Translate

sobota, 8 lutego 2020

Lazell

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Ostatnio bardzo wciągnęłam się w testowanie perfum, a moja półeczka już prawie ich nie mieści.
Jednak nie będziemy dzisiaj rozmawiać o pojemności półki tylko skupimy się na marce Lazell,
która w swoim asortymencie posiada wiele perfum dla kobiet oraz mężczyzn.
U mnie perfumy szybko się kończą, dlatego wchodząc na stronę Lazell wiedziałam,
że muszą mieć zawartość 100ml, aby jeden flakonik starczył przynajmniej na miesiąc.
W Lazell znajdziemy również zapachy damskie o zawartości 50ml, 33ml oraz zestawy prezentowe.
Dla mężczyzn sklep przygotował perfumy o zawartości 100ml
Przeglądając stronę internetową najbardziej spodobała mi się jej estetyka i przejrzystość.
Dzięki zakładką na górze strony z łatwością odnajdziemy poszukiwane przez nas produkty.
Ja zdecydowałam się na cztery zapachy. Muszę przyznać, że to był strzał w dziesiątkę,
ponieważ po psiknięciu od razu każdy flakonik skradł moje serce.
Na początku przedstawię Wam perfumy, które dla mnie zajęły pierwsze miejsce
 pod względem zapachu. Nazwa tych perfum to Night Bloom.
Producent opisuje zapach w ten sposób: dzięki niepowtarzalnemu połączeniu nut orientalnych 
i kwiatowych powstała niezwykła kompozycja dedykowana kobietom tajemniczym i zmysłowym. 
Całość zamknięta w eleganckim, granatowo – złotym flakonie. 
Zapach odpowiedni zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje.
Moja opinia: Ludzie z którymi nieraz się spotykam często uważają mnie za osobę tajemniczą, 
jednakże to właśnie Night Bloom unosi w powietrzu tajemniczość i zmysłowość.
Zapach jest elegancki i razem z flakonikiem super się prezentuje.
Sądzę, że niejedna kobieta mogłaby być z nich ogromnie zadowolona.
Nuty zapachowe: 
NUTY GŁOWY – kawa, cytryna, bergamotka, migdały,
NUTY SERCA – jaśmin, róża, tuberoza, kwiat pomarańczy,
NUTY BAZY – kakao, fasola Tonka, drzewo sandałowe, piżmo, 
drzewo kaszmirowe, wanilia, cynamon, paczuli, bursztyn.

Na drugim miejscu postawiłam perfumy Aqua, które są umieszczone w pięknym flakoniku 
i gwarantują nam nutę orzeźwienia.
Opis producenta: to zapach wyrazisty, ale jednocześnie delikatny i świeży. 
Lekko turkusowa barwa nasuwa skojarzenie z wodą, latem i wolnością. 
Bogata kompozycja aromatów skomponowanych z myślą o kobietach atrakcyjnych, 
zmysłowych i czerpiących radość z obcowania z naturą.
Moja opinia: Zapach super utrzymuje się na ciele, 
więc dla kobiet nie lubią mocnych zapachów będzie naprawdę idealny.
Nuty zapachowe: 
NUTY GŁOWY – cytryna, mięta,
NUTY SERCA – piwonia, różowy pieprz, jaśmin,
NUTY BAZY – cedr, francuski labdanum, cukier.
Na trzecim miejscu ulokowały się perfumy Black Onyx,
które posiadają w swoim składzie nutę wanili.
Opis producenta: to pobudzający zmysły orientalny zapach, 
polecany na wieczór i specjalne okazje. 
Charakterystyczna kompozycja nut owocowych, jaśminu, kawy, wanilii i cedru 
stworzona została z myślą o kobietach eleganckich oraz zmysłowych, 
a jednocześnie pewnych siebie i energicznych. 
Całość zamknięta w prostym, eleganckim flakonie.
Moja opinia: zapach jest dosyć oryginalny i na pewno niepowtarzalny.
Chętnie będę ich używała nie tylko na wieczorne wyjścia, ale również w codziennym użytku.
Nuty zapachowe: 
NUTY GŁOWY – gruszka, kwiat pomarańczy, różowy pieprz,
NUTY SERCA – jaśmin, kawa,
NUTY BAZY – wanilia, paczuli, cedr.
Ostatnie perfumy są Amazing. Charakteryzują się świetnym wyglądem oraz nutką róży.
Opis producenta: to jeden z najpopularniejszych zapachów 
w damskiej kolekcji wód perfumowanych Lazell. 
Bogata lista starannie dobranych nut zapachowych gwarantuje 
niepowtarzalne doznania, dodaje zmysłowości i szyku.
 Zapach idealny dla kobiet dojrzałych, pewnych siebie i własnej wartości.
Moja opinia: Decydując się na zapach Amazing nie byłam do końca przekonana 
czy na pewno spełni moje oczekiwania. 
Mimo wszystko po ich przetestowaniu byłam mile zaskoczona.
Zapach jest przyjemny dla nosa i nie jest przesłodzony.
Nuty zapachowe: 
NUTY GŁOWY – kwiat pomarańczy, pomarańcza, bergamotka, mandarynka,
NUTY SERCA – róża, jaśmin, ylang-ylang, mimoza,
NUTY BAZY – białe piżmo, fasola Tonka, wanilia, wetiweria, paczuli, opoponax.
Zachęcam do polubienia strony internetowej Lazell na Facebooku.
Czy znałyście wcześniej tą firmę? Co sądzicie o przedstawionych wyżej perfumach?
Które najbardziej Was zainteresowały? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

56 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wanilię w tego typu zapachach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! To by było ciekawe dostać tyle perfum naraz! chyba bym zużywała przez 5 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że wszystkie zapachy mnie zainteresowały. hehe Aktualnie mam wanilię i coś ala słodka herbata, oba bardzo lubię. Miło mi się czyta o zapachach, bo lubię sobie je wyobrażać. :D Pozdrawiam cieplutko. :****

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde ile perfum :D Bardzo fajny wpis i ciekawe produkt :)
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/02/jacob-takes-fuerteventure-physical.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda tylko, że te buteleczki wrażenia nie robią. Zawsze to plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich nie testowałam. Sama wciąż jestem przywiązana do moich Si.

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu rozglądam się za zapachem pasującym do mnie. Chętnie zajrzę. :)
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy z piwonią bardzo mnie kuszą (uwielbiam piwonię w perfumach!), pozostałe zapachy są dla mnie ciut za mocne patrząc na skład. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc po nutach zapachowych, wszystkie perfumy powinny mi się spodobać. Wiadomo jednak, że sam opis to jedno. Warto powąchać perfumy. ;)
    Udanego weekendu! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają zachęcająco, wyobraziłam sobie ich zapach i dla mnie te pierwsze brzmią zachęcająco - i tajemniczo :).
    Nie znałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zobaczyłabym zdjęcie Twojej półeczki zapchanej butelkami perfum. :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki, ale te z nutą orientalną chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypróbowałabym dwa zapachy z tych perfum. Wydaje mi się, że mogłyby mi się spodobać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Night Bloom mam jeszcze i używam chętnie, naprawdę jestem zaskoczona jak długo potrafi trzymać na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po nutach zapachowych wydaje mi się, że wszystkie przypadłyby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki ale po nutach zapachowych myślę, że Night bloom przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy , ale chętnie zajrzę na stronę 🙂
    Myślę że zapachy "Night Bloom " I "Amaizing "mogłyby mi się spodobać 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś ich zapachy i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach lubię zapach piwonii :) Ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale sądzę że najbardziej spodobałby mi się zapach ostatniej perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kady zapach muszę sprawdzić osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdzie nie mogę dostać moich ulubionych perfum, pora poszukać czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W pierwszych dostrzegam podobieństwo do Caroliny Herrery Good Girl, drugich nie mam pojęcia. Trzecie to zapewne YSL Opium Night zaś ostatnie - coś czuję, że to imitacja Chanel :D Zdałam? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam nic z tych zapachów, ale lubie połączenia takie jak np. Aqua :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O perfumach wcześniej nie słyszałam, ale prezentujesz tutaj ciekawe nuty zapachowe. Znalazłabym coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie zdecydowanie drugi lub trzeci zapach pewnie byłby właściwy. Sądząc po opisie i nutach zapachowych...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam marki :) Wydają się być okej, choć aktualnie mam spory zapas zapachów, więc się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam, ale wydają się być ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tych produktów, ale też uwielbiam testować perfumy, więc i te bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce perfum.
    Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale myślę, że mogłyby mieć dla mnie ciekawy zapach

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze słyszę o tych perfumach :) Ale te różowe bym przygarnęła :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba najbardziej zainteresowała mnie ta pierwsza buteleczka. Tą tajemniczość aż czuć w powietrzu hah
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile zapachów <3 Chętnie bym wypróbowała każde z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  36. uuuu jak sporo tych perufmowych nowości!! musiałabym poniuchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam lekkie, świeże zapachy... może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa jestem tych zapachów. Ja od lat jestem wierna moim ukochanym Lancome, ale czasami mam ochotę na małe przełamanie zapachowej tradycji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam zupełnie. Wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe perfumy!!! Interesujące zapachy :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie zapowiadają się te perfumy:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  42. Buteleczka prezentuje się niesamowicie ❤

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej firmy ale wydaje się być bardzo ciekawa!:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam marki, ale produkty prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem ciekawa zapachu tych perfum. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie znam tej marki- ale te w wersji Aqua coś czuje ,ze mogłyby mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Za bardzo miksowane, nie dla mnie, ja wolę prostsze zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja córka jest fanką perfum.
    Ja nie przepadam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  49. Niezły miks zapachowy :D Ten różowy to znajoma nawet posiada :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam tej marki, ale z przyjemnością bym wypróbowała zapachu na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie kompozycje zapachowe wydają się kuszące. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Interesujące nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥