Translate

czwartek, 4 października 2018

5 lat blogowania

Pierwszego października blog obchodził już swoje piąte urodziny!
Na samym początku chcę Tobie bardzo podziękować za obecność, wszelką aktywność i wsparcie!
To dzięki Tobie wiem, że to co robię ma sens.
Jak oceniam ten kolejny rok w blogosferze? 
Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń! 
Zaliczyłam ponownie dosyć bolesny upadek w życiu 
spowodowany głównie przez sytuację rodzinną, ale jak mówią pewne cytaty:
 " Bóg nie patrzy na nasze upadki, lecz na to czy nadal powstajemy"
" Ten kto upada i wstaje jest znacznie silniejszy od tego, który nigdy nie upadł"
Także trzeba nadal z optymizmem patrzeć w przyszłość i podążać ciągle na przód!
Chociaż nie ukrywam, że przez różne doświadczenia nasz optymizm czasami gdzieś ulatuje.
Niemniej jednak cieszę się, iż w tym roku udało się wydać moją pierwszą książkę z opowiadaniami!
Mam nadzieję, że takich książek w przyszłości będzie więcej!
Na zakończenie zostawiam Was ze statystykami strony jakie zdołaliśmy wspólnymi siłami uzyskać 
przez cały ten okrągły rok. Patrząc na liczby z poprzedniego roku to od października 2017r. 
odwiedziło nas łącznie 26-tysięcy osób! W tym 20-tysięcy osób z Polski.
Do grona czytelników dołączyło nowych 42 obserwatorów!
Czego mogę życzyć tej stronie na kolejny rok? Przede wszystkim wiernych jak dotąd czytelników, 
którzy w trudnych momentach dają mi naprawdę ogromną motywację do działania ♥
♥ Dziękuję z całego serca za każdą obserwację, wszystkie komentarze i wyświetlenia ♥
 ♥ JESTEŚCIE NAJLEPSI ♥

66 komentarzy:

  1. Gratuluję. 😊 Pięć lat, to wspaniały wynik. Życzę kolejnych wielu lat pełnych pomysłów i inspiracji. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylu lat obecności w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 lat! Wow piękny wynik :) Gratuluję i życzę, by nigdy nie zabrakło Ci zapału do blogowania :) Co mnie skłoniło? Wpadłam przypadkiem i zauroczył mnie psiak ze zdjęcia, a potem po prostu wpadłam jak śliwka w kompot i zostałam ;) Powodzenia na dalsze lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Mam nadzieję, że Twoje życzenie się spełni i nigdy nie zabraknie mi zapału do blogowania ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Gratulacje i powodzenia w dalszej pracy!
    Jesteś inspiracją dla początkujących ☺

    https://wiecejnizpiksel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Cieszę się, że tak uważasz ♥
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Pięć lat to naprawdę sporo! :) Gratuluję i życzę wytrwałości! :)

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Wytrwałość z całą pewnością się przyda ♥
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Gratuluję 👏
    Oby to nie były ostatnie urodziny, życzę wytrwałości i sukcesów -również w życiu rodzinnym ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za życzenia ♥ Oby się spełniły ♥
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Moje gratulacje! Pięć lat to ładny kawał czasu:) Życzę Ci dalszych wielu lat blogowania i mnóstwa czytelników:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Życzę Ci kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Pięć lat to naprawdę sporo czasu. Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję ci tylu lat blogowania i życzę żeby było ich jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konkretny wynik. Gratuluję uporu!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, marzę o takim wyniku ! <3 gratuluje i życzę dalszych sukcesów! oraz mnóstwa pomysłów na posty :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Również Pozdrawiam ♥

      Usuń
  13. Gratulację! Życzę kolejnych tylu lat :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog jest miesiąc starszy od mojego :) W listopadzie to moja ayuna obchodzić będzie piąte urodziny :) Wspaniały wynik, obie możemy sobie pogratulować :) życzę Ci jeszcze wielu udanych lat w blogosferze. Gratuluję raz jeszcze! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc składam jako pierwsza najlepsze życzenia dla Twojego bloga :D
      Zgadzam się z Tobą, że obie możemy sobie pogratulować i życzyć wytrwałości w tym co robimy ;) Dziękuję bardzo ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  15. Gratulacje wytrwałości! Powodzenia wszystkim w rozdaniu ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę kolejnych wielu takich urodzin i oczywiście wytrwałości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 5 lat! Ja bloguję od ponad roku, ale również nigdzie się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Życzę wytrwałości ;)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  18. Gratuluję tych pięknych 5 lat blogowania! Oby tak dalej :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w dalszym blogowaniu. Wytrwałości!
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, 5 lat to na prawdę sporo! Podziwiam za wytrwałość i gratuluję takiej społeczności!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ups, co prawda z tygodniowym opóźnieniem, ale gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym pisaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego, co najlepsze! Gratuluję Ci świetnych statystyk i wiernych Czytelników. <3 Życzę kolejnych wspaniałych lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 5 lat i takie wyniki... To wręcz niesamowite! Gratuluję Ci z całego serduszka :) Oby wszystko czego sobie życzyłaś się spełniło :) Także jestem z Ciebie dumna z powodu wydania książki, na pewno będzie ich więcej! :)
    No i mam nadzieję, że sytuacja rodzinna Ci się poprawi i dalej będziesz niesamowicie pozytywną osobą :)
    Powodzenia wszystkim z rozdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz ♥ Pozdrawiam ♥

      Usuń
  24. Torcikowe uściski na rocznicę :**

    OdpowiedzUsuń
  25. 5 lat na blogu to dużo czasu poświęconego Nam- czytelnikom! Życzę kolejnych lat w rozwijaniu swojej pasji <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wytrwałości! Nie zawsze się układa tak jakbyśmy tego chcieli więc wszystkiego najlepszego i tylko trzymać tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ To prawda, że nie zawsze układa się tak jakbyśmy tego chcieli, ale warto spełniać swoje marzenia ;) Pozdrawiam ♥

      Usuń
  27. Z całego serca gratuluję pięciu lat! Życzę sukcesów w dalszym pisaniu!

    Mam pytanie - gdzie można dostać Twoją książkę? Niestety, nie widzę jej nigdzie podlinkowanej, a bardzo chciałaby ją kupić ;) Jestem jej ciekawa!

    Pozdrawiam,
    Paulina - autorka bloga MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Moją książkę można zamówić osobiście u mnie :)
      Jeżeli byłabyś zainteresowana kupnem i bardziej konkretnymi szczegółami to napisz do mnie poprzez FANPAGE lub e-mail widniejący po prawej stronie w pasku na blogu, a wszystko wyjaśnię. Pozdrawiam ♥

      Usuń
  28. Congrats dear <3 Trulybeautiful blog you have <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję już 5 lat :3 i życzę kolejnych rocznic! oby motywacja Cię nie opuszczała :3
    życzę miłego wieczoru i zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję tylu lat blogowania!
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥