Translate

piątek, 30 października 2020

Tanie Obrazy

 

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Gdy zbliża się uroczystość religijna np. Pierwsza Komunia Święta, Bierzmowanie albo ślub
 często zastanawiamy się nad tym jaki prezent podarować, aby był pamiątką danego wydarzenia 
na długie lata. Ja często dostawałam obrazy i mam takowe do dnia dzisiejszego.
Moim zdaniem obrazy religijne są pamiątką na całe życie. 
Wiara chrześcijańska jest dla mnie ważna, dlatego przeglądając sklep internetowy Tanie Obrazy
zdecydowałam się na portret Jezusa. Myślę, że większość osób posiada podobny obraz w domu.
 Wiara niejednokrotnie pomagała mi przechodzić bardzo trudne chwile, 
które zdarzają się w życiu każdego człowieka. 
Dużym przykładem wiary w Jezusa były dla mnie babcie. 
Święta Bożego Narodzenia zawsze z nimi były magiczne i mam dużą nadzieję, 
że po drugiej stronie już nie zmagają się z żadnymi problemami.
Zamówiłam dwa takie obrazy, ponieważ jeden podaruję w prezencie osobie z rodziny.
Jestem ciekawa czy zdecydowalibyście się na zakup 
takiego obrazu z okazji wydarzenia religijnego
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

46 komentarzy:

  1. Sama nie wieszam teraz u siebie żadnych obrazów z braku odpowiedniego miejsca (nawet klasycznych widoczków). Zgadzam się jednak, że religijne obrazy są szczególną pamiątką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się taki obrazek .Osobiście jednak nie chciałabym otrzymać religijnego prezentu gdyż wiem , że ciężko jest trafić w moje upodobania ;-) Ze sztuki sakralnej preferuję ikony.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam raczej skromne religijne ikonki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się naprawdę dobrze, ale sama nie kupuje już obrazów, bo mam zawalony każdy pokój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie kupuje takich obrazków

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam religijne obrazy w domu tylko ze względu na rodziców. I z tego względu kupiłam dwa lub trzy małe obrazki, bo zwłaszcza tato się cieszył. Sama pozostawiłabym jedynie pamiątki z komunii św., więc nie kupiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Samej sobie bym nie kupiła, ale mojej babci już tak lub jako dodatkowy prezent pamiątki komunijnej.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już obrazy w domu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać bardzo fajną jakość :**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz :) Uwielbiam tak przestawionego Chrystusa :) Oczywiście religijne obrazy mają jak zawsze szczególne miejsce w moim domu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zdecydowałabym się, ponieważ nie jestem tak bardzo religijna. Ale fajnie, że ty byłabyś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny obraz! Myślę, że to na pewno dobry pomysł na prezent komunijny. Mam podobny po babci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moi rodzice mają podobny ale ciut mniejszy. Pomysł fajny chociaż dla mnie z inną zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od tematów religijnych nie stronili i wielcy malarze, więc ... tak, mam i takie obrazy. Choć w prezencie podarowałabym raczej nielicznym...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne, choć wolałabym inną tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie sprawdzę, jakie inne obrazy można tam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się że to jest piękna i wyjątkowa forma podarunku❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią sprawdzę inne obrazy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że na komunię to idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej ten typ obrazu nie przemawia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o sztukę sakralną preferuję raczej delikatniejsze rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na prezent może być super, jak ktoś lubi regilijną tematyke.

    OdpowiedzUsuń
  23. na komunię np. super prezent taki obraz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Na komunię byłyby to bardzo dobry prezent ☺
    Sama jednak nie zdecydowałabym się na taki obraz - nigdy nie kupiłam żadnego obrazu ,jakoś tak wyszło i chyba zostanie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam już u siebie sporo religijnych obrazów, więc na razie się nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A u mnie jest większy obraz nasze rodzinne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ze względu na swoje przekonania, nie chciałabym dostać takiego obrazu, jednak dla kogoś bardzo wierzącego, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny obraz. Przypomina, że nie żyjemy tylko tutaj i teraz... Że jesteśmy duszą nieśmiertelni...

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja raczej religijnego obrazu raczej bym nie kupiła, nie mniej uważam, że jest pięknie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny i wyjątkowy prezent dla osób wierzących.

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie obrazy to bardzo piękne pamiątki różnych wydarzeń religijnych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Religijne obrazy wiszą u mnie od lat, ale czy wróciłyby na swoje miejsce po ewentualnym remoncie, tego nie wiem. Nie, żeby mi przeszkadzały, ale z wiekiem popadam w minimalizm i styl clean and simple. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie zdecydowałabym się na zakup takiego obrazu, ale byłby to piękny prezent dla mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten obraz. Mam podobny w domu tylko mniejszy. Chciałabym podarować taki obraz mojej babci. Super, że piszesz takiego posta :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wygląda ten obraz. Nie ukrywam, że sama chciałam kupić podobny mojej siostrze na Komunię, ale w końcu postawiłam na srebrną pamiątkę modlącej się dziewczynki w serduszku. Myślę, że osobą bardzo wierzącym spodobałoby się takie urozmaicenie mieszkania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. ale piękny obraz! zdecydowanie chętnie bym go przygarnęła do mieszkania :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny obraz! Myślę, że takie obrazy byłyby naprawdę ciekawym prezentem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uważam, że obrazy stanowią świetne dopełnienie każdego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥