Translate

czwartek, 26 lipca 2018

Czekam na Ciebie

Zwierzaczki znajdują się w Oświęcimskim schronisku OTOZ ANIMALS!
~~~~~~~~~~
Ares - przepiękny, postawny pies, mieszaniec w typie rasy Cane Corso. 
Teraz na nowo nauczył się kochać człowieka. W „poprzednim życiu”  nie zaznał nic dobrego
poza dwumetrowym sznurem, którym przywiązany był do trzepaka na posesji jednej z kamienic, usytuowanym tak, że nie widział otaczającego go świata.
Bez wody i jedzenia, przerażony oraz głodny czekał na pomoc.
 Psiak początkowo bał się dotyku, jednak już po kilku dniach okazał się rewelacyjnym przyjacielem. 
Mimo sporych gabarytów nie wykazuje nawet cienia agresji. Jest bardzo łagodny i przyjazny.
Na dzień dobry zabawnie wskakuje przednimi łapami na ramiona, a jego radość nie ma końca. 
Dobrze dogaduje się z innymi suczkami, jest neutralny. 
Różnie bywa z innymi psami, niektórych nie toleruje. 
Zamknięty w pomieszczeniu zachowuje czystość, niczego nie niszczy. 
Podczas chodzenia na luźnej smyczy jeszcze zdarza mu się trochę ciągnąć, 
jednak wszystko idzie w dobrym kierunku. 
To bardzo mądry pies o naprawdę wielkim sercu, który zasługuje na dobry dom i bezpieczeństwo.
Prosimy tylko w jego imieniu, by ktoś dał mu szansę.
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2012r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
* 691-485-682
* 500-404-996
* 698-024-633
~~~~~~~~
Harry - energiczny, żywiołowy, radosny pies w typie syberian husky. 
Husky należą do psów ras pierwotnych, mają silne charaktery, często są uciekinierami.
W niektórych osobnikach drzemią pierwotne instynkty i lubią zapolować na małe zwierzęta. 
Potrzebują dużo ruchu, zwykły spacer tym psom nie wystarcza
(kiedy się nudzą, potrafią niszczyć rzeczy w otoczeniu)
Harry powinien trafić do aktywnej rodziny, najchętniej do osoby znającej rasę i jej specyficzne potrzeby. Harry jest bardzo kontaktowy, przyjacielski, dużo „gada”.
Ciężko mu w schroniskowej rzeczywistości. To pies przestrzeni, ruchu, pracy.
(płeć: samiec, wiek: ur. ok. 2015r.)
Tel. kontaktowy w sprawie adopcji:
* 691-485-682
* 698-024-633
~~~~~~~~~~
Źródło obrazu: pixabay

28 komentarzy:

  1. Dziękuję, że zajrzałaś na moje zielone stronki. Jak do mnie trafiłaś?
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Więc:
    Więc chodź pomaluj mój świat
    Na żółto i na zielono
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana Twoją kredką
    Więc chodź pomaluj mi życie
    Niech świat mój się zarumieni
    Niechaj mi zalśni w pełnym słońcu
    Kolorami całej Ziemi
    Tak, tak, wiem trochę zmieniłam słowa, ale niebieski nie jest moim ulubionym kolorem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że psiaki szybko znajdą kochające rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są :) Sama chętnie bym ich przygarnęła, ale niestety mam już 3 psy :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne świetne pieski. Oby znalazły dom. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa lata temu wzięłam psa z schroniska, i to byla jedna z lepszych decyzji w moim zyciu;) te zwierzaki naprawdę potrzebują naszej pomocy, to super, że o tym piszesz!:)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne psiaki. Mam nadzieję,że znajdą dom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne psiaki, trzymam kciuki żeby znalazły kochające domki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku trafiłam tu przypadkiem i muszę powiedzieć, że od razu mi w oczach się zaświeciło. Przepiękna grafika jak to zrobiłaś? A jeśli chodzi o wpis kocham psy i sama miałam pupila 18 lat i nigdy nie zrozumiem okrutności ludzi, którzy porzucają najlepszych przyjaciół człowieka!
    Pozdrawiam! http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. slodziaki, napewno ktos je pokocha :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przemiłe z Twojej strony, że szukasz domków dla psiaków.
    Sama kocham psy i przygarnęłabym najchętniej każdego.
    Czekam na nowy tematyczny post!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że wszystkie zwierzątka ze schroniska znajdą swój nowy dom. Ja mam zamiar wziąć pieska z schroniska ale to dopiero jak się wybudujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biedne pieski, aż szkoda, że nie mogę sobie pozwolić na przygarnięcie któregoś. Mam nadzieje, że szybko znajdą wspaniałych, kochających a przede wszystkim odpowiedzialnych właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pieski! Mam nadzieję, że szybko znajdą swoich nowych właścicieli ;)

    https://bitasmietanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pieski. Cudownie, że dodajesz tego typu posty. Jak tylko uda mi się zamieszkać we własnym mieszkaniu, chcę adoptować pieska ze schroniska. :)
    Tak wiele potrzebuje nowego domu..
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zwierzaki,oby ich los się odmienił i szybko trafiły do nowego właściciela!
    U mnie nowy post,obserwuje :
    pieceofgood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne psiaki! Mam nadzieję, że znajdą w końcu dom!
    Pozdrawiam xxx

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że promujesz te psiaki . Oby szybko znalazły dom pełen miłości. Marzy mi się by kiedyś jak będę mieszkać w domu z ogrodem zaadoptować psy staruszki ze schroniska.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby jak najszybciej znalazły dom <3
    Miłego dnia!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne psiaki ♥.♥ Mam nadzieję, że karma wróci do ludzi, którzy zrobili im krzywdę... Chciałabym adoptować psa, ale niestety rodzice się nie zgadzają ;( Mam nadzieję, że te dwa przystojniaki jak najszybciej znajdą kochające domy <3
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieje, że jak najszybciej znajdą dom! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze pieski, mam nadzieje, że znajdą kochający domek ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W OTOZ Animals Oświęcim byłam, bo mam tam niedaleko, pomagałam. Pełno potrzebujących psiaków (kotów też!) czeka na dom...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że znalazł opiekuna...bo fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  24. kochane psinki trzymamy ja i mój były schroniskowy mieszkaniec obok kciuki za nowy dom :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz oraz obserwację ♥