Translate

niedziela, 16 lutego 2020

Bi-es uwodzi zapachem

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Pogoda na zewnątrz nie jest zbyt ciekawa. 
Niedawno można było obserwować silnie występujący wiatr spowodowany huraganem Ciara,
a już zapowiedziany został następny zbliżający się huragan Dennis.
Na Antarktydzie padła rekordowa temperatura wynosząca dwadzieścia jeden stopni 
w skutek czego góra lodowa zwyczajnie się oderwała.
Aż strach patrzeć na to wszystko co obecnie dzieje się z klimatem na całym świecie.
Porozmawiajmy jednak o przyjemniejszych tematach. 
Dzisiaj przeczytacie o dwóch nowych zapachach oraz balsamie do ciała od marki Bi-es.
Pierwsze opakowanie perfum od razu zwraca naszą uwagę, bo widzimy wściekłego tygrysa 
na pięknym niebieskim tle z małymi elementami, które razem tworzą świetną całość.
Opis producenta: Niepokorna i nieposkromiona, lubiąca wyzwania i odrobinę szaleństwa! 
Zapach WILD SOUL to pierwszy wybór dla Ciebie jeśli jesteś osobą, która w życiu widzi możliwości, 
a nie przeszkody, gdy wybiegasz z domu i towarzyszy Tobie 
wygodna dresowa bluza zestawiona z ulubionymi, wysokimi szpilkami. 
Moja opinia: Zapach ten jest bardzo energiczny i żywiołowy. 
Wzbudza nutę tajemniczości oraz nie jest zbyt mocny dla naszego nosa.
WILD SOUL będą idealne na każde wyjście.
Flakonik posiada zawartość 100ml
Obecnie w sklepie Bi-es trwa promocja i perfumy kupimy za 29,99 .
Drugie perfumy w porównaniu do WILD SOUL mają zapach bardzo elegancki,
który sprawia, że po psiknięciu możemy poczuć się jak prawdziwa dama.
Opis producenta: To symbol wolności, szczęścia i hołd dla wszystkich uroków życia. 
Ten ekskluzywny zapach skomponowany jest tak, aby natychmiast wywoływał uśmiech na twarzy. Kwiatowe nuty irysa i jaśminu podbiją orzeźwiające nuty owocowe, 
a całość dopełnia subtelna wanilia i słodkie piżmo.
Moja opinia: W tym zapachu zwyczajnie się zakochałam. 
Długo utrzymuje się na ubraniach oraz ciele i dzięki pięknej nucie elegancji 
od razu dodaje nam pewności siebie. 
VIVA LA DOLCE zapach jedyny w swoim rodzaju!
Flakonik posiada zawartość 100ml
Obecnie w sklepie Bi-es trwa promocja i perfumy kupimy za 27,75 .
Nuty zapachowe: 
NUTY GŁOWY – czarna porzeczka, grapafruit
NUTY SERCA – jasmin, fasolka tonca, irys
NUTY PODSTAWY – wanilia, słodkie piżmo
Balsam jest wykonany w 87,5% ze składników pochodzenia naturalnego.
Dostępny raczej w sklepach stacjonarnych.
Ten produkt już testowałam i byłam z niego bardzo zadowolona, 
ponieważ nie podrażnia skóry ani nie powoduje żadnych uczuleń.
Fajnie się rozprowadza oraz bardzo szybko wchłania.
Przeznaczony jest w szczególności do skóry suchej i wrażliwej.
Zapobiega łuszczeniu oraz wysuszeniu naskórka. 
Dodatkowo intensywnie nawilża i odnawia barierę ochronną skóry.
Czy miałyście styczność z tymi perfumami? Które Was najbardziej zaciekawiły?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

75 komentarzy:

  1. Pogoda niestety nas nie rozpieszcza ale za to perfumy wyglądają świetnie ! Zwłaszcza te z tygrysem !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Matka natura zabiera sobie to co my jej odebraliśmy.
    Perfumy wyglądają fajne i może znalazłaby coś dla mojego wybrednego nosa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma posiada w swojej ofercie świetne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy Bi-es to prawdziwa rozkosz dla naszego noska; uwielbiam! <3
    Aktualnie testuje zaprezentowany balsam i jest bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się wersja gdzie nuta głowy to czarna porzeczka oraz grapefruit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś dla odmiany temperatury wiosenne ,ale rzeczywiście niepokojące są te zmiany klimatyczne...
    Nie znam tych perfum ale myślę że zapach "Dolce La Viva" mógłby mi się spodobać 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam mnie zainteresował.
    Ja juz mam dość tego wiatru, głowa mnie boli od niego... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze się, że perfumy są w tak niskiej cenie. Chętnie z nich skorzystam :)

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę Bi-es znam, jednak tych perfum jeszcze nie testowałam. Może kiedyś nadarzy się taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś czasu mam fazę na perfumowane balsamy do ciała :) Myślałam, że ten z Bies też taki będzie, ale z tego co widzę bardziej jest to balsam pielęgnacyjny i nic nie napisałaś o zapachu, więc domniemam, że pewnie nie jest on bardzo wyraźny :) Szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja szczerze nigdy nie miałam żadnego zapachu z tej firmy:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja perfum używam 0d roku... jednych, bo nie wychodzę z domu. A kiedyś zapachy mnie strasznie kręciły, nawet się trochę na nich znałam, Może kiedyś znów do tego powrócę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ciekawa jestem tych perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej! Kolejne nowe zapachy. Znów muszę wybrać się na łowy, ponieważ uwielbiam tą markę. Nie wiedziałam, że mają w ofercie balsamy do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie te perfumy wyglądają, jednak z trwałością - dość słabo :/
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś z tej firmy perfum i bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kojarzę tych perfum, a przez internet raczej ciężko ocenić hah :)
    nicolestraveljournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś miałam jakiś zapach od nich, ale dla mnie są one zbyt pospolite.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak już pisałam wielokrotnie, perfum mie lubię kupować w ciemno.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam styczności z tymi perfumami. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ma flakoniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te drugie perfumy to zdecydowanie dla mnie. Uwielbiam zapachy z wanilią. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie moje zapachy. I jakie piękne flakoniki. Uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam okazji poznać tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  26. w tak pięknych opakowaniach musi się znajdować i piękny zapach:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, ale wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba muszę rozglądnąć się za tymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  29. "To symbol wolności, szczęścia i hołd dla wszystkich uroków życia".- całkiem ładnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam takich perfum, ale przyznać muszę, że już samymi opakowaniami kuszą. Bardzo ładne pudełka i flakony. Spokojnego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piękne opakowania ,ciekawe opisy. Chętnie bym je powąchała :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie znam tych marek :P zazwyczaj jestem stała w wyborze zapachów po jakie sięgam. Na razie perfumy mnie nie kuszą. Ale ten balsam już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie ładne opakowania mają te perfumy. Z chęcią bym sprawdziła te zapachy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z marka Bi es spotkałam się już jako nastolatka. Teraz nie sięgam już po ich perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś bardzo czesto uzywalam produktów z tej firmy jak mieszkalam w Polsce.
    Świetne maja zapachy i opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  36. Również przeraża mnie to, co się dzieje z klimatem. Perfumy BI-ES używam od dziecka, tych zapachów jednak nie znam , wild soul mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Te zmiany klimatyczne są przerażające.
    Co do perfum, to zapach Viva La Dolce mógłby mi się spodobać. ;) Balsamy do ciała bardzo lubię. ;)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wizualnie wyglądają zachęcająco te flakoniki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekne flakoniki. Ciekawa jestem zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Firmę bardzo dobrze znam, jednak wymienionych przez Ciebie produktu u siebie nie miałam
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakoś nie przepadam za Bi-es. Nie moje nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem wierna tylko dwóm zapachom, ale buteleczki całkiem fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze nie poznałam, ale pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Love the packaging of the perfume. Really wish I could smell it.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie podoba mi się etykietka pierwszej perfumy, ale jak przeczytałam jej opis to jestem niemal pewna że i ja bym się zakochała w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zapach wydaje się być ciekawy ale etykieta mi się nie podoba. Jest taka chaotyczna. balsamu też nie znam ale jeśli jesteś zadowolona, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Opakowania ładne ale zawartość raczej wolę przetestować osobiście. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedyś często sięgałam po perfumy Bi-es :) Nie wiem czemu teraz nie :D Muszę to zmienić i jakieś sobie kupić :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. Markę znam, ale tych zapachów jeszcze nie :) Bardzo podobają mi się opakowania.Przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  50. zapach wydaje się być ciekawy :)
    stay-possitive.blogspot.com
    Próbuję swoich sił na yt, będzie mi miło jeśli zajrzysz i coś po sobie zostawisz
    https://youtu.be/k3yDlVK7H9k

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie stosowałam wcześniej tych perfum, ani balsamu, ale Twoja recenzja zachęca, aby je wypróbować :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie stosowałam, ale maja bardzo ciekawe opakowania

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedyś tylko używałam tych perfum jednak z czasem przerzuciłam się na coś innego. Ale widzę, że robią coraz ładniejsze opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ależ Ty masz dar wyszukiwania wspaniałości! A my dzięki Tobie mamy pogląd na ciekawe nowinki...

    OdpowiedzUsuń
  55. niuchałabym! flakoniki wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładne buteleczki. Ciekawam jak pachnie zawartość! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Średnio przepadam za tymi zapachami ale za to opakowania wyglądają uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tygrys, zdecydowanie tygrys powinien u mnie wylądować:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawi mnie ten perfum. Cały czas szukam dla siebie takiego jednego. Znalazłam ale strasznie drogi, może by ten się sprawdził, zamiast tamtego...

    OdpowiedzUsuń
  60. A ten wiatr nie wywieje zapachów hehe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Myślę, że ten drugi by mi się bardziej spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ciekawe propozycje. Miałam okazje powąchać kilka opcji na Beauty Days, ale jeszcze nic nie przygarnęłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Prześlicznie wyglądają. Zakochałam się w samym opakowanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie bym wypróbowałabym tych perfum chociażby na ich śliczne opakowania. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne opakowania! :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie miałam jeszcze styczności z tymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
  67. Hejka!
    Wpadłam zobaczyć co nowego u Ciebie:D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Interesting .. I would prefer the tiger LOL
    Welcome to my blog https://mariannjakobsen.blogspot.com/
    Hugs

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥