bym odwiedziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością wybrałabym się na jakiś spektakl do teatru.
    Interesujące vouchery. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł na prezent. Warszawe, jako naszą stolice warto poznać bliżej, a to doskonała okazja, tylko czasy niezbyt ciekawe.Trzeba troche przeczekać.Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bym bardzo chciała skorzystać z takich voucherów :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie korzystałam z takich voucherów.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnio zakupiłam od nich prezent na rocznicę ślubu rodziców! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥