Translate

czwartek, 24 czerwca 2021

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
***
Aris - to większy psiak, który kocha zabawę oraz bieganie.
Poszukuje odpowiedzialnej i kochającej rodziny, która okiełzna jego niesforne, szczenięce zachowanie.
Nie zostanie wydany na łańcuch. Jeżeli chcesz poznać historię Arisa skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samiec, wiek 5-lat)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Jamal - z całą pewnością w swoim psim życiu przeżył traumę. 
Jego właściciel przez pół roku trzymał go przywiązanego do grzejnika w mieszkaniu. 
Jamal był adoptowany, jednakże z powrotem trafił za schroniskowe kratki, 
ponieważ spora ilość psów z którymi przyszło mu zamieszkać sprawiła, że zaczął być dominowany. 
Tym razem szuka cierpliwego opiekuna bez małych dzieci i innych zwierząt.
Jeżeli chcesz poznać historię Jamala skontaktuj się ze schroniskiem.
(płeć: samiec,  wiek urodzenia. ok 2015r.)
Telefon kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
Źródło obrazu: pixabay
Zdjęcia piesków są udostępnione za zgodą schroniska OTOZ Animals w Oświęcimiu.

53 komentarze:

  1. Śliczne psiaczki :)
    Życzę im oby kochającego człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie ładne pieski na pewno znajdą lokum:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oby wszystkie pieski szybko znalazły swój domek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne pieski:) Oby znalazły dom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pieski:) Niech szybciutko znajdą nowy dom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby szybko znalazły dobre domy. Ja niestety nie przeszłam weryfikacji w schronisku i prawdę mówiąc jestem bardzo rozczarowana... No cóż, żadnego psiaka nie przygarnę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raz próbowałam zaadoptować niestyey wtedy mieszkałam w bloku i nie przeszłam weryfikacji. Teraz mieszkam w domku, ale niedługo spodziewamy się dzidziusia więc wiem, że ciężko byłoby mi znaleźć czas na zwierzaka.
    Oby znaleźli dobrych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaki, mam nadzieję, że znajdą kochający dom!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super psiaki! Trzymam kciuki, by szybko trafiły do kochającego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne pieski! Życzę im wspaniałego domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze pieski <3
    Trzymam kciuki, aby szybko znalazły dom <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby Jamal znalazł szybko rodzinkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że znajdą dom. L

    OdpowiedzUsuń
  14. Serce się kraje, jak patrzę na te biedne zwierzaczki. Oby szybko znalazły swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedny piesek... zawsze mi ich szkoda ale jest ich tak dużo, że trochę się nie dziwie, że nie każdemu da się pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby udało się dla nich znaleźć dom <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby się udało znaleźć nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak można trzymać psa przy kaloryferze? Niektórzy powinni mieć dożywotni zakaz posiadania zwierząt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby pieski znalazły kochających i odpowiedzialnych opiekunów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Arix to taki łobuz, a w Jamalu widać wrażliwe psisko :) Jak zwykle trzymam kciuki, by psi los się odmienił.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż żal serce ściska, ale w bloku i na dodatek z moimi dolegliwościami chorobowymi, nie mogę go zabrać🐶🐕
    Pozdrawiam niedzielnie bardzo serdecznie🌸🍒☕🦋🌞💛😊
    Nie wiem znowu dlaczego, ale w Waszych linkach nie wyświetlają się moje nowe posty🤔

    OdpowiedzUsuń
  22. W schronisku zawsze płaczę, tyle cudownych zwierząt czeka na swojego pana:( mam już psa, choć myśleliśmy i o drugim, ale nie wiem czy dalibyśmy, to jednak wielka odpowiedzialność.

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie ♡
    Słodziaki! Jak zawsze jestem całym sercem z psiakami i mam nadzieję, że szybko znajdą swój kochający dom :) I odpowiedzialnych opiekunów!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki by znalazły opiekuńczy dom :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że znajdą kochającego opiekuna.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby po każdych wakacjach nie zapełniały się schroniska na nowo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tyle fajnych psiaków wciąż czeka na dom. Pamiętam, że kiedy byłam w schronisku żal tak i serce ściskał. Te wszystkie psiaczki tak żałośnie patrzyły... Najchętniej zabrałabym je wszystkie do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne piesiunie. <3 Trzymam za nie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzymam kciuki, aby każdy z nich dostał piękny domek pełen miłości.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że wszystkie znajdą domki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne psiaki trzymam kciuki by szybko znalazł dom

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocze psiaki, oby znalazły kochających opiekunów. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale super urocze pieski mam nadzieję że znajdą 🏠 pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto adoptować, nie kupować :) Nasze psiaki z nami już 6,8 i najstarszy 17 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie piękne i kochane! Oby znalazły kochających ludzi:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne psiaki, mam nadzieję, że szybko znajdą dom :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne pieski. Oby znalazły kochających i odpowiedzialnych właścicieli <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Super, cudne i urocze psiaki. Na pewno szybko znajdą dom <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochane psiaki. Szczęścia im życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Na właściciela Jamala, to brak słów 😠
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Oby szybko znalazły ciepłe, kochające domy! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne psiaki! Mam nadzieję, że znajdą swój wymarzony dom, w którym będą szczęśliwe. :)
    Pozdrawiam
    Piotrek
    www.muzykanakolkach.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥