Translate

piątek, 13 marca 2020

APAR Perfume

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Dzisiaj przychodzę do Was z nowymi zapachami od marki APAR Perfume,
które dostępne są do kupienia o zawartości 3,2ml, 20ml oraz 50ml. 
Przesyłka dotarła do mnie jakiś czas temu, jednakże przez grypę
zwyczajnie nie miałam sił, aby cokolwiek tutaj napisać.
Na szczęście szybko z tego się wyleczyłam, 
a dodatkowe dwa tygodnie wolnego pozwolą całkowicie mi się zregenerować.
Apar Perfume inspiracje czerpie z najnowszych trendów świata perfum.
W ich ofercie znajdziemy różnego rodzaju odpowiedniki perfum za przystępną cenę.
Na samym początku przedstawię Wam zapach, który najbardziej mi się spodobał.
Jest to zamiennik perfum Armani Si
Opis producenta: Woda perfumowana dla kobiet wyzwolonych i mających klasę. 
Wyjątkowy zapach oczaruje Cię doskonale skomponowanymi esencjami, 
które oddadzą twoje wnętrze. W pięknym aromacie wyczujesz nutę kwitnącej róży oraz frezji 
wraz z nutą czarnej porzeczki i wanilii. Te perfumy są doskonałą możliwością na każdy dzień.  
Moja opinia: Dla mnie ten zapach jest bardzo kobiecy, elegancki, lekki i zarazem bardzo zmysłowy.
Na pewno będzie idealnie spisywał się na każde wyjście. 
Jego trwałość jest mocna, a zapach długo utrzymuje się na ubraniu.
Nuty Zapachowe:
liść czarnej porzeczki, frezja, wanilia, róża,
ambroksan, nuty drzewne oraz paczula
Na drugim miejscu stawiam zamiennik perfum 
Opis producenta: Jest to orientalno - kwiatowy  zapach dla kobiet. 
Bezdyskusyjna ikona klasy i elegancji.  
Perfumy podkreślające charakter - z jednej strony niewinny, z drugiej skory do flirtów. 
Kompozycja zyskała miano seksownej egzotyki. Pachnie przede wszystkim bobem tonka - niezwykle aromatycznym, sensualnym aromatem drzewnym. Zapach został urozmaicony słodkimi nutami migdałów i nieco gorzkim zapachem kakao. Nie brakuje w nim również kwiatów, które utrzymują kobiecy wydźwięk kompozycji. Jaśmin i tuberoza uwiodą Cię każdego wieczoru od nowa.
Moja opinia: Ten zapach jest przepiękny i spodobał się tak samo mojej przyjaciółce.
Na wieczorne wyjście z całą pewnością będzie idealny!
Nuty Zapachowe:
migdał, kawa, jaśmin wielkolistny, tuberoza, irys,
fasolka, tonka, kakao, drzewo sandałowe, wanilia
Trzeci zapach, który również skradł moje serce jest zamiennikiem perfum
Opis producenta: Wyrazisty orientalno - waniliowy zapach dla kobiet energicznych 
i pewnych siebie. Perfumy są doskonałe na wieczorne wyjścia, specjalne okazje 
i chłodne zimowe wieczory. Sprawią, że poczujesz się niezwykle zmysłowo i namiętnie.
 Otulą Cię swoim ciepłem i orientalną kompozycją. Nie będziesz w stanie im się oprzeć!
Moja opinia: Zapach ten ma w sobie coś takiego, że przyciąga uwagę.
Jest delikatny, ale posiada również nutę mocniejszą,
 która w połączeniu z tą pierwszą tworzy oryginalną całość.
Nuty Zapachowe:
nuta lodu, owoc granatu, lotos, magnolia,
piwonia, piżmo, drzewo, ambra
Czwarty zapach jest zamiennikiem perfum LANCOME HYPNOSE.
Opis producenta: Czarujący zapach, który sprawi, że mężczyźni będą pragnąć, odkrycia tajemnicy Twej zmysłowości. Perfumy o hipnotyzującej sile wanilii, która dopełniona jest nutami pasiflory 
i wetywerii. Podkreśl urok zapachem, który sprawi, że nigdy nie pozostaniesz niezauważona.
Moja opinia: Perfumy nie są brzydkie, jednakże posiadają taką nutę, która nie do końca odpowiada mojemu nosowi. Mimo wszystko zapach nie jest zły, więc chętnie będę używała tych perfum.
Nuty Zapachowe:
cytrusy, guajawa, passifora, nuty kwiatowe, wanilia, wetiwer
Ostatni zapach jest zamiennikiem perfum Guerlain Shalimar.
Opis producenta: Zapach ten uwodzi nutami bergamotki i cytryny, 
które w fazie serca przeplatają się  z delikatnymi kwiatowymi nutami, 
by na koniec rozkwitnąć słodką wanilią i korzennym aromatem kadzideł, 
co czyni te perfumy niezwykłymi.
Moja opinia: Ten zapach najmniej mi się spodobał. Dla mnie zdecydowanie jest za silny,
aczkolwiek posiada jedną nutę, która ciekawie pachnie.
Nuty Zapachowe:
bergamotka, cedr, cytrusy, mandarynka, jaśmin, 
korzeń irysa, paczuli, róża, wetiweria, drzewo sandałowe,
kadzidło, opoponax, piżmo, skóra, wanilia.
Darmowa dostawa obowiązuje od 140zł. Więcej informacji na temat dostawy znajdziecie TUTAJ!
Mam dla Was również kod rabatowy o wartości 15%, który obejmuje cały asortyment
 i ma ważność od 16.03.2020r. - 30.04.2020rHasło kuponu: pretty-girls
Czy znaliście wcześniej markę APAR Perfume? Który zapach najbardziej Was zaciekawił?
Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

41 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Kiedyś miałam Hipnozę, ale nie wróciłam juz do niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zajrzeć na tę stronę. Ostatnio szukam jakiegoś ciekawego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre flakoniki naprawdę ciekawie wyglądają.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta firma jest super :) Lubie takie opakowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Te trzecie perfumy brzmią ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam sprawdzone perfumy, ale tych nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję że to nie są zapachy na moją kieszen

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka flakonów z tej marki. Mile wspominam.
    Ps
    Prosiłam o coś, szkoda że nie szanujesz mojej prośby ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam a mam orginalne black opium i hypnose :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe rozwiązanie :) nie znam tej marki, jak zwykle uświadamiasz mnie w kwestii kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  11. oo kocham piękne zapachy,ale o tej marce nie słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kojarzę tej marki
    Fajnie że są takie zamienniki ☺
    Akurat żadnego z "orginałów " nie miałam ,zapach Caroliny kiedyś wąhałam i nie spodobał mi się
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba muszę poszperać trochę na tej stronce i wybrać coś dla siebie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej firmy, ale jej oferta wydaje się bardzo kusząca. Spokojnego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Si Giorgio Armani raczej nie mogę sobie pozwolić ale na taki zamiennik czemu nie :) A o Apar Perfume jeszcze nigdy nie słyszałam ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z zamiennikami to różnie bywa... ale jak ktoś lubi... Zależy jak firma. Być może ta jest godna polecenia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze flakoniki :) Uwielbiam takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam, ale z chęcią sprawdzę jak pachną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne. Muszę spróbować bo jednego z nich używam w oryginale ale chętnie spróbuje tańszego zamiennika :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej marki ;D teraz mam sporo wolnego czasu to moze przyjrzę im sie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych zapachów jeszcze nie poznałam :) Trzeba przyznać, że prezentują się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz o nich słyszę! Jestem bardzo ciekawa, bo szukam czegoś dla siebie!
    Pozdrawiam, Werka :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem zapachu, a firmy jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda tylko, że buteleczki wyglądają tak samo, bo można się przez przypadek pomylić :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jak pachną ;)

    https://veronicalucy.blogspot.com/2020/03/mystic-ink-jagua-temporary-tattoo-jagua.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o marce, ale brzmi ciekawie. Na pewno zaciekawił mnie odpowiednik Yves Saint Laurent Black Opium. Na pewno przyjrzę się ofercie bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie zapachy kwiatowe więc przerwszy przypadłby mi do gustu 😍
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem fanką zapachów ziołowych, niemniej ta buteleczka przypominająca obcas wygląda ciekawie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio bardzo polubiłam perfumy Black Opium. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) magda-tul.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. bucik wygląda przeładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę sprawdzić jak pachną :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, ze zapachów nie można poczuć przez internet :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie mają ciekawe buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam odpowiednik armani si od apar i są identyczne co oryginały. Świetnie mi się spisywały. Przypomniałaś mi o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie kojarzę tej marki, ale dobrze, że są takie zamienniki w rozsądniejszej cenie:)
    Pozdrawiam Serdecznie ;*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Rzadko kombinuję z zapachami perfum ale zdarza się :) Mam swój ulubiony od lat. To Femme hugo bossa. Już nawet córki mówią, że to święte perfumy mamy😉Si, Opium i wersace są kapitalne ale nie próbowałam zamienników.
    Skoro polecasz to na pewno są dobre.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥