Translate

środa, 6 grudnia 2017

Czekam na Ciebie

Pewnie zauważyliście, że post z serii " Czekam na Ciebie" nie pojawił się tydzień temu jak zawsze pod koniec miesiąca, ponieważ postanowiłam przesunąć go wyjątkowo na szóstego grudnia,
 jednakże od następnego tygodnia wszystkie wpisy będą publikowane normalnie w czwartki.
Semi znajduje się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tego uśmiechniętego psiaka mogliście już poznać dwudziestego szóstego października w naszej blogowej serii " Czekam na Ciebie". Z racji tego, że dzisiaj obchodzimy Mikołajki zrobiłam odmienny wpis i przeznaczyłam go wyłącznie dla jednego zwierzaka, który powoli traci nadzieję na kochający, a także prawdziwy dom. Wierzę iż w tym magicznym dniu znajdzie się jakiś człowiek o wielkim sercu, który podaruje Semi w prezencie siebie oraz zapewni jej godne życie. Jeżeli śledzicie posty o zwierzaczkach to wiecie, że ona miała niedowład tylnych łapek, ale po rehabilitacji stanęła na nogi i bardzo optymistycznie patrzy oczkami na świat. Brakuje jej wyłącznie kochającej rodziny, która zawsze znalazłaby dla niej czas na pieszczoty oraz spacery. Przez cztery lata, każdego dnia wyczekuje tej jednej osoby. 
Czasami podczas spaceru usiądzie, bo łapki nie chcą iść dalej, lecz to naprawdę w niczym nie przeszkadza.
 Jeżeli dasz jej szansę to się odwdzięczy. 
Przecież ma do oddania całe swoje serduszko, a Ty zyskasz prawdziwego przyjaciela! 
Przyjdź do schroniska i zabierz ją do siebie, bo ona czeka właśnie na Ciebie!
~~~~~~~~~~
Zaczęła się zima, dlatego potrzebne będzie wsparcie dla schroniska. 
Istnieje akcja charytatywna pt. " LEDWO DYCHA". 
Wystarczy wpłacić 10zł na konto schroniska OTOZ ANIMALS!
Nr konta: PKO BP 73 1020 2384 0000 9502 0091 8698.
To naprawdę niewiele, a może zdziałać wiele!
Bardzo się cieszę, że w mojej szkole oraz mieście były zorganizowane Mikołajki dla tego schroniska.
Zbieraliśmy dary dla zwierzaczków pod postacią różnych karm, używanych koców czy ręczników. 
Do akcji z przyjemnością się przyłączyłam.

29 komentarzy:

  1. Zawsze mi szkoda takich zwierzaczków :( jak można porzucić takie slodkie istoty, które nic złego nie zrobiły ;///

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wspomogę te kochane zwierzaki :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham zwierzęta i serce mi pęka, że ktoś porzuca je jak zabawki, które się znudziły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny piesek. Mam nadzieję, że znajdzie prawdziwy dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh zawsze widok zwierzaków w schroniskach łamie moje serce - nie wiem naprawdę jakim człowiekiem trzeba być żeby porzucić zwierzę... przecież one kochają najczystszą miłością pod słońcem 😍

    she__vvolf ❄️🐺

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdzie swój dom :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczę na to, że Semi szybko znajdzie swój nowy, wymarzony dom! Podziwiam Cię za tak regularną pomoc zwierzętom :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Och te piękne i bezbronne psiaki. Tak mi przykro, że nie mają domków. Mam nadzieję, że szybko znajdą swojego ukochanego pana.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeslodki piesek, mam nadzieje, ze szybko znajdzie nowy i kochajacy dom.
    Cieplutko pozdrawiam,
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta seria i również miło mi jest przy przeglądaniu blogów trafić na tego typu post, który promuje coś cudownego, a zdjęcia tych uśmiechniętych psiaków to coś niesamowitego! Popieram i obserwuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba jedna z najlepszych serii jakie widziałam na blogach. Nie jakieś pokazywanie ubranek tylko pomoc i to zwierzaczkom. Zawsze kradną moje serduszko i aż mi smutno, że nie mogę ich wszystkich przygarnąć do siebie. Czy nadal można wpłacać pieniążki na to schronisko? Bo bardzo chętnie przekazałabym dalej i sama wspomogła :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście akcja charytatywna " Ledwo dycha" nadal trwa i można wpłacać pieniążki na to schronisko, aby pomóc zwierzaczkom przed zimą ^^
      Cieszę się bardzo, że chcesz pomóc ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  12. awww! such a cutie! want to cuddle! the dog looks so healthy - very nice fur

    Lyosha
    Inside and Outside Blog and Instagram
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za niego! 💕

    OdpowiedzUsuń
  14. biedne słodziaki, szkoda ich!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/12/paznokcie-semilac-zestaw-hybrydowy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniutka dziewczynka. Ma piękny uśmiech ;) Życzę jej jak najlepiej, taka sympatyczna psinka na pewno kogoś znajdzie. Kogoś bardzo kochającego.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. wonderfull post... thanks for this amazing post with us...keep posting.
    Work with the pen that suits your hands

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda mi zwierząt w schronisku :( Miałam jednego ze schroniska i piesek był cudowny ale odszedł :(
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie cierpię tego, że ludzie od tak pozbywają się niechcianych czy chorych zwierząt. To przecież nie są zabawki tylko żywe istoty.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem ludzi, którzy porzucają swoje zwierzęta.
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że ten śliczny piesek znajdzie kochających ludzi...
    Pozdrawiam serdecznie!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jaki cudowny piesek, z olix również jest tworzona akcja poprzez pobranie darmowej aplikacji wspiera się schronisko
    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam kochana <3 pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama mam psa i nie wyobrażam sobie oddać go do schroniska - jak można się pozbyć członka rodziny? Tacy ludzie są niepoważni i potępiam ich za brak odpowiedzialności oraz jakiejkolwiek dojrzałości. Cieszę się, że organizujesz takie akcje i że psiaki mają szansę znaleźć lepsze domy :*

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for the great post & showing us so many new ideas
    gain more info from my post
    Redmi mobile cover

    OdpowiedzUsuń


  24. Such an Amazing Post. thank you for sharing this
    read our post for mobile cover
    Samsung Galaxy On 8 Mobile Cover

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.
    read our post for mobile cover
    Redmi 4a Mobile Cover

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥