Translate

czwartek, 30 sierpnia 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
Ps. Ares, Hektor i Harry z poprzednich wpisów zostali adoptowani!
~~~~~~
Emil - roczny psiak, który szuka nowego domku. Psiak jest energiczny, pełny radości.
 Świetnie nada się do mieszkania jak i domu z ogródkiem, jednak Emil szuka domku gdzie będzie mieszkał w środku. Z innymi psami dogaduje się dobrze. Jest bezproblemowym psiakiem. 
Po więcej informacji należy dzwonić pod podane numery telefonu.
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
692-877-699
* 696-321-132 
* 880-289-576
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zuzia - młoda suczka, pełna energii i miłości. Dobrze dogaduje się z innymi pieskami i grzecznie chodzi na spacerki. Zuzia szuka domku gdzie będzie mieszkała w środku. 
Świetnie nada się do mieszkania jak i domu z ogrodem.
(płeć: samica, wiek: ur. ok. 07.2017r.)
Tel.kontaktowy w sprawie adopcji:
* 692-877-699
* 696-321-132
* 880-289-576
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

53 komentarze:

  1. Śliczne psiaki, oby znalazły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziaki, mega mi szkoda piesków ze schroniska.. :(

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE <3 Miejmy nadzieje, że szybko znajdą dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby jak najszybciej znalazły kochającą rodzinę :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że angażujesz się w pomoc tym psiakom o znalezienie kochającego właściciela. Oby więcej takich ludzi!♥

    Pozdrawiam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedne pieski, oby miały wkrótce nową, kochającą rodzinkę. Niech ktoś da im tyle miłości, ile one dadzą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jakie słodziaki , szkoda ze nie maja domku :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane pieski! :) szkoda że ja mam alergie na sierść bo chciałabym takiego pieska. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie fajne Mam nadzieję że znajdą dom

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne psiaki :) oby tylko znalazły już niedługo dom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pieski. Mam nadzieję, że szybko znajdą dla siebie dom. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane pieski <3 Trzymam mocno kciuki, żeby znalazły swoje kochające domy :) Pozdraawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje, że pieski znajdą domek. Świetna inicjatywa z twojej strony, że chcesz pomoc ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne pieski. Oby znalazły jak najszybciej domek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh... tak szkzoda mi tych piesków. Zawsze jak widzę takie wpisy lub nawet pieski błąkające się po ulicy, to mam ochotę je wszystkie do siebie zabrać, ale niestety nie ma miejsca.
    Mieszkam w bloku, 7 lat temu przygarnęliśmy szczeniaczka właśnie ze schroniska. Jakie to cudowne dać komuś radość. Piesia jest niesamowicie grzeczna i posłuszna.
    Nie kupuj, adoptuj!

    Super, ze chcesz pomóc i dobrze, że jest więcej takich osób.
    Pozdrawiam💖

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że pieski z poprzednich postów zostały adoptowane. Zawsze jest mi ich szkoda...

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pieski! Mam nadzieję, że również znajdą kochających właścicieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne! A Zuzie sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki , by szybko znalazły sobie kochające domy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne pieski, oby znalazły dobry dom...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham psiaki, oby znalazły domki☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Serce mi pęka gdy widzę pieski w schronisku,aż by się chciało wziąć wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Emil i Zuzia aniołki, niechaj znajdą swojego człeka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze psiaki!
    Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, gdy przeczytałam, że poprzednie znalazły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejuuuuu, jakie słodkie a zarazem kochane pieski. To piękne co robisz dla tych słodziaków. Bardzo się ceni takich ludzi którzy potrafią pomagać! <3

    https://kejtti-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak super, że pieski z poprzednich postów znalazły domek Trzymam kciuki żeby te znalazły jak najszybciej :*

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. trzymam kciukji za inne pieski, sama będe miała jak już się wyprowadzę :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pewna, że znajdą domki i będą szczęśliwe. Cudne pieski:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne pieski, na pewno szybko znajdą dom.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne psiaki . Mam nadzieje, że szybko znajdą kochaną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo się cieszę, że psiaki z poprzedniego znalazły domki <3 Mam nadzieję, że i tym się uda, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki, żeby tym razem również udało się znaleźć dom dla tych maluchów!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oby pieski jak najszybciej znalazły domy dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodkie psiaki ^^ oby jak najszybciej znalazły dom :)

    Zapraszam Miszczak.photography

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że szybko znajdą dom :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  36. Oby szybko te pieski znalazły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki, żeby szybko znalazły się osoby, które pokochają te psy i dadzą im szczęśliwe domy.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dwa świetne psiaki! <3 Mam nadzieję, że szybko znajdą swoich nowych właścicieli! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oby i te maluchy znalazły domy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Urocze psiaki! ja niestety mam alergię więc nie ma opcji na żadne zwierzę :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Sama niestety przygarnąć nie mogę ale życzę psinkom dużo szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy te śliczności maja już dom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,obydwa pieski zostały adoptowane 😍

      Usuń
  43. Gdybym mogła wziąć.. wzielabym wszystkie. Pieski ze schroniska mają zupełnie inne serduszko..

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam dwa beagle, więc więcej nie mam szans przygarnąć. Ale miejmy nadzieję, że te szybko znajdą swój dom.

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę teraz, że pieski znalazły swój dom. To cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥