Translate

czwartek, 7 marca 2019

etuiStudio

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Posiadacze telefonów wiedzą, że dbanie o ich wygląd jest bardzo ważny. 
Jednakże czy tylko o wygląd tutaj chodzi?
Nieraz się zdarza, że przypadkowo upuścimy telefon i nieszczęście staje się gotowe.
Wiem to po swoim doświadczeniu, ale myślę iż taka sytuacja dotknęła każdego z nas.
Z pomocą przychodzi nam sklep internetowy etuiStudio, który oferuje szeroki wybór etui.
Produkty dopasowane są do najnowszych modeli telefonów - począwszy od skórzanych futerałów 
na magnes poprzez pancerny pokrowiec na telefon, 
a skończywszy na silikonowych przezroczystych obudowach.
Asortyment tej strony jest naprawdę duży, dlatego z całą pewnością znajdziesz coś dla siebie!
Ja zdecydowałam się zamówić silikonowe etui, które prezentuje się jako lakier do paznokci.
Świetnie przylega do mojego telefonu, a dodatkowo chroni go przed zadrapaniami 
oraz uszkodzeniami. Posiada bardzo łatwy dostęp do guzików, wejść i aparatu.
Otwory na przyciski, kamerę oraz ładowarkę są świetnie wykonane, 
ponieważ nie ma problemu z ładowaniem telefonu czy robieniem zdjęć.
Dlaczego postawiłam właśnie na taki wybór?
Po pierwsze zwróciłam uwagę na wygląd, który jest bardzo oryginalny 
i dodatkowo wykonany w wysokiej jakości nadruku. 
Po drugie jeszcze nigdy nie używałam silikonowego etui, które ma wiele plusów. 
Materiał jest dużo wytrzymalszy od innych rozwiązań - trudniej się ściera, rysuje, nie tłucze się. 
Silikon jest niezwykle cienkim materiałem, przez co nie odczujesz dużej różnicy w codziennym użytkowaniu. Twoje urządzenie nabierze nowych, antypoślizgowych właściwości.
 Elastyczny materiał nie zmieni Twojego sposobu użytkowania.
Moje etui możecie znaleźć TUTAJ! Czy kiedykolwiek spotkaliście się z tym sklepem?
Podoba Wam się moja oprawa na telefon? Dajcie znać!

15 komentarzy:

  1. Przejrzałam te wzory, niektóre są bardzo ładne, może coś wybiorę jak znudzi mi się to etui, które mam teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój syn przez nieuwagę stracił już 6 telefonów. Takie etui to bardzo dobry pomysł,który mu podsunę przy najbliższej okazji. Życzę więcej tak udanych pomysłów w życiu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Nie mój styl, ale samo etui po prostu boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne to etui. :D Lubię takie dodatki do telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł całkiem ciekawy, niestety nie używam etui na telefon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe etui! Przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszne to etui, bardzo kobiece:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zamawiam z alliexpress, najtaniej i największy wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Nie spotkałam się jeszcze z etui na telefon wyglądającym jak lakier do paznokci. :) Fajny motyw. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥