Translate

poniedziałek, 26 października 2020

Fabryka Naklejek


#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Do Świąt Bożego Narodzenia zostało osiem tygodni. 
W marketach możemy już zaobserwować na półkach świąteczne produkty.
Szczerze powiedziawszy to nie mam zielonego pojęcia jak tegoroczne Święta będą wyglądały
ze względu na obecną sytuację w Polsce. Mam nadzieję, że do tego czasu 
obostrzenia trochę się zmniejszą, ale jak to będzie to czas pokaże.
Większość ludzi w okresie Świąt Bożego Narodzenia spotyka się z rodzinami,
 jednakże w tym dniu moim zdaniem w szczególności powinien liczyć się Jezus, 
ponieważ tak naprawdę świętujemy jego narodziny.
Nawet jeżeli Świąt nie spędzę z ważnymi dla mnie osobami, bo przykładowo podając 
trzeba będzie zostać w domu to mimo wszystko szykuję już dla nich jakieś małe podarunki.
Prezenty w jakiś sposób na pewno im dostarczę. Chociaż tak można pokazać bliskim nam osobą, 
że o nich pamiętamy. Nie lubię na ostatnią chwilę myśleć nad takimi rzeczami, 
dlatego z pomocą przyszedł mi sklep internetowy Fabryka Naklejek
Przeglądając ich asortyment zdecydowałam się na dwa kubki i naklejki, 
które posłużą przy pakowaniu prezentów. Pierwszy kubek ma grafikę z Mikołajem i Bałwankiem
a jego całość zdobi napis Wesołych Świąt. Drugi kubek zamówiłam specjalnie dla mojej chrzestnej. 
Do wyboru są różne warianty tego kubka np. dla Mamy, Taty, Babci, Dziadka, Cioci, Wujka, 
Siostry, Brata, Przyjaciółki, Przyjaciela i Ojca Chrzestnego. 
Najbardziej jednak urzekły mnie naklejki, które od razu przyciągnęły mój wzrok.
Gdy się na takie naklejki patrzy od razu człowiekowi robi się weselej.
A wy zastanawiacie się powoli nad prezentami dla bliskich 
czy będziecie o tym myśleć dopiero przed Świętami Bożego Narodzenia? 
Znaliście może sklep Fabryka Naklejek?
Co sądzicie o przedstawionych niżej kubkach oraz naklejkach?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

49 komentarzy:

  1. Nie znam tego sklepu, ale trzeba przyznać, że pokazane przez Ciebie wzory wyglądają bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świąteczne projekty kubków i świątecznych naklejek z tych sklepów internetowych. Mimo że mieszkam daleko od Polski, chciałem odwiedzić sklep internetowy, aby zobaczyć wszystkie kolekcje świąteczne.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na dodatek do prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne naklejki. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Nie znam tego sklepu, ale bardzo mi się naklejki podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne są te kubki. Idealne na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba miałam kiedyś takie naklejki, ale nie pomyślałam, by wykorzystać je przy pakowaniu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już mam większość prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oż Ty :D ja jeszcze nie myślę o prezentach, zacznę pewnie w grudniu lol

      Usuń
  9. Ja też już się zaczynam zastanawiac nad prezentami, zwłaszcza, że mam duzo do wysłania, więc też musze troche wczesniej o to zadbac.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki naprawdę fajnie się prezentują- też sie trochę obawiam jak beda wyglądać tegoroczne święta

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu poczułam świąteczny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam sklepu, ale te naklejki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego sklepu, świetne naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie nie bardzo takie rzeczy kręcą;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudeńka. Przesłodkie są te naklejki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie raczej prezenty kupuje się dla dzieciaków. Słodkie te naklejki są.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię świąteczne kubki. Wprowadzają człowieka w klimat świąt :) Sama fajne wzory wybrałaś. Muszę zajrzeć na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie to co napisałaś,że w okresie Świat Bożego Narodzenia liczy się Jezus bo to Jego urodziny obchodzimy:) czasami o tym sie zapomina.Inaczej te święto straci swój religijny wymiar i można obchodzić święto zimy czy też choinke jak niektórzy mówią. Ja też staram się bliskim przygotować drobne upominki, i czasem opatrze je odpowiednimi stylu stali czy naklejkami. Muszę zajrzeć na tą stronę o której mówisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super kubeczki z tymi naklejkami!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze nie mylę o prezentach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie myślałam o prezencie, ale lubię takie miłe, personalizowane kubeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naklejki są bardzo zabawne. Nie słyszałam o sklepie Fabryka naklejek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajne, dobry pomysł na upominki dla koleżanek w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne naklejki :) kubki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam, dzięki za fajny pomysł :) Naklejki i kubki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądają te rzeczy, szczególnie kubki przykuwają uwagę, wygladają super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za polecenie tego sklepu. Czegoś takiego właśnie szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie myślę o prezentach, zacznę nad tym dumać w połowie listopada :)

    OdpowiedzUsuń
  29. :d Dobre te naklejki. Przykleiłabym wszędzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie naklejki to świetne urozmaicenie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ciekawe te naklejki a kubeczki zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Uwielbiam świeta i świąteczne motywy :D Zwłaszcza na kubeczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te świąteczne mega mi się podobają :) Są urocze i piękne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kubeczki z napisami na prezent to idealny pomysł, nie tylko na gwiazdkę :) naklejki przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥