Translate

sobota, 22 lutego 2020

Mi&Molly

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Zimna woda, gorące słońce, szum lekkiego wiatru...
Można się na chwilę rozmarzyć myśląc o lecie, kiedy obecnie za oknem mamy brzydką pogodę.
Na szczęście już niedługo będziemy witać wiosnę i nawet się nie obejrzymy 
jak zapuka do nas LATO, bo czas naprawdę bardzo szybko leci.
Od dziecka uwielbiam wodę. Może przez to, że jestem zodiakalną rybą?
Dlatego już zaopatrzyłam się w strój kąpielowy - jednoczęściowy na LATO 2020!
Zawsze lepiej kupować przed sezonem, kiedy mamy różnego rodzaju promocje,
ponieważ potem ciężko jest upolować coś za niską cenę.
W sklepie internetowym Mi&Molly mamy naprawdę szeroki asortyment 
z kostiumami kąpielowymi. Każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie.
Przeglądając ich stronę na początku spodobał mi się 
kostium dwuczęściowy w kolorze neonu, lecz z niego zrezygnowałam, 
bo w tamtym momencie był niedostępny na stanie. 
Szukając dalej natrafiłam na kostium jednoczęściowy, 
który jeszcze bardziej przykuł mój wzrok od tego pierwszego.
Przód jest cały czarny, a tył charakteryzuje się świetnym białym wiązaniem na plecach.
Muszę przyznać, że naprawdę fajnie się to prezentuje. 
Po bokach zostały umieszczone białe guziczki. 
Zdecydowanie bardziej preferuję kostiumy jednoczęściowe, 
dlatego też chętnie się na ten zdecydowałam. 
Na pewno do tego sklepu będę często zaglądała, 
gdyż mają wiele najmodniejszych modeli strojów kąpielowych.
Sklep Mi&Molly specjalnie dla Was przygotował RABAT na zakupy 
o wartości -15% na cały asortyment! Wystarczy przy zakupie wpisać kod: PRETTYGIRLS,
aby rabat został uwzględniony. Rabat jest ważny do końca marca!
Uważam, że warto z niego skorzystać i cieszyć się nowym nabytkiem  :)
Co sądzicie o moim stroju kąpielowym? 
Znałyście wcześniej sklep internetowy Mi&Molly
Lubicie chodzić na basen? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

51 komentarzy:

  1. Ładny jest. Podoba mi się, ale niedawno kupiłam sobie nowy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, bardzo kobiecy i zmysłowy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój świetny. Niby jednoczęściowy, ale jednak ładnie odsłania plecki. Świetna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny <3 Dobry pomysł by wcześniej pomyśleć o kostiumie. Ja jestem zodiakalnym Lwem, ale też wodę uwielbiam. To znaczy pływać nie umiem, ale kocham wylegiwać się na naszej polskiej, bałtyckiej plaży. Rok w rok obiecuję sobie, że w tym roku nie pojadę, tylko będę oszczędzać pieniądze i rok w rok jak widzę piękną pogodę i słyszę relacje z nad morza mam łzy w oczach. Morze mnie woła :)
    Natomiast kostiumy kąpielowe to... moja ogromna zmora. Nie używam ich. Po prostu nie powstał jeszcze strój kąpielowy w którym bym przyzwoicie wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Wygląda niezwykle seksownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem pływać i unikam wszelkich dużych zbiorników wodnych. Nie zachwycają mnie. Ale strój masz ładny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego sklepu. Fajny ten kostium ale nie pamiętam kiedy ja ostatnio miałam strój jednoczęsciowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny jest i super wygląda. Tylko zastanawia mnie czy w miejscu gdzie są te sznurki to nie zostaną białe ślady ?
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę kupić nowy strój, więc chętnie popatrzę co mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy strój :) Pieknie bedziesz wyglądac na plaży. Ja też już kupiłam, też jednoczęściowy i też czarny. Ale lubię także tankini :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam wcześniej tego sklepu, ale jest naprawdę ciekawy :) Piękny kostium kąpielowy! Ja mam obecnie trzy, z czego dwa wymagają małej przemiany :) Kocham wodę więc w swojej garderobie muszę mieć kostium kąpielowy :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego sklepu, ale kostium wygląda bardzo interesująco i na pewno wygląda jeszcze lepiej. Uwielbiam pływać, więc z chęcią bym taki kupiła.

    wpadniesz do mnie? byłabym wdzięczna ;)
    https://maruta-no-sekai.blogspot.com/2020/02/oferta-pracy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio bardzo podobają mi się czarne kostiumy kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglada bardzo fajnie. Sama bym taki chciała.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kostium - podoba mi się ten krój. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam wodę, choc jestem Strzelcem. :)
    A kostium piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny jest ten kostium kąpielowy 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mogę doczekać się już gorącego lata :) Ciekawy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny - skromny i seksowny za razem :).
    Nie pamiętam kiedy miałam strój kąpielowy na sobie:D. To nie dla mnie. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  20. wygląda bardzo fajnie! Seksownie

    OdpowiedzUsuń
  21. Kostium intrygujący :) Z przodu zwykły, a z tyłu już seksowny :) Bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba. Jest mega seksi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na plecach jest ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe jak ja bym w tym wyglądała :) Kolor jak najbardziej mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie się prezentuje ten strój :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny kostium!!! Będziesz wyglądać w nim wspaniale :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tego sklepu. Za chodzeniem na basem nie przepadam, chociaż kiedyś chodziłam często, gdyż uczyłam się pływać. ;) Jeśli miałabym wybierać, to też wolałabym strój jednoczęściowy. ;)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo oryginalny! Fajnie się prezentuje. Aż się rozmarzyłam za latem... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odważny ten strój, ale też bardzo ładny. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Strój jest bardzo interesująco zaprojektowany.
    Wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie jestem w stanie kupować tego typu rzeczy przez internet, bo nawet w sklepie ciężko mi coś wybrać, aby było wygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki nietypowy, ale bardzo ładny! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię chodzić na basen, chociaż dawno już nie byłam
    Strój jest naprawdę świetny
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie lubię chodzić na basen, gdyż nie umiem pływać. Strój jak na jednoczęściowy mi się podoba chociaż wolę dwuczęściowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Co za blask
    Poczułabym się w nim jak Kleopatra

    OdpowiedzUsuń
  36. Skomplikowany strój kąpielowy. Chyba wymaga żeby była obok druga osoba i ładnie nam go zawiązała z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawa jestem jak prezetnuje się na sylwetce ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja niestety nie umiem pływać a jak jadę w lecie nad jakieś jeziorko to w stroju tylko tyle aby się troszkę opalić :D Boję się wody przyznam szczerze :D Strój bardzo fajny w klasycznym czarnym kolorku :) Ciekawe jak prezentuje się na sylwetce :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten strój wygląda naprawdę fajnie, teraz tylko jakiś urlopik by się przydał:D :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥