Translate

czwartek, 22 października 2020

Tanie Obrazy

 

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Prawdopodobnie każda kobieta lubi dekorować wnętrza własnego mieszkania.
Bardzo często na ścianach zawieszamy zdjęcia umieszczone w ramkach,
ale czasami chcemy zmienić wystrój naszych czterech ścian na nowy.
Dobrym rozwiązaniem są gotowe obrazy na płótnie canvas, 
które robią fenomenalne wrażenie w każdym pomieszczeniu. 
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam sklep internetowy Tanie Obrazy.
Sklep oferuje tryptyki inaczej obrazy łączone, obrazy z twojego własnego zdjęcia,
 mapy na korku, kolaże, obrazy na piance PCV, fotopuzzle, a także zabawne obrazy na prezent.
Firma realizuje również zamówienia na takich materiałach jak papier plakatowy, papier fotograficzny, baner i fototapeta. Ja zdecydowałam się na obraz gór oraz wybrzeża
ponieważ taka grafika ukazuje piękno przyrody. Obydwa obrazy są w rozmiarze 60x40. 
Pierwszy obraz prezentuje nie tylko góry, ale również las, jezioro i ścieżkę, 
która może prowadzić w nowe nieznane miejsca.
Patrząc na ten obraz w mojej głowie powracają wspomnienia licznych wędrówek po lasach i górach.
Obserwowanie otaczającej nas przyrody z całą pewnością relaksuje i wycisza każdego człowieka.

Tak jak wspomniałam wcześniej drugi obraz przedstawia wybrzeże na którym dominują skały,
ale moją uwagę przyciągnęła również woda i przepiękny zachód słońca.
Wszystkie wymienione wyżej elementy w całości tworzą piękną kompozycję.
Obrazy przed wysyłką są zabezpieczone specjalnym kartonem na wymiar,
aby zamówione produkty dotarły do nas bez żadnych uszkodzeń mechanicznych.
Do wyboru jest kurier DPD oraz InPost. 
Jestem bardzo ciekawa jak interpretujecie powyższe obrazy? 
Znaliście wcześniej sklep Tanie Obrazy?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

54 komentarze:

  1. Nie znałam wcześniej tego sklepu, piękne obrazy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie. Chętnie zapoznam się z jego ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię urządzać pokój, zmieniać wystrój itp. Mam wywołane zdjęcia w foie takiego obrazu na płótnie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie obrazy. Chyba warto zapoznać się z asortymentem

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te obrazy, naprawdę ładnie wyglądają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam pojęcia o tym sklepie:) Ale zaglądnełam i kilka mi wpadło w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nie spotkałam się jeszcze z tym sklepem.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazy bardzo ładne. Mogą w fajny sposób upiększyć i urozmaicić wnętrze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ale do moich małych pokoi się nie nadają, w jednym pokoju króluje rękodzieło, w drugim jest już obraz malowany na płótnie a przedpokój to galeria zdjęć wnuków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. JUż patrzę co mają ciekawego w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna rzecz :D Podoba mi się, że można zrobić obrazy ze swojego własnego zdjęcia :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam góry, więc pierwszy obraz skradł moje serce!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/10/test-obciazenia-glukoza.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiliśmy niedawno do salonu taki duży obraz na płutnie. Wygląda świetnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrane przez Ciebie obrazy są cudowne. Aż się rozmarzyłam, patrząc na te piękne krajobrazy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokój od razu stał się piękniejszy dzięki tym uroczym plakatom ... zainspirowały mnie do dekoracji mojego miejsca pracy. p
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na razie nie mam miejsca na takie rzeczy, ale jak się z mężem wybudujemy to będzie pełno ścian, na takie obrazy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe, choć wolę sama namalować

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba obrazy są piękne i fajne sprawa, że można wykorzystać własne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam na ścianie puzzle 7,5 tys elementów panorama Nowego Jorku. Uwielbiam je. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie, na pewno ożywiają mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakbym miała jakieś ładne zdjęcia, na pewno bym się zainteresowała, ale nie mam do tego zbyt dobrej ręki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne obrazy <3 Robią wg mnie świetną robotę, jeśli chodzi o dekoracje mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego klepu, obrazy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe te obrazy. Może się na jakiś skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne obrazy muszę koniecznie zobaczyć ta stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście, klimatyczne... kocham naturę, mogę przyglądać się jej bez końca...

    OdpowiedzUsuń
  27. Poszukuję obrazu, zaraz zajrzę na stronę, dzięki:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sprawa. Dzięki za pomysł, bo to moze być super prezent na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już nie mam miejsca na ścianie. Haha. Ale trzeba przyznać że robią wrażenie i to idealny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne obrazy mnie też kojarzą się z relaksem na łonie natury, spokojem :). Moją ścianę za to zdobi haft krzyżykowy z łaniami w zimowym lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne są te obrazy , już patrząc na nie na zdjęciach się relaksuje ☺
    Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie obrazy przedstawiające naturę relaksują - zresztą o tym pisałaś.
    Życzę słonecznej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio znalazłam ciekawy sklep z plakatami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się te, przestawiające naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne obrazy. Moim zdaniem tanie rzeczy nie oznaczają, że muszą być gorsze. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieknie wyglądaja takie obrazy, bardzo lubię takie widoki. Nie znałam tego sklepu wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obrazy piękne - potrafią z pewności ożywić oraz ocieplić każde wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥