Translate

piątek, 4 czerwca 2021

Czekoladki - Vobro

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Czerwiec rozpoczyna się dosyć słonecznie i mam nadzieję, że taka pogoda już z nami zostanie.
Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Vobro przesyłkę z czekoladkami Halvi 
Na samym początku zacznę od pralinek, które są moimi ulubionymi. 
Jak widać opakowanie było przygotowane specjalnie na Dzień Matki.
W pudełeczku znajdują się dwa warianty pralinek. Jedne są z kremowym nadzieniem o smaku włoskiego espresso, a drugie posiadają nadzienie malinowe. Obydwa rodzaje są pyszne, jednakże bardziej preferuję pralinki z nadzieniem malinowym. Pralinki mają kształt kuferka i zostały pokryte 
czekoladową otoczką z czekolady deserowej. Moim zdaniem opakowanie super się prezentuje 
i jeżeli ktoś lubi słodycze to takie czekoladki będą fajnym dodatkiem do prezentu.
Na stronie producenta znajdują się także cukierki Halvi. Do wyboru jest opakowanie o zawartości jednego lub trzech kilogramów. Cukierki zostały pokryte otoczką z czekolady deserowej o nadzieniu chałwowym. Nie zawierają konserwantów ani tłuszczów utwardzonych. 
Moim zdaniem cukierki Halvi nie są złe, ale osobiście wolę inne warianty smakowe od Vobro.
Jestem ciekawa, które czekoladki najbardziej Was zainteresowały, a może mieliście okazję ich próbować? Jakie macie plany na czerwiec? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

59 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent na dzień matki, jak i na co dzień dla najbliższej osoby. Z chęcią spróbowałabym pralinki o smaku panna cotty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie opakowane są te czekoladki *.*
    Nie jedna mama ucieszyłaby się z takiego upominku :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności :) Ja najchętniej bym się skusiła na to o kawowym smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te czekoladki. Każde są przepyszne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! tnks for sharing! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie zapakowane i apetyczne czekoladki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała jednak wybrać jeden rodzaj, to zdecydowałabym się na malinowe, acz wszystkie kuszą, jak zresztą wcześniej pisałam.

      Usuń
    2. A co chałwy, jakiś czas temu miałam przyjemność spróbować takich chałw w batonowym formacie, że tak to ujmę. Smakowało mi. :)

      Usuń
    3. Dziś zaś pozwoliłam sobie na małą baryłeczkę z adwokatem - uwielbiam takie nadzienie w czekoladkach. :)

      Usuń
    4. A dziś z kolei baryłeczka o smaku cherry. :D

      Usuń
    5. Ostatnio spróbowałam batonika z Aldi z nadzieniem adwokatowym. Bardzo smaczny! :)

      Usuń
  7. Na Dzień Matki dostałam Raffaello, a czekoladki pasują na wiele okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Vobro zaskakuje mnie pięknymi opakowaniami. Myślę że sama taka bombonierka może stanowić upominek, no w zależnści od okazji. Moja mama pokochała wiśnie w czekoladzie i to jest jej hit wiec w tym roku dostała na dzień mamy.

    Co do tego zestawu to mi najbardziej posmakoały kawowe:) Jak kawy nie piję tak ta wersja smakowała mi najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te czekoladki 😊 piękne opakowanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Czeladki tej firmy zawsze smaczne, wypróbowane przez Rodzinkę😀
    Pozdrawiam serdecznie🍓😊🌸

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślinka cieknie, za smakiem chałwy nie przepadam, ale panne cottę bym z chęcią skonsumowała :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Panna cotte miałam okazje próbować. Ja nie jestem wybredna, zjem wszystkie czekoladki :D
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pralinki ślicznie zapakowane i mogą być dodatkiem do prezentu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te chałwowe są pyszne, nie spodziewałam się, że aż tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. do kawki taka słodycz idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czekoladki tej marki :) pochłonę każdą ich ilość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki drobny upominek zawsze sprawi niemałą radość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne opakowanie, faktycznie idealnie nadaje się do mamy. W szczególności, że czekolada jest smaczna, więc można się skusić

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam słodkości od VOBRO :) Nie dość, że bardzo smaczne, to jeszcze przepięknie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tych nie znam, ale ogólnie uwielbiam pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na prezent.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbować nie próbowałam, ale obie propozycje wyglądają bardzo zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja uwielbiam słodycze. :D Te halvi chętnie bym skosztowała :o.
    U mnie na czerwiec był plan długiego weekendu , który się wczoraj skończył niestety :(. Ale spędziłam go bardzo miło z Narzeczonym. Duuużo spacerów i słoneczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam słodkości o smaku kawy. Koniecznie muszę spróbować takie pralinki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądają świetnie. Te Panna Cotta najbardziej mnie kuszą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super czekoladki. Mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Praliny o smaku malinowym pewnie są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie się prezentują te czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się ta firma kojarzyła wyłącznie z czekoladkami Frutti do Mare:D chociaż jestem fanką kawy, tym razem chyba najpierw sprobowalabym panna cotty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi narobiłaś smaka! :D Zjadłabym chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. teraz bym zjadła czekoladkę;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekoladki prezentują się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo popularne czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Staram się nie jeść słodyczy, a tu takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne opakowanie! Mnie najbardziej zainteresowała Panna Cotta

    OdpowiedzUsuń
  36. Te czekoladki Vobro, idealnie się sprawdzą jako prezent/dodatek do niego ,na Dzień Mamy (opakowanie )
    Sama bardzo lubię słodycze tej marki ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Te pierwsze czekoladki mnie zaciekawiły, moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne opakowanie i pyszna zawartość 🥰

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥