Translate

wtorek, 25 września 2018

Persalo

#WSPÓŁPRACA REKLAMOWA - BARTEROWA
#PREZENT
Jakiś czas temu miałam przyjemność nawiązać współpracę z firmą PERSALO.PL
To właśnie dzięki niej możemy w bardzo prosty sposób uwieczniać swoje wspomnienia poprzez zdjęcia, które zaprezentują się w nowoczesnym i oryginalnym stylu.
Na stronie znajdziemy oraz zaprojektujemy takie rzeczy jak:
* PODUSZKI, PLAKATY, ZDJĘCIA RETRO, KWADRATY, 
Ramkę z kolażem zdjęć lub CASE na telefon!
Moim pierwszym wyborem była poduszka 37x37cm. Zawiera dziewięć zdjęć.
Z całą pewnością będzie sprawowała się jako świetna dekoracja, 
która na pierwszy rzut wpadnie gościom w oczy.  
Na podusi zamieściłam zdjęcia mojej kochanej suni, przyjaciół oraz fotki
z Ogrodu Japońskiego we Wrocławiu - w którym miałam okazję być rok temu.
Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z jej wykonania, ponieważ posiada 
grubą i porządną tkaninę, a zdjęcia są wyraźne. 
Z tyłu posiada biały kolor, jednakże do wyboru jeszcze jest czarny.
Na duży plus mogę zaliczyć jej wypełnienie, gdyż dzięki temu fajnie się prezentuje.
Drugim produktem na który się zdecydowałam były zdjęcia Kwadratowe.
Przy wyborze zdjęć miałam naprawdę wielki dylemat, gdyż posiadam ich dosyć sporo,
 ale na szczęście udało się coś wybrać. Otrzymałam ich dwadzieścia cztery. 
Na obecny moment znalazły miejsce w moim albumie!
Jak oceniam zamówienie?
Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń i jestem zadowolona!
 Przesyłka przyszła w krótkim czasie, a całość była świetnie zapakowana oraz zabezpieczona.
Jeżeli zdecydujecie się na zakupy to mogę powiedzieć, że obsługa strony nie jest trudna, 
lecz w razie jakichkolwiek pytań albo problemów można 
kontaktować się poprzez e-mail podany na stronie.
 Takie rzeczy będą świetnym pomysłem na prezent!

38 komentarzy:

  1. Poduszka to fajna rzecz- ładnie wygląda, przywołuje piękne wspomnienia i można na niej poleżeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszkami będę musiała się zainteresować, bo szukam właśnie, coś w tym stylu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką poduszkę chętnie bym sobie sprezentowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszka jest rewelacyjna 😍 ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta firma jest dla mnie nowością, więc fajnie, że mogłam się o niej dowiedzieć (swoją drogą z chęcią sprezentowałabym sobie takie kwadratowe zdjęcia :D).
    Miłego dnia!
    paulan-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie prezenty :) robić i dostawać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała rzecz!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta poduszka to idealny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej stronie. Świetna ta poduszka. Zdjęcia to wspaniała pamiątka na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne :D taka poduszeczka idealna na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W taki sposób możemy mieć wszystkie ważne wspomnienia przy sobie. Jest też świetny pomysł na prezent prosto z serca.
    https://swiat-anonimowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne są te poduszki, zdjęcia tez super 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. taka spersonalizowana poduszka to rzeczywiście oryginalny pomysł na wystrój swojego pokoju, albo świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam dwie poduszeczki z tej strony - świetna sprawa ;) Zarówno na pamiątkę, jak i na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo fajne propozycje na prezent!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna poduszeczka, idealna na prezent <3
    Świetne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszędzie szukałam tych zdjęc już wiem skąd je zamówie !

    https://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszeczka wymiata :D uwielbiam takie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super jest ta poduszka :) koniecznie muszę taką mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poduszka rewelacyjna ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam dwie takie poduszki i jestem z nich bardzo zadowolona :) Wyglądają pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy poduszka to taka typowa dekoracja czy do spania też się nadaje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszka to bardziej typowa dekoracja 😉

      Usuń
  23. Genialna ta poduszka 😍 Świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście ciekawe pomysły na prezenty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka poduszka ze zdjęciami to nie tylko ciekawa ozdoba, ale i miła pamiątka. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥