Translate

czwartek, 28 lutego 2019

#ŁÓŻKOHOLICY

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda kobieta pragnie, aby jej mieszkanie było piękne i zadbane.
Nieraz potrzebujemy do tego niezbędnych dodatków, które będą świetnie
komponowały się z wnętrzem. Trzeba przyznać, że w dzisiejszym świecie mamy
naprawdę mnóstwo rzeczy do wyboru i niejednokrotnie trudno się na cokolwiek zdecydować.
Z pomocą przychodzi nam firma #ŁÓŻKOHOLICY inaczej " Mówisz i Masz",
która jest na rynku od 10-lat.
W swoim asortymencie oferuje: 
pościele, prześcieradła, kołdry, koce, ręczniki oraz inne tekstylia domowe.
Przyznam szczerze, że od długiego czasu zastanawiałam się nad zakupem jakiegoś koca,
a także pościeli, jednakże w sklepach stacjonarnych nie mogłam znaleźć żadnego produktu, 
który spełnił by moje oczekiwania. Na szczęście natrafiłam na ten sklep i przeglądając stronę znalazłam właśnie to czego szukałam.
Przesyłka błyskawicznie do mnie dotarła w ciągu jednego dnia od złożenia zamówienia.
Czy znacie tą firmę? Jak oceniacie poniższe produkty?
***
Moją szczególną uwagę jako pierwszy zwrócił jasno-fioletowy koc z mikrofibry o wymiarze 200x220cm. Może wydawać się duży, ale naprawdę jest idealny jako przykrycie 
na moje zaścielone łóżko. Jakie posiada plusy? 
Koc jest: miękki, antyalergiczny, puszysty, delikatny oraz ciepły. 
Dodatkowo idealnie komponuje się razem z moim pokojem. 
Na zimowo-jesienne wieczory będzie idealny. Obecnie trwa promocja -48%.
Jak dobrze wiecie jestem wielką miłośniczką zwierząt, dlatego jak zobaczyłam tylko tą pościel 
to stwierdziłam, że musi być moja. Świetnie się prezentuje i została wyprodukowana w najnowszej technologii 3D z wysokiej jakości mikrowłókna. Jako plus zaliczam jej grubość oraz miękkość w dotyku. Produkt zapinany jest na zamek błyskawiczny.
Obecnie trwa promocja -34%
Pościel została wyprodukowana w najnowszej technologii 3D. Produkt posiada wyjątkowo żywe i nasycone kolory. Z tej pościeli jestem jak najbardziej zadowolona.
Nie dość, że świetnie się prezentuje to dodatkowo jest bardzo oryginalna.
Obecnie trwa promocja -40%.

28 komentarzy:

  1. Na pewno zajrzę na stronę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sklep. Chętnie do niego zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą pościel wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pościele . Co do koca zerknę bo właśnie szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego sklepu. Będę wiedziała gdzie zajrzeć jak potrzeba mi będzie pościel albo koc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna nazwa. Do mnie by pasowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy zobaczyłam tytuł posta, coś innego przyszło mi na myśl ;) Ale widocznie głodnemu jedzenie na myśli :D Kupując pościel też raczej zaglądam do internetu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy ;) Jak będę potrzebowała dla siebie to z pewnością zajrzę na stronę ;) Pościel z tym psiakiem (bo to chyba piesek, nie? :D) skradła moje serce, już sobie wyobrażam jak wyglądałaby na moim łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że na samym początku też się zastanawiałam czy to jest psiak, ale wydaje mi się, że na pościeli mimo wszystko prezentowany jest piesek ;) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Zaciekawiła mnie nazwa, oryginalna i chwytliwa, aż wejdę na ich stronę
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nie mam jakiejś szczególnej pasji ozdabiania swojego mieszkania (kiedyś miałam, przeszło mi), ale w moim łóżku ma być jak w urzeczywistnionym marzeniu sennym. Pościel w motyle zdecydowanie jest moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znalam tego sklepu ale zachwycily mnie ich produkty! Szczegolnie ten pierwszy koc :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Łóżko to moje życie i uwielbiam dodatki do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmy nie znałam, ale przyznam, że ten mięciutki kocyk chętnie bym sobie sprezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pościel z motywem zwierzecym mi się najbardziej podoba
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam niestety tej firmy, ale uwielbiam cieplutkie i miłe kocyki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbia koce wszelakie, więc chętnie zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie chciałam rozejrzeć się za nową pościelą. Motyw w pieski śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej firmy, ale zajrzałam na ich stronę i muszę przyznać, że mają bogatą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Koc z mikrofibry to świetny element do sypialni. Pościele mają fajne ilustracje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pościelowe zestawy z pieskiem i motylami są przecudne! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥