Translate

sobota, 2 marca 2019

Individual-Print

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jeżeli uwielbiacie pić kawę lub herbatę to właśnie w tym sklepie znajdziecie 
idealne kubki klasyczne oraz kubki latte, które swoim wyglądem 
sprawią, że delektowanie się gorącym napojem będzie samą przyjemnością.
Individual-Print posiada w swojej ofercie również:
PODUSZKI, TORBY, WORKI oraz kategorię WALENTYNKI.
Przeglądając asortyment strony natrafiłam na poduszkę, dwa kubki latte 
oraz dwa kubki klasyczne z cytatami. Produkty od razu przykuły mój wzrok.
Zdecydowałam się na zamówienie wybranych rzeczy i nie żałuję swojego wyboru, 
ponieważ są świetnej jakości i posłużą przez długie lata.
Cała zawartość była zapakowana w tym przepięknym pudełku. 
Oczywiście moja psinka od razu zainteresowała się przesyłką. 
Byłam bardzo mile zaskoczona, ponieważ dwa kubki otrzymałam dodatkowo w prezencie,
 a wewnątrz każdego z przesłanych produktów były umieszczone krówki.
Czy znacie produkty tej firmy? Koniecznie dajcie znać!
Na samym wierzchu moje oczy najpierw spostrzegły cudowną poduszkę z cytatem:
Podusia wykonana jest w 100% z mikrofibry dzięki czemu jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku.
Będzie świetnym elementem dekoracyjnym w moim pokoju, 
a napis każdego dnia przypomni mi ważne słowa.
Nadruk jest wykonany technologią sublimacji, dzięki czemu cechuje go niebywała trwałość.
Poszewka jest rozpinana za pomocą zamka błyskawicznego i można ją prać 
pralce co zdecydowanie przedłuży jej żywotność.
Poniżej przedstawiam Wam kubki. Zdradzę małą informację, że jeden z nich będzie można wygrać 
przy najbliższym rozdaniu, które powoli planuję zorganizować. Bądźcie więc cierpliwi.
Jego pojemność wynosi 450ml, wysokość 15cm - można myć w zmywarce.
Nadruk wykonywany jest jednostronnie ze względu na jego kształt, żeby dla osoby praworęcznej 
- nadruk podczas picia skierowany był w stronę osoby przed nią. 
Pojemność oraz wysokość jest taka sama jak przedstawionego wyżej kubka i również 
można myć w zmywarce. Cytat ten z całą pewnością będzie moją motywacją 
przy piciu kawy każdego poranka.
Jego pojemność wynosi 330ml, wysokość 9,5cm - można myć w zmywarce.
Nie przepadam za piciem piwa, więc ten kubek sprezentowałam jednej osobie z rodziny.
Mam nadzieję, że będzie długo sprawował swą funkcję.

30 komentarzy:

  1. Świetnie to wszystko wygląda :) Kubki szczególnie mi się podobają :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zamierzam kupić sobie kubki do latte.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram kubki. Mam już sporą kolekcję, więc na pewno któryś z tych wzbogaci ją niebawem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne rzeczy. Miło, że niektóre firmy nie stawiają tylko na zysk, ale i komfort oraz uśmiech klienta :) Kubki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej filmy, ale uwielbiam pic herbate w takich duzych kubkach! *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super.Mnie jako miłośniczce kawy przydaje się każdy kubek. A te są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam kubki :) zwłaszcza te z fajnymi napisami

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubki bardzo fajne, jestem typowym zbieraczem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kubki są rewelacyjne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega podobają mi się te podusie ale kubeczki też! <3 Świetne są :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
    Iwetta

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kubki, aż mi się w szafce nie mieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne. Bardzo mi sie podobaja takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubki sa fajne :) Bardzo takie lubie

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubek o mleku i piwie - mistrzostwo świata <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubki z zabawnymi napisami to najlepszy pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie kubki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne są te kubki, idealne na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię kupować kubki, ich nigdy nie jest za dużo. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam pić herbatę w takich dużych kubkach 😍😍😍!!! Mają naprawdę ciekawe napisy 👌💕

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sprawa ;) Ja uwielbiam takie gadżety i myślę, że to może być fajny pomysł na prezent na zbliżający się dzień kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Jeśli jest ciężko TO znaczy, że idziesz w dobrą stronę" - może to hasło dla mnie na dziś. Tego potrzebowałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sprawa :) Uwielbiam kubki z nadrukiem!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥