Translate

czwartek, 26 sierpnia 2021

Pożegnanie lata

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Z każdym dniem robi się coraz chłodniej i możemy już poczuć zbliżającą się jesień,
która oficjalnie rozpocznie się dwudziestego trzeciego września.
Tegoroczne lato było dosyć słoneczne, ale bywały takie dni,
że ciągle padał deszcz lub występowały liczne burze. 
Mimo wszystko lipiec i sierpień minął bardzo szybko.
Podczas tych dwóch miesięcy rozwijałam moje zainteresowania i zwiedzałam nowe miejsca.
Zapewne zdjęcia z tych wycieczek prędzej czy później pojawią się na blogu.
Nie wiem czy wiecie, lecz dzisiaj jest Między Narodowy Dzień Psa, 
który jak co roku świętuję z moim psem. Minęło już kilka miesięcy od operacji 
i jak na swoje lata czuje się naprawdę świetnie. Ostatnio oglądałam film pt. "Lessie wróć",
który obecnie leci w kinach. Muszę przyznać, że to piękny film, jednakże starsza wersja z 2005r. 
bardziej mi się podobała. Polecam obejrzeć również takie filmy jak:
"Był sobie pies 1 i 2", "Mój przyjaciel Hachiko", "O psie, który wrócił do domu"
oraz " Bella i Sebastian 1,2,3". 
Dzisiaj niespodziewanie odwiedził mnie kurier z przesyłką od firmy Vobro.
W paczce znajdowały się pralinki Delissimo Hazelnut i Almond.
Czekoladki mają kształt kulek. Pierwsze są nadziewane kremem orzechowym i orzechem laskowym,
a drugie kremem o smaku kokosowym i migdałem. Obydwie wersje są bardzo smaczne,
lecz najbardziej smakują mi pralinki z kremem orzechowym. 
Opakowania tych pralinek jak zawsze pięknie się prezentują.
W środku znajdziemy 7-8 sztuk. Idealnie sprawdzą się jako mały upominek.
A jak wam minęły ostatnie dwa miesiące lata? Byliście gdzieś na wakacjach?
Oglądaliście któryś z wymienionych filmów? Mieliście okazję próbować tych pralinek?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

66 komentarzy:

  1. Ja już niestety założyłam grube skarpety co oznacza, że zbliża się jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej nie dopuszczam do siebie myśli, że idzie jesień! Przecież jeszcze jest sierpień, powinno być słonecznie. Mega nie lubię jesieni, mam wtedy sentymentalny nastrój i mój humor ulega pogorszeniu. Co do urlopu, to dziś wróciłam z Wisły, byłam też w Karpaczu w lipcu i na weekend w Łodzi oraz w pewnej agroturystyce w wielkopolsce. Hachiko super film, reszty nie widziałam. A pralinki pierwszy raz na oczy widzę. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, jesienią zawsze więcej słodyczy się u mnie znajduje :) Ale faktycznie w tym roku coś za szybko nadchodzi ta jesień. Wciąż liczę na piękną, złotą jesięń

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato minęło za szybko ale pyszne słodkości pewnie umilą jesienny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam okazje być nawet na 3 wyjazdach więc były to świetne letnie miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje spędziłam w pracy. Ogólnie niezbyt lubię lato dlatego cieszę się, że jesień za rogiem :)

    Czekoladki chętnie bym spróbowała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz nastał okres chłodniejszy i deszczowy, więc zamiast lodów pralinki lepsze:-)
    Filmy i książki o zwierzętach, zwłaszcza o psach bywają bardzo wzruszające.
    Polecam także "Balsam dla duszy miłośnika psów", zbiór pięknych opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje minęły stanowczo zbyt szybko, ale też były bardzo intensywne :)!!!
    P.S. Pralinki wyglądają przeapetycznie 😋!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od czerwca zwiedziłam bardzo dużo miejsc :D Więc lato miałam bardzo intensywne!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zimno i deszczowo od tygodnia :( Szkoda, że to lato tak szybko minęło.. Takie pralinki idealne na pocieszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystko co z orzechem laskowym i migdałem <3
    Mi wakacje zleciały zdecydowanie za szybko :) Chciałam w tym roku spróbować tyle rzeczy, ale pogoda ograniczała, albo brak wolnego w pracy ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne te małe opakowania. Lato wykorzystałam odpoczywając między łąkami i lasami, czekam teraz na piękną złotą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od trzech-czterech dni nie robię nic innego tylko marznę, mam wrażenie, że jesień przyszła 23 sierpnia nie września ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. My wczoraj zajadaliśmy się tymi czekoladkami. Są przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te filmy, o których napisałaś, ale tego nowego Lessi wróć, jeszcze nie. Lato minęło mi prawie niepostrzeżenie, ale miło wspominam mój lipcowy długi urlop:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam jesień, każda pora roku jest fajna :) a u mnie jeszcze fajniejsza, bo wreszcie pójdę na urlop 💚

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze mam nadzieję na słoneczny wrzesień, nie jestem gotowa by żegnać się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku wogule nie odczułam wakacji...
    Nie mogę się doczekać jesieni- bardzo lubię tą pore roku 😍
    Nie jadłam tych pralinek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię takie kule, chociaż nie jadłam akurat tej firmy. Na moją dietę nie bardzo haha :D. Nie lubie jesieni, ale w tym roku pozytywnie się nią cieszę, martwi mnie jednak bardziej zima. Skrobanie szyb i dużo śniegu. Tego nie zniese :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że lato tak szybko mija. Może jesień też będzie piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wakacje zdecydowanie za szybko dobiegły końca. Mimo tego, że jesień też lubię czuję niedosyt lata...

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznaję bez bicia że jestem tu po raz pierwszy w odpowiedzi na Twój komentarz pozostawiony u mnie. Nie obiecuje że zostanę bo kusisz tymi pralinami okrutnie , a mnie nie wolno ( Mam cukrzycę) ale uwielbiam kokos więc tym białym na pewno bym się nie oparła.
    Co do wakacji to ja je mam 365 dni w roku bo ja już emerytka. Ale byłam całe 2 tygodnie nad polskim Bałtykiem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie opakowane słodycze. Osobiście wolę jednak takie, które nie mają orzecha w środku. Zawsze się boję, że za twardy będzie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesień niestety coraz bliżej, ale taka jest kolej rzeczy ;) co do pralin to lubię, ale jestem dość wybredna :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wymienionych filmów nie oglądałam jedynie "Bella i Sebastian 1,2,3."

    Uwielbiam słodycze marki Vobro, z chęcią spróbowałabym zaprezentowanych pralinek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. W sierpniu miałam urlop i wykorzystałam go na zwiedzanie ciekawych miejsc. Było bardzo fajnie. ;)

    Oglądałam film "Mój przyjaciel Hachiko". Piękny. ;)

    Życzę Ci pięknej końcówki sierpnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety noce są już zimne, a jesień szybciej w tym roku wkroczyła do mojego ogrodu :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak je uwielbiam tego typu czekoladki!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. W tym roku upały dały się we znaki, ale teraz strasznie mi szkoda, że już to ciepełko się kończy. Czekoladki są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety czas szybko mija i wkrótce będziemy witać złotą polską jesień. Jesień też bywa piękna, ze słońcem i wieloma kolorami. Trochę jeździłam, zwiedzałam, zachwycałam się wieloma ciekawymi miejscami. Odwiedziłam też rodzinę w świętokrzyskim i małopolskim.
    Czekam jeszcze na ciepłe dni, wówczas jeszcze coś pozwiedzam.
    Słodycze już od pewnego czasu ograniczam, chociaż bardzo lubię...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. teraz jest tak zimno i tak ponuro że normalnie mam wrażenie że listopad... tylko czekolada pomoże;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pogoda zrobiła się listopadowo, czas na herbatę z miodem....

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie chcę się żegnać z latkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  34. mam te smakołyki z Vobro, bardzo smakuje mi migdałowa wersja w białej czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lata szkoda, może takie słodycze osłodzą ten smutny czas.:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Akurat na lipiec i sierpień przypada mój urlop. A urlopy mają to do siebie, że szybko mijają:P większych wyjazdów nie było, ale udało się zawitać do Warszawy na wystawę obrazów Beksińskiego, czyli moje marzenie się spełniło😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Lato Lato Lato czeka! Lato Lato zostań dłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ciekawi mnie jaka będzie jesień. Wrzesień jeszcze jest ciepły.

      Usuń
  38. Idealne na osłodę pożegnanie lata

    OdpowiedzUsuń
  39. jesień zbliża się wielkimi krokami, czekoladki idealne na osłodę.

    OdpowiedzUsuń
  40. A no lato już się skończyło. Chętnie spróbowałabym tych czekoladek. Mój przyjaciel Hachiko to przepiękny film, wzrusza mnie za każdym razem. Poza tym uwielbiam akity.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie jadłam jeszcze tych pralinek. Mi lato mija za szybko, już teraz brakuje mi słońca i upalnych dni. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ah, szkoda, że lato tak szybko i drastycznie się skończyło. Miałam nadzieję na jeszcze trochę ciepłych dni we wrześniu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wakacje zdecydowanie zbyt szybko minęły i chciałabym jeszcze poczuć żar słońca lejący się z nieba, gdyż ta jesienna aura za oknem strasznie mnie przygnębia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Czas płynie zbyt szybko. Koty już sypiają w domu i więcej jedzą - jesień, w lesie pojawili się grzybiarze - jesień, zamykamy okno na noc - jesień, schowałam sandały - jesień, brzozy i octowniki są coraz bardziej żółte - jesień.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja lubię jesień, więc cieszę się z aktualnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Słodkie rozpoczęcie września. To mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  47. Te dwa miesiące minęły tak szybko, że cieszę się iż nie chodzę do szkoły bo bym się chyba popłakała :P. Filmy widziałam wszystkie oprócz nowej Lessie. Eh nie lubię jesieni, trzeba sobie osłodzić życie jakimiś czekoladkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. To lato było bardzo ładne i naprawdę udane :). Jeszcze trochę trwa, więc zamierzam z niego korzystać :D. A i te czekoladki, pychotka, zjadłabym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja żałuję, że lato już się skończyło, jesień jest piękna, ale jednak wolę jak mi jest zawsze cieplutko, a jesienią to zawsze gdzieś zmarznę, albo zmoknę :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Mmmm, są pyszne. Oba smaki bardzo mi smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Lato mineło zdecydowanie za szybko, tym bardziej, że sierpniowa pogoda niezbyt dopisała. Uwielbiam takie pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. O jak słodko rozpoczęłaś wrzesień. Czytałam o tych pralinkach na innym blogu i już wiem, że są dobre. :) Niektóre filmy, które polecasz widziałam, ale zapisuj do obejrzenia "Mój przyjaciel Hachiko". :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja jakoś nie mogę się rozstać z latem, bo wciąż chodzę w letnich ubraniach.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  54. słodycze to moje małe uzależnienie ❤️
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda, że lato się kończy, uwielbiam tę porę roku. Mam nadzieję, że jesień będzie ciepła i słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo mi żal, że lato już przemija, ale probuję cieszyć się z każdej pory roku i dostrzegać w niej to, co piękne.

    OdpowiedzUsuń
  57. Lato zawsze mija w zastraszającym tempie, a zima się ciągnie i ciągnie:-((
    Smacznego:-)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie oglądałam żadnych z tych filmów. Jestem zbyt wrażliwa na zwierzęta i myślę, że nie zrobiłobyo to dla mnie wiele dobrego. :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Niestety mija moja ulubiona pora roku...

    OdpowiedzUsuń
  60. Mniam :) Ja w tym roku przyjemne lato, ten wolny czas, wykorzystałam na prace i uprawy w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥