Translate

niedziela, 3 października 2021

Czy trudno jest dekorować wnętrze pomieszczenia?

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
# PREZENT
W dzisiejszych czasach dekoracja wnętrz jest znacznie prostsza, a jedyny problem 
jaki może wystąpić to pytanie na co się zdecydować? W internecie mamy mnóstwo ofert z różnymi obrazami, ale niedawno odkryłam też inną formę dekorowania ścian razem ze sklepem posterstore,
który oferuje dla odmiany plakaty w skandynawskim stylu. Przesyłka z tej firmy trochę długo 
do mnie szła, aczkolwiek zamówienie dotarło do mnie bez żadnych uszkodzeń.
Obrazy z całą pewnością trafią w gust każdej osoby. 
Dużym ułatwieniem w poszukiwaniu wymarzonych plakatów na tej stronie są kategorie, 
które pozwalają szybko odnaleźć to czego szukamy.
Dodatkowy plus jest taki, że wszystkie plakaty są drukowane w wysokiej jakości na papierze ekologicznym. Przeglądając ich ofertę od razu zwróciłam uwagę na przepiękne krajobrazy gór, 
które jednym słowem potrafią człowieka zachwycić.
Kto miał okazję obserwować z bliska prawdziwy krajobraz gór ten na pewno wie o czym mówię.
Jako, że w górach nie bywam zbyt często ze względu na sporą odległość to postanowiłam,
aby chociaż takie plakaty oddawały klimat w moim pokoju. 
Wspomnę również o tym, że w tym sklepie możemy zamówić tak samo ramki, 
które będą idealnie pasowały do wybranych przez nas plakatów.
Na samym początku zaprezentuję wam największy obraz w rozmiarze 50x70cm.
Plakat przedstawia z bliska włoskie jezioro Lags należące do największych górskich jezior 
w Dolomitach. Przyznam szczerze, że do tej pory nie miałam pojęcia o istnieniu tego jeziora,
ale sami przyznacie, że prezentuje się niesamowicie.
Drugi plakat przedstawia jezioro Moraine, które znajduje się w Parku Narodowym Banff
w Kanadzie. Bez wątpienia jest to bardzo urokliwe miejsce, 
a taki widok pozwala człowiekowi się zrelaksować.
Ostatni plakat z krajobrazem gór prezentuje rwącą rzekę i zielony las z ośnieżonymi górami w tle.
W powietrzu możemy zauważyć lecące ptaki. Patrząc na taki obraz można się rozmarzyć.
Na stronie tego sklepu znajdziemy również zakładkę inspiracje, 
która pomaga stworzyć własną koncepcję galerii obrazów. 
Uwagę zwracają tak samo plakaty abstrakcyjne oraz dla dzieci.
Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o takich plakatach? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

45 komentarzy:

  1. Piękne obrazy, ja póki co zbieram na mieszkanie, ale jak już będę miała swoj kąt to z pewnością ozdobię ściany moimi obrazami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy sposób na oryginalny wystrój.
    Można stworzyć bardzo nietuzinkowe aranżacje :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obrazy:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia i plakaty. Na pewno mogą być ozdobą każdego domu.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak oto w szybki sposób można odmienić swoje wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne góry na tych plakatach 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te plakaty :)
    Też nie miałam pojęcia o tym jeziorze, ale robi wrażenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące plakaty nie tylko do klasycznych wnętrz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Plakat ok, ale zobaczyć ten krajobraz na żywo to dopiero bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym bardzo chciała zobaczyć na żywo to co znajduje się na plakacie :)

    A plakaty same w sobie ładne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam słabość do plakatów a te są wyjątkowo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne plakaty. Pięknie odmienią wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo wszystko wolę obrazy, zdjęcia w ramach...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne obrazy, ja też planowałam skorzystać z nich, ale na razie dałam sobie czas na remont :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja i moj chlopak od roku probujemy pojsc na kompromis w sprawie obrazu do salonu i nie mozemy sie na nic zdecydowac ... :P
    Fajnie,ze wciaz jestes na blogspocie, kiedys zagladalam na Twojego bloga jeszcze pod starym adresem.
    Byloby mi niezmiernie milo,gdybys mnie odwiedzila, moze Ci sie spodoba i zostaniesz na dluzej :)
    Ja w kazdym razie obserwuje i zapraszam do siebie!

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te plakaty <3 ja na chwilę obecną nie mam żadnych ozdób na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piekne plakaty , niestety do moich mebli nie będą pasować.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dom w budowie, niedługo będę się zajmowała jego wyposażeniem i dekorowaniem. Jest tyle fajnych rzeczy i ograniczony budżet, że na pewno to będzie dla mnie trudne zadanie :p Podobają mi się zaprezentowane przez Ciebie pejzaże :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałabym ich gdzie zawiesić, ale góry to jak najbardziej coś dla mnie i fajnie, że te plakaty przedstawiają miejsce, które istnieją w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  21. Plakaty świetnie dopełniają wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, plakaty potrafią sprawić, że dane pomieszczenie będzie bardziej klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widoki takie, że dech zapiera. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam górskie widoki. Super ten pierwszy plakat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądają, aż ciężko by mi było się zdecydować.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudne plakaty wybrałaś! Poster Store to fantastyczny sklep. Mają naprawdę ogromny wybór pięknych plakatów. Każdy znajdzie tam coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wygląda! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Plakaty dodają tego czegoś każdemu pomieszczeniu :)
    ja uwielbiam dekorować swoje mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widziałam już ofertę tego sklepu. Kuszące plakaty :). Przepiękne widoki wybrałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam z tego sklepu plakat z Mustanga mi, taki czarno biały, ale krajobrazy też są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne obrazki :) podoba mi się to, że za ich pomocą można zupełnie zmienić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zaciekawilas mnie, zaraz tam zajrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥