Translate

czwartek, 1 czerwca 2017

ESENT.PL

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na Facebooku z Okazji Dnia Matki, którymi organizatorkami były dziewczyny z blogów natalie-forever oraz dyed-blonde. Trzeba było odpowiedzieć na jedno zasadnicze pytanie: Jak sprawić przyjemność mamie z okazji jej święta?
 Jak pewnie się już domyśliliście fundatorem nagród była firma ESENT.PL
W nagrodzie otrzymałam: PEELING z nasion czarnej porzeczki, Olej Buriti, 
Olejek Eteryczny-Mandarynkowy oraz Hydrolat Lipowy. 
Poniżej będziecie mogli poczytać o właściwościach tych produktów.
PEELING z nasion czarnej porzeczki 100g - są to wysuszone i zmielone ziarna czarnej porzeczki. Celem tego PEELINGU jest usunięcie obumarłej warstwy naskórka.
*  HYDROLAT LIPOWY ORGANIC 100 ML. - olejek działa kojąco w miejscach ugryzień przez owady. Testowałam go również na włosach, ponieważ pisano, że używając tego preparatu nadaje naszym włosom połysk. Coś w tym jest.
Zapach nie należy do najładniejszych, ale nie jest najgorszy.
*  OLEJEK ETERYCZNY MANDARYNKOWY 10 ML. - olejek ma działanie kojące. 
Pomaga w zasypianiu. Zapach jest naprawdę bardzo ładny.
* OLEJ BURITI ORGANIC 20 ML TŁOCZONY NA ZIMNO - olejek zwiększa elastyczność skóry, a także poprawia jej kolor. Może być stosowany bezpośrednio na skórę. Sprawdzi się jako składnik balsamu regenerującego. Zapach niezbyt przyjemny.
Mieliście kiedyś styczność z tymi produktami? Jak się u Was sprawdziły?

19 komentarzy:

  1. Fajnie,że Ci się udało. Ja jakoś mam takie wrażenie, że i tak nie wygram i nie biorę udziału w tego typu konkursach i chyba źle robię :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej ;) Widzę, że wygrałaś świetne produkty :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej ! Nie miałam nigdy styczności z tymi produktami Ale bardzo sobie cenię naturalna pielęgnację więc pewnie poważnie nad nimi pomyślę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoja wypowiedź. Ja często nie zwracam uwagi na to ile trudu moja mam wkłada w moje wychowanie. Nie zawsze się rozumiemy. Nie zawsze się dogadujemy. Jednak zawsze będzie moją mamą.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna wypowiedź. Nie dziwię się, że wygrałaś :)
    Gratuluję wygranej i życzę miłego testowania kosmetyków! :)
    Pierwszy raz widzę te firmę, ale dość ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wypowiedź :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo pozazdrościć wygranej:D Ja to nie mam szczęścia w konkursach!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej! Bardzo mądra wypowiedź :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności z tą firmą, ale wygląda całkiem ciekawie i myślę, że warte będzie przetestowania :)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Zawsze fajne jest coś wygrać. Ja nie znam tej firmy, ale wydaje się być całkiem okay.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej! Naprawdę fajnie, że udało Ci się wygrać konkurs :) nie znam tej firmy, ale wygląda bardzo ciekawie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten peeling musi być niesamowity! *u*


    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję wygranej! produkty bardzo ciekawe, zdecydowanie warte wzięcia udziału w konkursie ;)
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥