Translate

czwartek, 21 grudnia 2017

Nowe Zdobycze

Jakiś czas temu wybrałam się z koleżanką na zakupy.
Chciałyśmy spędzić razem ostatni czas przed Nowym Rokiem,
gdyż potem nie miałybyśmy okazji już się spotkać.
W dzisiejszym poście przedstawię wam "Nowe Zdobycze".
Życzę również spokojnych i Wesołych Świąt!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1.  Szczotka do długich włosów z naturalnego włosia
 i zaokrąglonych szpilek z tworzywa sztucznego. 
Przyznam szczerze, że na początku byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego typu szczotek, jednakże teraz nie żałuję jej zakupu pomimo swojej ceny. W moim przypadku szczotka bardzo dobrze rozczesuje mokre włosy, a także nadaje im połysku. Dodatkowo zapewnia dobroczynny masaż skóry głowy, który wspomaga jej ukrwienie. Do tego produktu nie mam żadnych uwag.
2. Tusz do rzęs - Eveline Big Volume Lash
Ten tusz używam od bardzo długiego czasu i jestem z niego zadowolona, ponieważ nie skleja rzęs,
 a na dodatek perfekcyjnie rozdziela każdy włos oraz dodaje objętości.
3. Farba do włosów Palette - 700 Średni Brąz
Na zmianę koloru włosów z jasnego blondu na średni brąz zdecydowałam się w tym roku podczas wakacji. Muszę przyznać, że początkowo moje włosy wyszły czarne, jednakże jego kolor bardzo mi się spodobał, więc na obecną chwilę nie zamierzam robić już żadnych eksperymentów.
4.  Ekspresyjna Odżywka Regeneracyjna GLISS KUR
Odżywka w moim przypadku starczyła na cztery miesiące. 
Naprawdę byłam zaskoczona, ponieważ dość często myję włosy. 
Produkt ten nadaje się w szczególności do włosów zniszczonych, a także suchych. 
W dużym stopniu ułatwia rozczesywanie i pomaga przywrócić utraconą kreatynę. 
5. Lovely eyeliner Glossy
Nie ukrywam, że moje nastawienie do eyelinerów było negatywne,
 ale dzięki temu produktowi to się zmieniło.
 Pędzelek bardzo fajnie wykonuje cienkie kreseczki z których jestem zadowolona.
7.  Łyżworolki 2w1
Na zdjęciu pokazałam wyłącznie rolki, ponieważ łyżwy są w osobnej części 
i będzie je trzeba dopiero zmontować. 
6. Kolczyki 

32 komentarze:

  1. Bardzo fajne produkty. Już dużo słyszałam dobrych opinii na temat tego typu szczotek,a więc chyba nadszedł czas bym ja również sobie takową sprawiła ;)
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super produkty! :D Mam tą odżywkę, tyle że rożową i jest naprawdę genialna :) Bez niej, chyba bym włosów nie rozczesała haha :D

    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta szczotka jest fajna, polecam ją :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    http://madziibunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te zdobycze. Zastanawiam się nad tą szczotką i chyba ją sobie kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety ta odżywka się nie sprawdziła :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczotka fajna :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy. Ten kolor farby mega mi się podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię szczotek, ja jedynie grzebienie i tylko te z szeroko rozstawionymi zębami! :D Co do tuszu - mam, polecam! Od x czasu jeden z lepszych tuszy jakie miałam♥ Jestem ciekawa eyelinera! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy haul, wielkie zakupy :) Widać że udane :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczotkę posiadam i polecam :)

    www.thousand-kilometers.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię te odżywki gliss kur :) wesołych świąt!:*
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie próbowałam tuszy innych niż z Rimmela czy Maybelline. Może kiedyś się skuszę na inną markę.


    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdobycze :) O tej szczotce słyszałam wiele pozytywnych recenzji, póki co jednak nie kupuję jej, bo mam inną szczotkę z naturalnego włosia :)

    Wesołych Świąt, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdobycze :) Zaciekawiła mnie szczotka.

    Wesołych Świąt!
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta szczotka do włosów bardzo by mi się przydała :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny haul!
    Wszystkiego dobrego kochana! :)
    mój blog | mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie muszę zainwestować w taką szczotkę. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam żółty tusz i sprawdza sie u mnie super. Naprawdę wart polecenia.
    Własnie szukam szczotki jakiejś fajne j i małej do włosów, więc zwróciłaś moją uwagę na tę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy, kocham jezdzić na rolkach (: MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczotka super :D Lubię te z naturalnego włosia, jednak nie rozczesują włosów z bardzo a jedynie je wygładzają i nabłyszczają :)

    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rzeczy! Kolczyki są śliczne ;) ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Only the most beautiful dresses glamchase luxury arabian evening gowns reviews are thought for a perfect beauty like you!Let us buy sexy dresses for great day.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta farba mi kiedyś strasznie włosy zniszczyła. Same złe słowa słyszałam o tej marce :/

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam taką szczotkę ;)

    https://poezja-bez-kitu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Stwierdzam, iż zakupy się udały :D.
    Pozdrawiam<3
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, fantastyczny post! Naprawdę mi się spodobał :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post! photos are amazing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post and please click on links at the end --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/12/casual-winter-outfit-gamiss.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczególnie zainteresowała mnie szczotka do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥