Translate

czwartek, 29 czerwca 2017

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Odi po 8-latach wierności i oddania został porzucony jak rzecz w schronisku, tak po prostu. 
Ta śliczna, biszkoptowa kuleczka zupełnie nie radzi sobie w schroniskowej rzeczywistości. Jedynym momentem, w którym się uśmiecha są wyjścia na spacer, wtedy tez interesuje go tylko człowiek i kontakt z nim. Oddałby wszystko za to by przez moment być przytulonym. To wspaniały, grzeczny, bardzo spokojny pies. Pięknie chodzi na smyczy, zachowuje czystość, w kontaktach z innymi psami jest neutralny, czasami tylko bywa zaborczy, gdy w pobliżu pojawi się człowiek, którego Odi chciałby mieć na wyłączność.
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2009r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
W razie gdyby telefon nie został odebrany to można wysłać sms-a z treścią "adopcja Odiego" i z pewnością ktoś oddzwoni!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hektor to świetny, bardzo towarzyski psiak, który gaśnie za kratami schroniska. Jest jeszcze młodziutki, bardzo energiczny, wszędzie go pełno. Lubi być głaskany i przytulany, gdy tylko człowiek pojawi się na horyzoncie od razu wskakuje łapkami na ramiona i daje buziaki. Potrzebuje opiekuna, który wprowadzi go w dorosłe życie, ucząc przy tym co wolno a czego nie, bowiem Hektor bywa czasami niesforny ;). Ogólnie wspaniały psiak, prorodzinny, nadający się do dzieci, wymaga tylko odrobiny czasu i cierpliwości.
(płeć: samiec, wiek: ur.ok. 2016r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
500-404-996
W razie gdyby telefon nie został odebrany to można wysłać sms-a z treścią "Hektor" i z pewnością ktoś oddzwoni!

34 komentarze:

  1. Słodki piesek :) Chciałabym któregoś z nich, ale niestety mam już 3, jednego adoptowaliśmy, ze schroniska :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocze
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa pieski są słodkie, mam nadzieję, że ktoś je przygarnie i dam im nowy, pełen miłości dom, gdzie pieski będą czuły się szczęśliwe :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze psiaki-zasługują na nowy dom pełny miłości♡♡♡
    Tego im życze:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing! Have an awesome weekend.


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane psiaki! Mam nadzieję, że znajdą swój dom i ktoś da im dużo ciepła i miłości.
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne psiaki, mam nadzieje ze ktoś je przygarnie:)
    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcia sama bym je przygarnęła, ale mam kociaki w domu :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, z chęcią bym przygarnęła, ale taki los, iż mam alergię na sierść.
    Cudowne psiaki, niech szybką znajdą domek ♥
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane pieski, zasługują na dom pełen ciepła i na darzenie ich miłością. Wkrótce same się tym odwdzięczą jeśli ktoś je przygarnie i obdarują swojego właściciela podwójną dawką miłości. Sama przygarnęłabym takiego psiaka! <3
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nice blog =)
    following each other?
    let me know & have a nice day :)

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie rozumiem ludzi, którzy porzucają zwierzęta. Jakie słodkie pieski.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedne psiaki, zasługują na własny dom i ludzi, którzy się nimi zaopiekują. Ja boję się psów, ale szkoda mi ich.
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze jakbym miała swoje mieszkanie to na pewno bym pomogła takiemu psiakowi <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już mam swoją gromadę psiaków. Kocham. Potrzebna jest pomoc pieskom ze schroniska dlatego ja w miarę możliwości staram się pomagać. Jestem wolontariuszką i jestem z tego taka dumna. Przeurocze są te psiaki <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdybym tylko mogła przygarnąć psa, zrobiłabym to choćby teraz zaraz. Niestety moi rodzice pracują, a ja studiuję w innym mieście, więc psiakiem nie miałby się kto zajmować :(
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że wszystkie zwierzaczki znajdą domki!
    sama planuję zaadoptować psa. i z pewnością to się stanie, gdy tylko moje warunki mieszkalne będą odpowiednie

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chciałabym zaadoptować pasa, ale niestety nie miałabym kiedy się nim zająć. Studia, praca, blog, narzeczony oraz codzienne obowiązki.
    Cieszę się , że promujesz taką akcję :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo śliczne zwierzaczki
    Zapraszam ciebie do mnie może ci się spodoba i zostaniesz na dłużej, pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak bardzo chciałabym wziąć pieska ze schroniska, niestety problemem są moi rodzice którzy chociaż stanęłabym na rzęsach nigdy nie zgodzą się na psa:(
    Mam nadzieje że znajdą domy♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne piaski! Mam w domu trójkę takich czworonogów, nie wyobrażam sobie życia bez nich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdybym mogła sama bym wzięła jakiegoś psiaka :< niestety wynajmuję mieszkanie i myślę, że właścicielka nie zgodziłaby się na zwierzęta :<
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne psiaki, mam nadzieje, że szybko znajdą nowy dom!
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeurocze psiaki <3 Zasługują na wszystko co najlepsze.

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Psiaki, które mam nadzieje, w najbliższym czasie zostaną przez kogoś adoptowane :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. to wspaniałe,że pomagasz znaleźć im dom :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Za kazdym razem gdy widze takie psiaki czy tez koty mam ochote przygarnac je wszystkie! Niestety nie mam jednak takiej mozliwosci dlatego uwielbiam schroniska gdzie mozna wplacic pieniazki :D Dzieki temu wiem ze pieski czy tez kotki beda mialy co jesc a jak wiadomo kazda zlotowka sie liczy!
    Mam nadzieje ze te slodziaki szybko znajda nowy dom wypelniony miloscia! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne psy. Gdybym tylko mogła, zaadoptowałabym je <3
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne psiaki! Mam nadzieję, że szybo znajdą swój dom <3
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post,dear! I follow me,follow me back!♥

    HUGE INTERNATIONAL GIVEAWAY - http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  32. Looove this post! Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the my blog and let me know in the comments of my newest posts.
    I following you! Follow me back <3
    Have a great day!

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥