Translate

wtorek, 19 lutego 2019

ELEGRINA

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Każda z nas chce pięknie wyglądać, ale często nie nadążamy za modą, która niejednokrotnie się zmienia. 
Z pomocą przychodzi nam marka ELEGRINA oferująca co tydzień nowe produkty 
o wysokiej jakości - zgodnie z najnowszymi trendami mody.
ELEGRINA stawia na różnorodność stylów, dzięki czemu znajdziemy takie rzeczy jak: 
SUKIENKI, SPODNIE, AKCESORIA, BIELIZNĘ, STROJE KĄPIELOWE, 
BUTY i wiele innych wspaniałych rzeczy!
Zakup u nich jest w 100% bezpieczny, gdyż mamy możliwość zwrotu towaru w ciągu 14-dni.
Przyznam szczerze, że na zamówienie troszkę długo czekałam, jednakże mimo wszystko warto było.
Wybrałam rozmiar S, który na długość jest idealny, lecz rękawy są leciutko krótkawe.
Niemniej jednak tym się nie przejmuję, ponieważ przy założeniu rękawiczek nawet tego nie widać. Płaszczyk jest bardzo mięciutki i przyjemny w dotyku.
Przed nami jeszcze kawałek zimy, a temperatura na zewnątrz tak samo jak pogoda 
w każdej chwili zmienia się z dnia na dzień. 
Najlepiej zaopatrzyć się na przyszły rok w kurtki zimowe, które będą chronić nas przed mrozem. 
Kurtki zimowe  nieraz prezentują nasz wygląd, dlatego zamówiłam sobie piękny płaszcz ze sztucznego futra w kolorze jasnoróżowym. Znajdziecie go TUTAJ.
ELEGRINA posiada również świetne kardigany oraz skórzane kurtki, które będą idealne na wiosnę.
Jak zawsze wybiegam z porami roku na przód, ale lubię już wcześniej robić zakupy na dany okres.
Przyznam szczerze, że na samym początku miałam problem z wyborem produktu, 
ponieważ asortyment sklepu jest naprawdę wysokiej jakości i ceny są w bardzo rozsądnej cenie.
Podoba Wam się płaszczyk? Co o nim sądzicie?

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty marki Elegrina! <3
    Zaprezentowany płaszczyk już o wiele, wiele wcześniej wpadł mi w oko - jest niezwykły.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie te futro :(

    Wpadnij i do mnie
    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk super! Dla siebie wybrałabym czerwony:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to typowa rzecz z kategorii "podoba mi się na kimś, ale sama bym nie ubrała bo nie jestem dość odważna" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że na kimś prezentowana rzecz może bardziej nam się podobać niż na sobie, jednakże dopóki sami nie sprawdzimy to tego się nie dowiemy ;)
      W moim przypadku z początku było podobnie, że spodobał mi się na modelce, ale miałam obawy jak w rzeczywistości będzie wyglądać. Na szczęście nie muszę się niczym przejmować, bo płaszczyk świetnie na mnie leży i chętnie będę w nim chodziła :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Ten płaszczyk jest genialny! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity kolor. Płaszcz jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ale taki róż to nie dla mnie raczej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk ma piękny kolor. <3 Podoba mi się. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kilka ciuszków od nich i mi się podobają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥