Translate

środa, 15 września 2021

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Borys - ten pies trafił do schroniska w 2019 roku. W swoim życiu przeszedł bardzo wiele 
i nie wykluczone, że w przeszłości był przez człowieka bity. 
Nie pozwala dotykać się po ciele, ale za to lubi głaskanie po głowie. 
Borys ma problem z akceptacją. Potrzebuje czasu, aby móc na nowo zaufać człowiekowi.
Poszukuje domu bez małych dzieci. 
Osoba zainteresowana musi być przygotowana na spacery zapoznawcze.
Jeżeli chcesz poznać więcej informacji o Borysie to koniecznie skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samiec, wiek urodzenia. 2013r.)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Gucio - uwielbia kontakt z człowiekiem, potrafi chodzić na smyczy i zna podstawowe komendy.
Bardzo lubi uczyć się nowych rzeczy, jednakże w nowym domu powinien mieć wyznaczone zasady.
Ma dwa lata i waży około 30kg. Czy temu młodemu psu uda się znaleźć dom?
Jeżeli chcesz poznać historię Gucia to skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samiec, wiek: 2-lata.)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Źródło obrazu: pixabay
Zdjęcia piesków są udostępnione za zgodą schroniska OTOZ Animals w Oświęcimiu.

59 komentarzy:

  1. Serce się kraje kiedy się patrzy na te psinki. Pamiętam, jak przeżyłam kiedyś wizytytę w schronisku. Jedne pieski prosiły się, żeby je stamtąd zabrać, a inne zrezygnowane, smutnymi oczami wodziły tylko za człowiekiem wzrokiem... Oby szybko znalazły dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że pieski szybko znajdą dom!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne, życzę im wspaniałych domków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi szkoda takich biednych piesków. Oby szybko znalazły nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne psinki. Mam nadzieję, że szybko znajdą dom.

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę pieskom, by szybko znalazły dom, bo są bardzo smutne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby znalazły swoich właścicieli. Gucia kojarzę z akcji "Nakarm psa z OLX' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze ciężko mi się o tym czyta. Niestety nie mogę ich wszystkich przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle wspaniałych serduszek do pokochania ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem ludzi, którzy najpierw chcą mieć pieska, a potem go wyrzucają. Kiedyś miałam jamniczka, ale teraz już nie ten czas. Szkoda piesków.

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne zwierzaki:) zasługują na domek

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pieski. Oby szybko znalazły bezpieczny dom i odpowiedzialnych opiekunów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba psiaki prześliczne, mam nadzieję, że znajdą szczęśliwe domy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby znalazły kochający dom.
    Serce się kraje, gdy czytam o tym że pies był bity przez człowieka :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne pieski 😊 oby znalazły dom 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne psinki :)
    Życzę im bym jak najszybciej znalazły kochającego człowieka i ciepły bezpieczny dom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne psiaki. Mam nadzieję, że znajdą swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie cudne psiaki. Oby szybko znaleźli swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozczulające, ale wszyscy tu wierzą, że kiedyś uda im się odnaleźć dom
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Eh te biedne pieski... Rozczulają mnie takie wpisy, chociaż sama się boję niektórych psów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę tym psiakom, żeby szybko znalazły dom, sama mam psiaka ze schroniska i jeśli kiedyś będę chciała przygarnąć kolejnego zwierzaka, to też tam się udam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem kociarą, więc mając już dwa przedstawiciele tego gatunku, na psiaka nie mam już miejsca.
    Mam jednak nadzieję, że znajdzie się człowiek, który da im dom i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba Gucio szybciej znajdzie nowych właścicieli, Borys potrzebuje specjalnego traktowania i morza cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby szybko znalazły dom i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej, gdybym tylko mogła wszystkie bym przygarnęła, niech szybko znajdą nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne psy, zasługują na to, co najlepsze ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że znajdą swoje miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne psiaki. Fajna robisz robotę próbując znaleźć im dom :) a ja wam dodatkowo polecam klikacze jak np.: pusta miska, które pomagają w zbiórce karmy dla schronisk. Działają na takiej zasadzie jak Pajacyk czy Okruszek

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki, żeby jak najszybciej znalazły kogoś, kto je pokocha 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne psy. Zasłużyły sobie na to, by znaleźć nowy, życzliwy, bezpieczny dom.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że pieski szybko znajdą kochające domy! Twoje działanie - udostępnianie ich profili jest bardzo szlachetne :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne psiaki, trzymam kciuki by znalazły ciepły i kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ogromną nadzieję, że psiaki znajdą kochającego człowieka. Każde zwierzątko zasługuje na samo dobro :) A ja kocham pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie słodkie pieski. Szkoda, że nie mają kochającego domu.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oba śliczne... I skrzywdzone przez ludzi niestety.

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocze pieski, ja niestety nie mogę sobie pozwolić na przygarnięcie jakiegoś zwierzaka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piękne pieseły! Oby znalazły kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie słodziaki. Mam nadzieję, że szybko znajdą nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  39. Życzę im, aby szybko znalazły kochający domek! <3 Każdy psiak zasługuje na dom w którym jest miłość i każdy człowiek zasługuje na kochającego psiaka!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  40. Pieski i inne zwierzęta są trochę zdane na łaskę człowieka. Czasami jednak człowiek się przydaje też naturze.

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki, aby pieski znalazły dom :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Przesłodkie psiaki 😍!!! Z pewnością znajdą dobrych właścicieli.
    P.S. Kilka tygodni temu powiększyła mi się rodzina. Przygarnęliśmy ze wsi dwa kociaki 😊!!!
    Pozdrawiam ciepło 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne pieski. Życzę im dużo szczęścia i miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale pięknie ❤❤❤ wspaniałe psy

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne są te psiaki i życzę im wspaniałych domów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne pieski <3 Mam nadzieję, że szybko znajdą kochający dom :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale słodziaki mam nadziej że znajdą domek❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam serdecznie ♡
    Jakie słodziaki! Mam nadzieję że znajdą cudowny i pełen miłości dom :) Każdy zwierzak na to zasługuje :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne psiaki. Oby takie wpisy sprawiły, że szybciej znajdą swój wymarzony dom.

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne pieski, na pewno znajdą swój domek ;) niszczarka pozdrawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kazdy chce byc kochany. I powinien byc :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥