Translate

sobota, 29 maja 2021

Każdy talent jest inny

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się nad tym, jaki talent otrzymaliście w życiu?
Większość osób mówi, że nie ma żadnego talentu i nawet nie próbuje go szukać, 
a może go nawet nie zauważa? Najprościej jest zazdrościć ludziom ich umiejętności,
 zamiast samemu poszukać tego co sprawia nam radość. Jak sam tytuł mówi, każdy talent jest inny.
Niektórzy pięknie śpiewają i rysują, a drudzy mają dar, chociażby do fotografowania różnych rzeczy, pieczenia ciast, szydełkowania, robienia kartek, pielęgnowania ogrodu lub nawet rozmowy z drugim człowiekiem. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam uzdolnioną Panią Gabrysię, 
która ma talent do rysowania portretów. Nie tylko ludzi, ale również zwierząt. 
Do tej pory wszystkie portrety wykonywała tylko ołówkiem, jednakże od niedawna 
prezentuje swoje prace tak samo w kolorze. Zrobiła dla mnie portret mojego psiaka,
który na pewno zawiśnie na ścianie i będzie w przyszłości super pamiątką.
Dla porównania zamieszczam oryginalne zdjęcie z którego był wykonywany portret.
Zachęcam do polubienia jej strony na facebooku Drawing Pracownia Rysunku .

54 komentarze:

  1. Śliczne te rysunki! Szczelnie ten ostatni pies. Swego czasu szkicowałam portrety kotów, ale nie wychodziło mi to tak pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bardzo ładne!
    Faktycznie sporo talentów pozostaje nieodkrytych. Z różnych powodów...

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja! *.* Ale mega są te portrety zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z talentem zwykle się człowiek nie rodzi. Może mieć tylko małe predyspozycje w danym kierunku. Resztę trzeba sobie wypracować. Ja mam zawsze problem w określeniu od którego miejsca zaczyna się talent. Czy wystarczy coś lubić, czy trzeba być w czymś dobrym, raczej to drugie. A jeśli tak to jak bardzo. Chyba dlatego choć szyję i piszę ciągle stwierdzam, że nie mam talentu :P. Za to ta Pani z całą pewnością go ma <3 Prześliczne pieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, gdy ruszały pierwsze odcinki popularnego "Mam talent". Uparłam się za wszelką cenę, że nie będę tego oglądać, no, bo jak można ocenić tyle różnych talentów jedną miarą? Talent to dla niektórych ciężka praca. Jedni rodzą się z pewnymi predyspozycjami, inni nie. Ja mam rozwinięty słuch muzyczny, moja kuzynka nie i nigdy nie znosiła muzyki (a musiałyśmy grać na instrumentach, czytać nuty, rozróżniać gamy i dla niej to była męczarnia, ciężka praca, dla mnie fajny, relaksujący przedmiot). Są rzeczy których się nie dotknę i podziwiam zdolności u innych, dlatego zgodzę się z Tobą, że każdy talent jest inny, a już na pewno nie da się ich porównać. Piękne psiaki, zachwycam się i zachwycam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace :) Często nie zauważamy swoich talentów, ale po prostu jeszcze ich nie odkryliśmy. Z tego powodu warto jest próbować wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ..nie powinno się porównywać nikogo z kimś innym, ponieważ każdy z nas jest inny i może być zdolny w jakiejś dziedzinie .. każdy człowiek posiada jakieś predyspozycje, ktore są jedyne w swoim rodzaju ;)
    ..cudne są te rysynki psiaków! :)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne psiaki, a do tego pięknie uwiecznione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne portrety, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój talent?
    Szybkie rymowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Gabrysia pięknie rysuje. Ja jeszcze swojego talentu nie znalazłam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Cudowne prace! Psiaki wyglądają jak żywe :) Ludzi trudno się rysuje, a kudłate zwierzątka to już w ogóle! To naprawdę ogromny talent :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne - psy na nich wyglądają jak żywe :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne portrety, każdy z nich bardzo mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe portrety, bardzo mi się podobają.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju te rysunki tak doskonałe jak zdjęcia normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany jakie pięknie portrety jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śmieszniutki jest ten czarno-biały puchatek :) To prawda, że każdy z nas ma jakiś dar, często nawet nieuświadomiony. Ale co lepsze: ciągle możemy odkrywać w sibie coraz to nowsze talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem każdy ma jakiś talent. Trzeba zobaczyć co nas interesuje i w czym mamy dryg. Talent sam niestety nie dostarczy nam sukcesu. Trzeba pracować nad nim i go rozwijać. Bardzo ładne rysunki. Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem wdzięczna, że ​​mam tak dobry talent i prowadzi mnie ścieżką, o której zawsze marzyłam od początku i cieszę się, że wszystko idzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne! Pani Gabrysia ma prawdziwy talent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!!! Dziewczyna ma prawdziwy talent 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne portrety. Pani Gabrysia ma talent, ale zapewne też kocha to co robi i doskonali swój warsztat pracy. Piękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne! Prawdziwy dar ma pani Gabrysia. Pieski wyglądają jak żywe!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. O wow, Pani Gabrysia naprawdę ma wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne są te portrety 😍
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe portrety pupili:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że talentów jest naprawdę wiele. Zwłaszcza, że są inteligencje wielorakie, to mit, że istnieje tylko jedna inteligencja, a reszta nic nie umie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowite! Zwłaszcza ten ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesamowite prace! Mega talent <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne portrety. Brawa dla pani Gabrysi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pieski są takie śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne rysunki! Co do talentu, ja zawsze powtarzam, że nie można mówić o jego braku, jeśli się nie spróbuje. A warto! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥