Translate

czwartek, 27 września 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
~~~~~
Hołki - starszy piesek, lecz jemu nie śpieszy się na drugą stronę. 
Pełny chęci do życia i miłości do człowieka. Grzeczny oraz spokojny. 
Bardzo smutny i załamany tym, że musi spędzać swoje dni w schronisku. 
Pomóż znaleźć mu dom.
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2006r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 692-877-699
* 696-321-132
* 880-289-576
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Faber - trafił do schroniska z ulicy Fabrycznej w Oświęcimiu.
Niestety nikt się po niego nie zgłosił, dlatego szukamy dla niego nowego domku.
To starszy, spokojny, zrównoważony pies. 
Nie może trafić do domu z dziećmi, ponieważ nie przepada za nimi.
Być może ma złe doświadczenia. Faber uwielbia spacery, ładnie chodzi na smyczy, potrzebuje spokojnego domu na stare lata. Pełnej michy, ciepłego kąta i ręki która pogłaszcze mądry łebek.
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 01.2009r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 692-877-699 
* 696-321-132 
* 880-289-576
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

17 komentarzy:

  1. Jakie piękne pieski. Oby szybko znalazły szczęśliwy dom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności! Oby szybko znalazły nowy dom
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakie słodziaczki! Za każdym razem jest mi tak przykro gdy widzę te zwierzaczki takie smutne :(

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że znajdą swój dom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny pieski mam nadzieje że znajdą szybko dom!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż przykro się robi jak takie super pieski nie mają właściciela :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że pieski szybko znajdą nową rodzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda mi tych piesków, należy im się w życiu jeszcze miłość. Mam nadzieję, że znajdą kochający dom.

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, super, że pomagasz! Oby szubko udało się znaleźć ciepły dom dla psiaków :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne pieski, na pewno szybko znajdą dom.
    Masz świetnego bloga, uwielbiam tutaj wracać.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym tylko nie mieszkała w bloku chętnie przygarnęłabym takiego psiaka! Przepiękne są :)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane psiaki, życzę im szybkiego znalezienie troskliwych opiekunów

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby szybko znaleziono domek dla nich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥