Translate

czwartek, 14 lutego 2019

Equilibra

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda kobieta lubi testować nowe kosmetyki, aby potem móc polecić je innym osobą.
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam firmę Equilibra, która posiada 30-letnie doświadczenie
i jest liderem w sprzedaży suplementów diety oraz kosmetyków naturalnych we Włoszech.
Firma głównie stawia na produkty, które zawierają składnik Aloesu.
Uzyskiwany jest w ręcznym procesie ekstarktowania liścia na zimno,
 kolejno następuje mechaniczne upłynnienie i stabilizacja wewnętrznej tkanki liści, 
dzięki czemu w pełni zachowuje swoje dobroczynne właściwości 
100% czysty nienaruszony surowiec.
Warto zainteresować się ich produktami chociażby z tego względu,
że Equilibra w styczniu odebrała statuetkę "Złoty medal, Najlepszy produkt roku 2019.
Wybór Konsumentów!"
 Te kosmetyki mnie najbardziej zainteresowały. 
~~~~~~~~~~
Aloesowy Krem do Twarzy 75 ml - krem zawiera wysoką zawartość aloesu o działaniu nawilżającym, a także kojącym. Nie zawiera substancji perfumowanych. 
Jednym z dużych plusów jest to, że szybko się wchłania. Nawilża i delikatnie chroni skórę twarzy.
Muszę przyznać, że krem jest naprawdę świetny i chętnie będę po niego sięgać.
Produkt jest wolny od: PARABENÓW I SILIKONU, WAZELINY I PEG 
OLEJI MINERALNYCH I PARAFINY, SLS I SLES,
BARWNIKÓW, ALERGENÓW - DELIKATNIE PERFUMOWANY.
Aloesowy Oczyszczający Żel Micelarny 200 ml - żel oczyszcza twarz bez podrażniania,
 usuwając wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczenia, pozostawia skórę świeżą,  
stonowaną i nawilżoną. 98% SKŁADNIKÓW JEST Z NATURALNEGO POCHODZENIA.
Z racji tego, że codziennie używam oczyszczających żeli miceralnych to nie mogłam przejść obojętnie wobec tego produktu i na szczęście się na nim nie zawiodłam.
Już po pierwszym użyciu byłam z niego bardzo zadowolona, gdyż nie podrażnił mojej skóry, 
a na dodatek super się zmywał.
***
Obecnie na ich stronie trwa Walentynkowe Rozdanie w którym można wygrać 
Zestaw o wartości ok.150zł! Serdecznie Was zachęcam do wzięcia udziału!
Czy spotkaliście się już z tą firmą? Testowaliście ich produkty?
Jak sami je oceniacie? Koniecznie dajcie znać!

6 komentarzy:

  1. Naturalne pochodzenie składników to dla mnie ważna cecha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej marce. Jej produkty są bardzo interesujące, fajnie, że mają aż 98% składników naturalnego pochodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten żel. Słabo w moim przypadku zmywał tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zapach aloesu więc te produkty mogłyby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam je na blogach, ale nie wiedziałam,że są naturalne. Dobrze, że o tym napisałaś, muszę im się przyjrzeć! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥