Translate

poniedziałek, 6 lipca 2020

MORICO

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Pogoda na zewnątrz wreszcie jest słoneczna, dlatego większość czasu spędzam w ogródku.
Uwielbiam lato głównie za wysokie temperatury, ponieważ z natury jestem strasznym zmarzluchem.
Osoby, które śledzą bloga dobrze wiedzą, że kocham perfumy. 
Jakiś czas temu od internetowej perfumerii MORICO otrzymałam siedem buteleczek perfum 
o zawartości 50ml do przetestowania. Większość tych zapachów bardzo mi się podoba,
jednakże trafił się jeden, który był dla mnie zdecydowanie za mocny.
Zapachy po psiknięciu są dosyć trwałe, więc tutaj firma w moim imieniu dostaje duży plus.
Perfumy posiadają aż 20% zaperfumowania.
Na samym początku zaznaczę, że wszystkie produkty są inspirowane różnymi zapachami.
Inspiracja Be Delicious - ten zapach jest owocowo-kwiatowy. Perfumy są bardzo letnie.
W nucie znajduje się połączenie soczystego jabłka z delikatnym aromatem grejpfruta i ogórka. 
Zapach ten zdecydowanie pobudza nasze zmysły oraz sprawdzi się do codziennego użytku.
Nuty Zapachowe DKNY Be Delicious:
NUTY GŁOWY - magnolia, ogórek
NUTY SERCA - fiołek, konwalia, róża, tuberoza, zielone jabłko
NUTY PODSTAWY - bursztyn, drzewo sandałowe, nuty drzew
Inspiracja Gabrielle - w tym zapachu zwyczajnie się zakochałam. 
Typ tego zapachu jest zdecydowanie kwiatowy.
Producent opisuje zapach tymi słowami: "Woda perfumowana stworzona z myślą o odważnej 
i niezależnej kobiecie. Delikatny kwiatowy zapach idealnie nadaje się do noszenia 
zarówno na co dzień jak i na specjalne wyjścia. 
Niezwykle subtelną i kobiecą kompozycję tworzy dojrzała mandarynka i grejpfrut. 
Całość podkreśla subtelna woń kwiatów i intensywna baza, 
którą tworzy aromat drzewa sandałowego i piżma."
Moja opinia: Zapach ten jest bardzo elegancki i raczej będę go używała tylko na jakieś specjalne wyjścia. Przy tym zapachu można poczuć się jak prawdziwa gwiazda estrady.
Nuty Zapachowe Chanel Gabrielle:
NUTY GŁOWY - czarna porzeczka, grejpfrut, mandarynka
NUTY SERCA - jaśmin, kwiat pomarańczy, tuberoza, ylang-ylang
NUTY PODSTAWY - drzewo sandałowe, piżmo
Inspiracja London - przyznam szczerze, że do tego zapachu mam bardzo mieszane uczucia,
jednakże mimo wszystko mi się podoba. Moim zdaniem ma w sobie taką kombinację,
że zapach wydaje się trochę ciężki, jednakże posiada jakąś taką tajemniczą nutę, 
która mnie osobiście do siebie przyciąga.
Producent opisuje zapach tymi słowami: "Kwiatowe, kobiece, eleganckie, wyrafinowane. 
Jest to zapach pełen energii i radości, idealnie pasujący do kobiet młodych (duchem) 
dzięki połączeniu musujących nut głowy i zmysłowej, głębokiej podstawy.
 Łączy wielonarodowy styl dzisiejszego Londynu z klasycznym brytyjskim spokojem i relaksem."
Moja  opinia: Tak jak wspomniałam na samym początku zapach jest dosyć tajemniczy, 
ale może dobrze się spisać.
Nuty zapachowe Burberry London:
NUTY GŁOWY - kapryfolium, angielska róża, mandarynka (klementynka)
NUTY SERCA - gardenia z Tahiti, jaśmin, piwonia
NUTY PODSTAWY - drzewo sandałowe, piżmo, paczula
Inspiracja Aqua Di Gio - ten zapach również można uznać za letni, ponieważ jest bardzo delikatny.
Producent opisuje zapach tymi słowami: "Orzeźwiające a zarazem delikatne perfumy dla wszystkich kobiet. Dzięki nim wraz z podmuchem wiatru, przypomną Ci się ciepłe letni wieczory 
i spacery plażą. Doskonała kompozycja składająca się z nut winogrona, jaśminu i frezji przeplatających się z zapachem leśnym, wywoła wiele emocji i wspomnień. 
Przygoda z tymi perfumami zapewni Ci wiele szczęścia i niezapomnianych chwil."
Moja opinia: Tutaj muszę zgodzić się z producentem, że zapach jest orzeźwiający.
W tych perfumach wyczuwam cytrynę i zapach sprawia, 
że można się poczuć jak na rajskiej wyspie.
Nuty zapachowe Armani Aqua Di Gio:
NUTY GŁOWY - cytryna, mięta
NUTY SERCA - jaśmin, piwonia, różowy pieprz
NUTY PODSTAWY - cedr, cukier, francuski labdanuma
Inspiracja Bloom - zapach ten jest delikatny, ale jednocześnie elegancki.
Producent opisuje zapach tymi słowami: "Delikatnie pudrowy, a jednocześnie tajemniczy zapach dla kobiet wyrafinowanych i eleganckich. 
Zachwyca swą kwiatową kompozycją, którą tworzą nuty jaśminu, irysa, tuberozy i wiciokrzewu. 
Idealny na każdy dzień. Perfumy oczarują Cię swoją lekkością i zmysłowością. 
Dzięki nim poczujesz się bardzo dziewczęco i subtelnie. Nigdy Cię nie zawiodą!"
Moja opinia: Moim zdaniem ten zapach mimo, że posiada nutę elegancji 
jak najbardziej nadaje się do codziennego użytku. Na jakieś małe wyjścia sprawdzi się idealnie.

Nuty zapachowe Gucci Bloom:

NUTY GŁOWY - jaśmin
NUTY SERCA - wiciokrzew
NUTY PODSTAWY - korzeń irysa, tuberoza
Inspiracja Si - ten zapach jest ładny, jednakże mi aż tak bardzo się nie spodobał.
Zapach raczej należy do tych łagodniejszych.

Nuty zapachowe Armani Sì:

NUTY GŁOWY - czarna porzeczka, mandarynka
NUTY SERCA - róża, neroli
NUTY PODSTAWY - wanilia, białe piżmo
Inspiracja Shalimar - ten zapach jako jedyny naprawdę mi się nie spodobał.
Jest dosyć specyficzny i mój nos zwyczajnie go nie toleruje. 
Być może spowodowane to jest znajdującą się w perfumach nutą kadzideł.
Producent opisuje zapach tymi słowami: "Zapach ten uwodzi nutami bergamotki i cytryny, 
które w fazie serca przeplatają się z delikatnymi kwiatowymi nutami, by na koniec rozkwitnąć słodką wanilią i korzennym aromatem kadzideł, co czyni te perfumy niezwykłymi."
Moja opinia: Osoby, które lubią dosyć nietypowe zapachy 
być może tymi perfumami się zainteresują. Osobiście mnie do siebie nie przekonały.
Nuty zapachowe Guerlain Shalimar 
NUTY GŁOWY - bergamotka
NUTY SERCA - bergamotka
NUTY PODSTAWY - wanilia, białe piżmo
MORICO w swoim asortymencie oferuje również perfumy o zawartości 3ml, 20ml oraz 30ml.
Firma specjalnie dla Was przygotowała rabat o wartości -15% na wszystkie perfumy.
Wystarczy przy zakupie wpisać kod: Pretty2020 , aby rabat został naliczony.
Kod jest ważny do 31.08.2020r.
Który zapach najbardziej Was zaciekawił? Znałyście wcześniej markę MORICO?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

54 komentarze:

  1. Bardzo lubię drzewo sandałowe w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne flakony, takie nieprzesadne.
    U mnie wczoraj był upał. Dziś pada i chłodno - dla mnie lepiej. Ja z kolei nie jestem zbyt ciepłolubna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tej firmy. Bardzo mnie zaciekawił zapach inspirowany zapachem Si:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfumy prezentują się bardzo klasycznie i elegancko. Z chęcią je sprawdzę, ponieważ kocham perfumy :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię perfumy na codzienne okazje. Piękne bukiety kwiatów.
    A zapach jabłka - brzmi poetycko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej marki w ogóle nie kojarzę, zapachy muszą być piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię nutę zapachową konwalii. Ciekawa marka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne flakoniki, a zapach zawsze muszę powąchać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kombinacje zapachowe. Być może znalazłabym wśród nich coś dla siebie. Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, ile cudownych kompozycji zapachowych. Inspiracja London - zaintrygował mnie najbardziej! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kombinacje :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze muszę sprawdzić zapach osobiście, więc u mnie tylko drogerie stacjonarne wchodzą w grę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ..uwielbiam dobre perfumy! ..najbardziej lubię z drzewem sandałowym i piżmem
    w składzie ;)
    ..przedstawiłaś spory wybór zapachów, musiałbym sama sprawdzić, żeby ocenić ;)
    ..sądząc po składzie nut zapachowych zainteresowały mnie perfumy Chanel Gabrielle ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może skorzystam. Dzięki za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest w czym wybierać. Na pewno znalazłabym zapach dla siebie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. DKNY i Channel chyba są moimi faworytami!

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym je wszystkie poznać i móc powachać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda na to, że ogólnie perfumy tej firmy zrobiły na Tobie pozytywnie wrażenie. Jeden zapach najwyraźniej nie jest w Twoim guście. Ja jestem wierna jednemu zapachowi od bardzo dawna :) Czasem kupuję coś dodatkowego, ale najpierw muszę to przetestować na sobie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kojarzę tej marki ale maja sporo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Doris! Zainteresowała mnie inspiracja De Delicions. Uwielbiam zapachy owocowo- kwiatowe.
    Pozdrawiam. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że ten pierwszy najbardziej przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam :) Bardzo ładny zapach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Mi najbardziej spodobał się opis inspiracji Gabrielle.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno wybrałabym coś dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą ale z przyjemnością ją wypróbuję, w szczególności, że uwielbiam oryginalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie się prezentuje, ciekawe, jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapachy mandarynkowe, cytrynowe i miętowe bardzo mnie przekonują ;) Firmy nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znałam firmy, ale perfumy prezentują się zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe połączenia zapachowe
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. nie znam marki:) ale chętnie bym poznała:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tej marki, jestem ciekawa zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja nie lubię ciężkich zapachów...

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tych zapachów, ale może czas najwyższy by to zmienić:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapach Gabrielle Chanel bardzo lubię, chętnie poznam jej inspiracyjną wersję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo coś już dzisiaj czytałam o tej marce z perfumami ;) może się skuszę na coś kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawe kompozycje. Mnie zaintrygowała ta"inspiracja si" i "inspiracja Gabriele" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym poznać zapach wszystkich tych perfum :)
    Inspiracja "Si" najbardziej mnie ciekawi :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe produkty, chętnie bym sprawdziła! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  40. nie lubię kupować "pachnideł" na odległość, a szkoda, bo ta pierwsza pozycja mnie zaintrygowała:)

    OdpowiedzUsuń
  41. zastanawiam się nad pierwszym zapachem, nuta ogórka może fajnie orzeźwiać.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kwiatowe, kobiece, eleganckie, wyrafinowane - lubię takie zapachy :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Troszkę się czuję już przeciążona tym, że ciągle te zapachy inspirowane są. Oczywiście nie mam nic przeciwko, ale sama chyba nie sporóbuję.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa propozycja, jest w czym wybierać. Flakoniki są bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Jest w czym wybierać-fajne propozycje na lato 😀
    U mnie się ostatnio, trochę ochłodziło 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. No cudeńka ! Odpowiedni zapach, potrafi wprawić w dobry nastrój każdą kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cytat z wpisu - "Perfumy posiadają aż 20% zaperfumowania." - tyle że 20% stężenia olejków zapachowych to minimalne minimum, żeby pachnidło można było nazwać perfumami.

    Mała ściąga, żeby nie dać się oszukać sprzedawcom zapachów i wiedzieć, co wybiera się w drogerii:
    - perfumy - przeważnie 20/25-40/43% stężenia olejków zapachowych rozpuszczonych w 90-96% alkoholu;
    - woda perfumowana (EDP - eau de parfum) - 10-15/25% stężenia olejków zapachowych w 90% alkoholu;
    - woda toaletowa (EDT - eau de toalette) - 5-10% stężenia olejków zapachowych w 60-85% alkoholu;
    - woda kolońska (EDC - eau de cologne) - 3-5% stężenia olejków zapachowych w 70-80% alkoholu.

    Mgiełki i perfumowane dezodoranty wytrzymują około godziny, wody kolońskie – przeciętnie trzy godziny. Trwałość wody toaletowej to zazwyczaj około czterech godzin, a wody perfumowanej – sześć. Najtrwalsze (i najdroższe) są perfumy – potrafią utrzymywać się nawet przez 16 godzin.

    Pozdrawiam :-)

    PS. Też jestem zmarźlakiem i uwielbiam letnie upały.

    OdpowiedzUsuń
  48. interesujące te perfumy, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  49. Sądzę, że zapach: Inspiracja Gabrielle najbardziej przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale zapachy zapowiadają się ciekawie:)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie powąchałabym zapach inspirowany Gucci Bloom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥