Translate

czwartek, 30 listopada 2017

Choineczka - ozdoba

Powoli zaczynamy czuć świąteczną atmosferę. Przygotowania do Bożego Narodzenia i szukania prezentów w sklepach dla najbliższych ruszają już pełną parą. Czasami nasz budżet nie wystarcza na drogie upominki, ale przecież znajdą się inne rozwiązania. Czy kiedykolwiek pomyśleliście nad wykonaniem własnoręcznego prezentu dla bliskiej osoby? Stwierdzam iż taka myśl nawet przez głowę nam nie przeszła, ponieważ ciągle jesteśmy zabiegani, mamy pełno obowiązków i najzwyczajniej w świecie wolimy iść na łatwiznę, kupując gotowca w supermarketach. A przecież drobny upominek z naszej strony może bardziej ucieszyć drugą osobę, gdyż włożymy w naszą pracę dużo trudu, serca i poświęconego czasu niż zakupując jakiś drogocenny zegarek. Dwudziestego pierwszego listopada wraz ze szkołą byłam na konferencji pod tytułem   "Wyprzedzić smutek - profilaktyka zaburzeń depresyjnych".  Na pierwszej godzinie robiliśmy ozdobne choineczki. Pomysł bardzo mi się spodobał, dlatego chciałam się z Wami nim podzielić.
Krok pierwszy: Z białego wacika należy wyciąć ślimaczka. 
Ostry szpic zwijamy, a na koniec otrzymujemy efekt kwiatuszka. Czynność powtarzamy.
Krok drugi: Gotowego kwiatuszka przypinamy szpilką do styropianowego stożka. 

28 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe ♥ Moja kuzynka robi choineczki z makaronu ;o Naprawdę podziwiam Cię oraz ludzi, którzy mają smykałkę do takich rzeczy ;) Wygląda to kapitalnie ♥

    Buziaczki ;*

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta choinka. Niewiele potrzeba żeby ją zrobić, a efekt końcowy naprawdę mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło przepięknie 😍
    Gratuluję talentu ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta choineczka! Naprawdę ciekawy pomysł na diy, nie widziałam go wcześniej :) można taką choineczkę podarować bliskiej osobie, masz rację prezenty zrobione samemu są najlepsze i najbardziej cieszą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że robisz coś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku pasuje mi zrobić samemu jakieś dekoracje/ozdoby choinkowe. Będę wiedziała gdzie szukać inspiracji jak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię prezenty zrobione własnoręcznie. Wtedy wiadomo, że ktoś włożył więcej serducha w to :) Fajna ta choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful creation !!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł takiej choineczki jeszcze nie widziałam. Na pewno sama również go zrobię :)
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza choinka:* Uwielbiam własnoręczne ozdoby, więc na pewno wypróbuję;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  12. oj to mnie rozumiesz! ciężko czasami jest się zmotywować. mam jednak nadzieję, że to jakoś minie i wrócą nam siły! :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, ale fajnie to wyszło :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/12/otwarcie-perfumerii-iperfumy-by-notino.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie się prezentuję :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że jest ktoś, komu chce się robić jeszcze ozdoby ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł na choinkę. Śliczne wykonanie.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  17. Dość ciekawie to wygląda! :)

    Zapraszam cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna ta choineczka :) Nie spotkałam się wcześniej z takim pomysłem :)
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł! Wyszło ślicznie :D
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy pomysł. Efekt jest świetny ! Świąteczny klimat :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja takie choineczki robiłam z makaronu a potem psikałam złotym sprayem, super efekt!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post ……………..keep posting!!
    New Year gift ideas

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładniutkie i pomysłowe! Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥