Translate

środa, 15 lipca 2020

PREZENT MARZEŃ

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
Jak dobrze już wiecie w tym roku zamierzam odwiedzić Energylandię.
Do tego miejsca mam jednak kawałek drogi, dlatego jeżeli chcemy tam spędzić cały dzień
od samego otwarcia aż do zamknięcia parku rozrywki warto pomyśleć o noclegu 
zwłaszcza kiedy z transportem powrotnym do naszej miejscowości występuje jakiś problem.
Nie ukrywam, że o tym ważnym szczególe całkowicie zapomniałam.
Na szczęście z pomocą ponownie przyszła mi strona Prezent Marzeń,
która na swojej stronie oferuje vouchery do Western Campu znajdującego się niedaleko Energylandii.
Voucher, który możecie zobaczyć poniżej obejmuje jedną noc w wozie kowbojskim 
i zapewnia dostęp do wszystkich atrakcji na terenie obiektu. 
Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o 10:00 w dniu wyjazdu.
Taki prezent można wykorzystać w przeciągu 365 dni. W pakiecie znajduje się również śniadanie.
Na stronie ten voucher jest dostępny dla dwóch, trzech lub czterech osób.
Moim zdaniem taka opcja jest świetna dla ludzi, którzy tak samo jak ja
wybierają się na cały dzień do tego parku rozrywki. 
Po dniu pełnym wrażeń można w takim miejscu spokojnie odpocząć, zregenerować siły. 
Następnego dnia człowiek na pewno będzie bardziej wypoczęty przed powrotną podróżą do domu.
Na stronie Prezent Marzeń znajdziecie również voucher dla czterech osób 
oferujący nocleg w indiańskim namiocie tipi
Nocowanie w takim miejscu może być niezapomnianym przeżyciem oraz świetną przygodą.
Jestem bardzo ciekawa czy wy podarowalibyście taki prezent marzeń bliskiej osobie
wiedząc, że zamierza wybrać się do Energylandii?
Co sądzicie o tego typu voucherach? Myślicie, że to dobry pomysł na prezent?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

59 komentarzy:

  1. I super. Udanego spełnienia marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra :D chętnie bym taki prezent przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajną atrakcję wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa z tym noclegiem, który równocześnie sam w sobie jest dodatkową rozrywką, dostarczając westernowych wrażeń. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że nocleg i śniadanie są w pakiecie. ;)
    Ja bym skusiła się raczej na coś innego, ale dla pasjonatów westernów to coś w sam raz. ;)
    Udanego spełniania marzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba niedawno o tym pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu pisałam o innym pakiecie - ten voucher troszkę nawiązuje do poprzedniego :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Taki prezent marzeń to bardzo fajny pomysł na prezent, sama chciałabym taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby udało ci się w tym roku pojechać do Energylandu. Taki voucher to super sprawa.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Park faktycznie jest ogromny i swoimi atrakcjami wypełnia cały dzień. Byliśmy tam na rodzinnym wypadzie z dzieciakami. One mają niespożytą energię więc trzeba było zaliczyć niemal wszystko.I tak zabrakło czasu. Na szczęście mamy niedaleko do domu.
    Ale... podpowiedziałaś mi pomysł na prezent niespodziankę.Czegoś takiego właśnie potrzebowałam. Będzie bilet z noclegiem. Super!
    Wielkie dzięki i baw się dobrze.
    Koniecznie opowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam nie to zdrowie na park rozrywki, ale gdyby było lepsze, poszalałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Vouchery to świetny pomysł na prezent. Ale jeszcze bardziej korci mnie ta nocka w West Campie. Już jakiś czas temu, w zeszłym roku jak wybieraliśmy się do Energy to rozważaliśmy nocleg w tamtym miejscu. Nie mamy daleko, ale spanie w takich namiotach tipi czy wozach to na pewno fajna przygoda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa z takim voucherem! Bardzo fajny prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to jest super sprawa :) Skoro wiemy co lubi obdarowywany to z pewnością ten voucher jest dobrym pomysłem, ponieważ jeśli byśmy kupili bilet to wyznaczamy już jakąś datę, a tak kwestia zużycia będzie zależała od tego, który go dostał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent. Widziałam kiedyś ze w ofercie maja mnóstwo ciekawych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego popytu :) Baw się dobrze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to brzmi zacnie:) pełno atrakcji:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nietuzinkowy prezent dla całej rodzinki. Życze miłego pobytu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ALe super prezent. Sama chciałbym taki dostać.

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak fajnie! <3 Miłego pobytu kochana.
    Ja jako swój Prezent Marzeń wybrałam lot motoparalotnią. Już się nie mogę doczekać kiedy zrealizuje pakiet.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam swój prezent marzeń :D
    Pobyt w SPA i już w najbliższym czasie się tam wybieram :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa. Sprawdzę.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka :)
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Vouchery to świetna opcja na prezent. Z różnych względów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pomysł dobry - choć w świecie pandemicznym... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  24. To naprawdę świetny pomysł na niebanalny i oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam że taki voucher to jest naprawdę świetna sprawa ☺
    Jako prezent też by się świetnie sprawdził ☺
    Życzę udanej zabawy 😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega są te Vouchery, sama chcę z nich kiedyś skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  27. Noc w wozie kowbojskim to świetna sprawa, jednak wolałabym te pieniądze
    przeznaczyć na coś bardziej materialnego. Noc w indiańskim namiocie też super!
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się marzy wypad tam. Ale najbardziej chciałabym nocować w tipi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa atrakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W Parku nigdy nie byłam, ale chciałabym się tam kiedyś udać :D

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  31. też chcę takie prezent marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja dzięki nim odwiedziłam Liplab i moją szminkę używam tak często, że wiele już przeżyła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prezent pierwsza klasa! MEGA! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze muszę koniecznie odwiedzić tą stronę!

    Zapraszam na mojego nowego bloga: http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy pomysł na prezent i ciekawie spędzony czas :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Super sprawa :) Bardzo nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy pomysł. Jestem ciekawa relacji z wyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. lubię tego typu prezenty, świetna alternatywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna sprawa :) Oj marzy mi się taki voucher ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne są takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie vouchery to świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Super pomysł.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  45. Och! Jak ja bym chciała wybrać się do Energylandii! No ale w tym roku pieniążki zbieram na coś innego. Myślę, że takie vouchery to fajna sprawa, tylko dobrze wiedzieć czy ta konkretna atrakcja wpisuje się w gust danej osoby.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super pomysł! Byłam w Energylandii i było naprawdę fajnie. Z chęcią bym powtórzyła tę wyprawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥