Translate

środa, 27 grudnia 2017

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Baron - wygląd pieska wzbudza respekt, ale w tym wypadku pozory mylą, ponieważ w stosunku do ludzi jest bardzo łagodny i grzeczny. Kładzie się na plecki, a potem oczekuje pieszczot.
 Do innych piesków nie wykazuje nawet cienia agresji, ale kotków nie toleruje! 
 Jeśli tylko się na chwilkę przykucnie, psiak natychmiast podbiega i podkłada główkę do głaskania, 
a zaraz potem swój brzusio. Historia pieska jest nieznana. 
Któregoś dnia został znaleziony jak błąkał się obok schroniska.
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2012r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
- 880289576
- 692111000 
- 668417925
W razie gdyby telefon nie został odebrany to można wysłać sms-a z treścią "adopcja - BARON"
 i z pewnością ktoś oddzwoni!
~~~~~~~~~~~~~~

Gordon to psi ideał. Jego oczy ciągle się śmieją, ciągle czekają, są przepełnione nadzieją na dobry dom. Bardzo pozytywnie nastawiony do świata, uwielbia dzieci, jest bardzo grzeczny i łagodny.
Dobrze dogaduje się z innymi psami, jest wyrozumiały, akceptuje towarzystwo zarówno starszych psów jak i szczeniąt. Nie wykazuje agresji w stosunku do kotów. Ładnie chodzi na smyczy. 
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2011r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
691-485-682
W razie gdyby telefon nie został odebrany to można wysłać sms-a z treścią "adopcja Gordona"
 i z pewnością ktoś oddzwoni!
~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

17 komentarzy:

  1. Jakie słodziaki! Szkoda że ja nie mogę mieć zwierząt :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne pieski. Ja niestety nie mam czasu na psa...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie, mam jednego pieska i teraz w czasie świąt, kiedy jestem w domu mam dla niego trochę czasu
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie stworzonka ♥ Mam dwa pieski i dwa koty :D Z tego są to właśnie takie "wyrzutki". Znalazłam i przygarnęłam :)

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne pieski <3 Ja mam pieska od października i bardzo psoci w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki! Ja mam jednego pieska :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Utwierdzasz mnie w przekonaniu, że blogi to nie tylko moda, ale też rzeczy ważne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Utwierdzasz mnie w przekonaniu, że blogi to nie tylko moda, ale też rzeczy ważne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cenię sobie tę serię u Ciebie. To piękne, że rozpowirzechniasz taką rzecz! A psiaki przesłodkie i te ich usmiechy na zdjęciu, urocze i pozdrawiam :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie! Mam nadzieję, że szybko znajdą dom i kochających właścicieli <3
    Pozdrawiam!
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jakie urocze psiaki! Sama mam w domu psa ze schroniska, kundelki są najlepsze :) Aż chciałoby się przygarnąć je wszystkie ♥

    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaki! Mam nadzieję, że ktoś je przygarnie, bo w stu procentach na to zasługują - jak zresztą wszystkie :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Całym sercem popieram przygarnianie zwierząt ze schronisk!

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful post dear, I really like it!
    read our post for mobile cover
    Oppo Mobile Cover

    OdpowiedzUsuń
  15. very nice post and so cool
    if you pick up dresses,glamchase prom dresses romford reviews gives you amazing choices.
    http://www.glamchase.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥