Translate

czwartek, 19 marca 2020

Lasiroco

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Dokładnie za dwa dni przywitamy kalendarzową wiosnę. Na zewnątrz nareszcie wszystko będzie budziło się do życia. U mnie na ogródku już zakwitły pierwsze krokusy. Jednak moja szafa nie do końca była przygotowana na nadchodzącą porę roku, dlatego dzięki firmie Lasiroco zaopatrzyłam się
w przepiękną czarną ramoneskę.
Po prawej stronie na boku znajdują się dwa zamki,
a po lewej stronie jeden zamek.
Na rękawach tak  samo są umieszczone zamki. Kurtka została bardzo dobrze wykonana
i po dostarczeniu do mnie przesyłki nie miała żadnych uszkodzeń. Moim zdaniem czarne ramoneski
są najlepsze ponieważ pasują do każdej stylizacji
i dodatkowo ich klasyka raczej nigdy  nie wyjdzie
z mody. Do wyboru są cztery rozmiary. Ramoneska została wykonana w 100% z poliestru. Jeśli Wam się spodobała i myślicie nad jej zakupem
to radzę się pospieszyć, bo jest na wyczerpaniu. Lasiroco w swoim asortymencie oprócz kurtek posiada również bluzki, swetry, spodnie, sukienki, spódnice, zestawy, płaszcze, żakiety i kamizelki. Kobiety plus size również znajdą tam ubrania
dla siebie. Naprawdę warto robić zakupy w tym sklepie nie tylko ze względu na dobre jakościowo produkty, ale również świetny kontakt ze sprzedawcą.
wy lubicie nosić ramoneski 
czy preferujecie coś innego
Co sądzicie o tej kurtce? 
Znałyście markę Lasiroco?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

59 komentarzy:

  1. Mi się strasznie podobają ramoneski mam swoją jedną rdzawo czerwoną :D Chociaż planuję kupić też taką klasyczną czarną :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie czarne najlepiej 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie ramoneski. W szczególności czarne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna. :)
    A dziś było tak ciepło, jakby już wiosna przyszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również miałam sobie kupić ramoneskę w tym roku jednak nie przepadam za kupowaniem ciuchów online. Ze względu na obecną sytuację niestety zostałam bez kurtki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam swoją obecną czarną ramoneskę chyba dwa lata temu, jak nie więcej, w Zarze i bardzo ją lubię :) Na szczęście wygląda jeszcze jak nowa, więc posłuży mi i na nadchodzacy sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl, ale na innych kobietach wygląda świetnie, zwłaszcza jak dobiorą fanie całą stylizację :). Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kurtki ale tej marki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie takiej kurteczki poszukuje; totalnie w moim stylu! <3 Z chęcią zajrzę na stronę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie taka kurtka ,to must have - uwielbiam ramoneski 😍
    Ta też jest bardzo fajna 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam takie ramoneski w kilku kolorach :) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska to już klasyk❤ chyba nigdy nie wyjdzie z mody ❤ Twoja jest świetna ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka kurtka to po prostu podstaw mojej garderoby
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kurtka. Nawet chyba mam podobną, tylko mają nie ma tyłu suwaków.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem fanką ramonesek, za to moja Mam je uwielbia! ;)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię ramoneski, wygląda naprawdę fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ramoneski. Mam już 3 kolory i wciąż mi mało ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mój klimat, znaczy na innych mi się podoba, ale na mnie nie koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ramoneski! <3 Już nie doczekam się, kiedy w końcu będzie można iść w nich na bezpieczny spacer. Dużo zdrowia! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na mnie akurat wyglądają nie tak jak w moim stylu, ale wielu osobom pasują *.*

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ramoneski. Są szalenie uniwersalne-pasują zarówno do sukienek, jak i spodni. W szafie mam 3 w różnych kolorach, ale najbardziej lubię właśnie tę czarną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam. Koniecznie muszę sobie jakąś zakupić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo Super ramoneska :D i super wpis!
    https://freshisyummy.blogspot.com/2020/03/blinding-lights.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię ramoneski. Ta jest trochę podobna do mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ramoneska od kilku lat jest niezastąpiona w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Była taka cieplutka wiosna ale coś dzisiaj zima wróciła, u mnie sypało śniegiem ;p a kurtka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubie takich kurteczek, tzn lubie ale nie na sobie.. a jednak ostatnio próbuje się do nich przełamac :) Ta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ze trzy takie ramoneski, ale w tamtym roku coś mało nosiłam je.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię ramoneski, ale rzadko je noszę :D Nadają takiego ciężkiego, rockowego charakteru a ja ostatnio lubuję się w casualu :) Mam w domu kilka, jeszcze z czasów młodości mojej mamy :) Super kurteczka, naprawdę wygląda wspaniale :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  30. Koniecznie muszę się zaopatrzy w ramoneskę w tym roku, z poprzedniej już dawno wyrosłam i jakoś tak wyszło, że nie kupiłam nowej ;P
    Fajny post

    surykatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurteczka cudna- toatlnie mój styl xx

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna kurteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurteczka ciekawa. Szkoda, że to jednak nie skóra.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię ramoneski, ale póki co musiałam wyjąć zimowy płaszcz, bo z okazji wiosny, zrobiło się bardzo zimno.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już się Nie mogę doczekać kiedy będę mogła wyciągnąć z szafy swoją ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna kurtka :) Mam słabość do takich kurteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurteczka naprawdę wygląda fajnie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. lubię taki krój kurtki, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna kurteczka! Bardzo w moim guście. Pierwszy raz spotykam się z tym sklepem :)
    Pozdrawiam, dużo zdrówka!
    Werka
    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. such a pretty post, i like Ramones jacket....
    i miss you poems

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna jest ta ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super! klasyczna ramoneska zawsze się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna kurtka, idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam ramoneski :) i trzeba kupić nową bo poprzednia lekko się zużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam podobną i bardzo lubię - pasuje do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Taka ramoneska obowiązkowa w każdej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ramoneska klasyk. Każdy powinien mieć!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie kurtki.Są klasyczne i pasują do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja wolę jeansowe kurtki, ale mojej Mamie bardzo podobają się ramoneski. ;)
    Pięknego weekendu Ci życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam ramoneski :) Mam nawet jedną w swojej kolekcji :)
    Klasyczna czarna - to jest to! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna kurtka! Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna rzeczywiście;) Sprawdźcie sobie tu też sklep https://www.fashion4.pl i ich bardzo duży wybór modnych ubrań

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥