Translate

czwartek, 6 września 2018

BRIGHT-WHITE

Jakiś czas temu miałam okazję przetestować paski wybielające do zębów BRIGHT-WHITE!
W czternastu pojedynczych saszetkach znajdowało się dwadzieścia osiem pasków.
W każdej saszetce po dwa paski na górną oraz dolną część.
Czy paski naprawdę mogą wybielić zęby? 
Z chęcią podzielę się moją opinią.
Paski BRIGHT-WHITE używałam przez dwa tygodnie. 
Efekt bielszych zębów faktycznie był widoczny zaraz po pierwszym stosowaniu,
 ale usuwał tylko przebarwienia organiczne, nie zmieniając naturalnego koloru uzębienia.
Paski są miękkie i klejące z warstwą żelu wybielającego na powłoce.
Z tego produktu zbytnio nie jestem zadowolona, więc raczej nie skuszę się na jego zakup.

23 komentarze:

  1. To nie jest produkt, który by mnie zadowolił. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nie polecasz to nie skuszę się:) A może masz inny produkt tego typu, który warto polecić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie jestem fanka takich pasków -miałam je kilka lat temu i również nie byłam zachwycona ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć, że nie jest on taki rewelacyjny.
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam o czymś takim, ale raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz wiem, że nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kiedyś paskami wybielać, ale niepotrzebnie tylko bym poniszczyła sobie szkliwo :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam podobnych pasków marki Blendamed, byly fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam takich pasków.
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem zwolenniczką takich metod ale wygląda ciekawie ^^

    Mój blog Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam nigdy takich pasków, szkoda że się nie sprawdziły, bo wyglądają fajnie ;)
    https://zuzove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że okazały się słabe... Z pewnością po nie nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdziły.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym sie chyba cudów po tym nie spodziewała ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tego typu preparatów, jak widać nie warto :)
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Może kiedyś wypróbuję.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wole pastę do zębów. Nie ufam takim metodom i sposobom.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś tak nie wierzę w te wszystkie produkty do wybielania...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie wstawiłaś zdjęć przed i po. Wtedy może bym się skusiła, chociaż nie mam problemu z żółceniem się zębów.MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama niezbyt przepadam za takimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stosuje ale może warto spróbować. Zęby zawsze przecież mogą być bardziej białe :)
    http://www.sklep.rokodent.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥